آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

آن مرد در باران رفت....

1393/2/9 10:38
نویسنده : ارام
616 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بابا در تاریخ 1393/2/5 در ساعت 1:10 بامداد برای همیشه به منزل ابدی اش عروج نمود...

 

پی نوشت: عذرخواهم که نمی توانم پیامهای لبریز از حس همدردی و محبتتان را در پست قبل تایید نمایم تا مراسم هفت بابا مشهدم .

انشاءالله در شادیهایتان پاسخگوی محبتتان باشم

پسندها (1)

نظرات (49)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
9 اردیبهشت 93 10:51
سلام آرام عزيز زبانم قاصره براي بيان همدردي با دل داغدارت هر روز سري ميزدم بلكه خبر سلامتي پدرت رو ببينم ولي با ديدن اين پست خدا شاهده مو به تنم راست شد انشاالله روح بزرگشون قرين رحمت الهي باد و غرق در آرامش
ارام
پاسخ
مامان محمدمهدی
9 اردیبهشت 93 11:08
ارام
پاسخ
مامان سهند و سپهر
9 اردیبهشت 93 11:21
الهی بمیرم برات چشم دلم بارانی شد آرام جان خیلی دلم گرفت خدا به دلت صبر بده عزیزم روحشون شاد باشه و قرین رحمت الهی
ارام
پاسخ
مامانِ عسل
9 اردیبهشت 93 11:30
خدا رحمت کنه پدر بزرگوارتون را .... براتون از درگاهش صبر بسیار خواهانیم
ارام
پاسخ
مامان پارسا جونی
9 اردیبهشت 93 11:35
چقدر تو این چند روز بفکرتون بودمو نگران مدام برای سلامتیشون دعا کردم خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرید
ارام
پاسخ
آیدا
9 اردیبهشت 93 11:42
آارام عزیزم خدا رحمتشون کنه... روحشون شاد .خدا به شما و خانواده ات صبر بده نمیدونم چی بگم واقعا تسلیت می گم.
ارام
پاسخ
مامان علیرضا (mahtab)
9 اردیبهشت 93 12:10
سلام ارام جانم این چند روز همش دلم پیشتون بود و براتون دعا میکردم اما حیف که ... واقعا نیمدونم چی باید بگم؟! خدا رحمتشون کنه و بهتون صبر بده میدونم که هرچی بگم بیشتر ناراحتت میکنه فقط بدون منم در کنارتم و باهات هم دردی میکنم براشون ختم صلوات میگیرم ایشالا
ارام
پاسخ
مامان محمدمهدی
9 اردیبهشت 93 13:32
از صبح یه غم بزرگ رو دلم سنگینی میکنه. اینگار دوباره پدرمو از دست دادم.هیچی خوشحالم نکرده از صبح که این خبر رو خوندم.خدا رحمتشون کنه و با شهدای کربلا محشور . انشاءالله صبرتون زینبی باشه و مأجور باشید
ارام
پاسخ
سلام بانو... نمی دونستم پدر بزرگوارتون در قید حیات نیستند پس میدونی چه درد بدیه درد بی پدری دردی از جنس دخترانه
عمه جون و امیر مهدی
9 اردیبهشت 93 14:14
سلام عزیزم از شنیدن خبر فوت پدر بزرگوارتون بسیار متاثر شدم ، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست . بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم. خداوند قرین رحمتش فرماید. مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید.
ارام
پاسخ
باباجونی+مامان جونی(١+١)
9 اردیبهشت 93 17:58
سلام خانم.... تسلیت میگم بهتون غم فوت پدرتونو..... انشاءالله که خداوند پدرتونو قرین رحمتش کنه و به شما هم صبر بده.... اون شبی که اومدم و پستتونو خوندم دعا کردم اما فکر نمیکردم این اتفاق بیفته..... خدا رحمتشون کنه........
ارام
پاسخ
مامان امیرمحمد
10 اردیبهشت 93 7:52
انا لله و انا الیه راجعون «و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید» درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .خدایش بیامرزد
ارام
پاسخ
خواهر فرناز
10 اردیبهشت 93 9:11
عزیزم خدا رحمتشون کنه روحشون شاد باشه وبا اولیا خدا محشور بشن انشالا خدا صبر بزرگی بهتون بده
ارام
پاسخ
مامان مهدیه
10 اردیبهشت 93 10:07
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد
ارام
پاسخ
اقا زاده
10 اردیبهشت 93 10:22
سلام خدا بهتون صبر بده و پدر بزرگوارتون را قرین رحمت
ارام
پاسخ
❤مامان محمد و ساقی❤
10 اردیبهشت 93 12:30
سلام ارام جان تسلیت میگم روحشون قرین رحمت الهی باشه خدا بهتون صبر بده عزیزم ببخش گلم رمز پستت رو هم نداشتم(پست پایین)
ارام
پاسخ
مامان ایلیا جون
10 اردیبهشت 93 12:35
سلام عزیزم خدا صبرت بده خیلی سخته انشااله که روحشون شاد باشه و تسلیت میگم
ارام
پاسخ
مامان ساجده
10 اردیبهشت 93 13:16
عزیزم امیدوارم تسلیت مرا پذیرا باشی امیدوارم غم آخرتون باشه از خدا متعال برای شما صبر و برای آن بزرگ از دست رفته طلب آمرزش و مغفرت می طلبم
ارام
پاسخ
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
10 اردیبهشت 93 13:37
آرام عزيزم خيلى خيلى نگران حالتم .... نمى دونم اس ام اس هام بدستت رسيده يا نه ؟ امشب شب اول ماه رجب هستش خيلى خيلى خيلى التماس دعا دارم عزيزم
ارام
پاسخ
بلی رسید...
مهتاب
10 اردیبهشت 93 13:53
انا لله و انا الیه راجعون عزیزم خدا رحمتشون کنه واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدم ایشالا خداوند به شما و خانواده محترمتون صبر بده
ارام
پاسخ
عقیق
10 اردیبهشت 93 15:12
وااااااااای عزیزم بعد از مدتها سرکی به خونه مجازیم و برخی دوستان زدم و با این خبر ناگوار مواجه شدم،واقعا متأسفم و برای شما صبر و برای پدر بزرگوارتون رحمت و مغفرت بی اندازه الهی رو آرزو میکنم.
ارام
پاسخ
فاطمه (مامان محمدسجاد)
10 اردیبهشت 93 15:27
هر روز بشما سر میزدم تا شاید خبر خوبی اینجا ببینم.اما.. مارو در غم خودتون شریک بدونید. تسلیت می گم عزیزم.
ارام
پاسخ
ننه علي
10 اردیبهشت 93 16:57
سلام عزیزم واقعا نمی دونم چی بگم فقط تسلیت میگم ماهم در جوار امام هشتمیم ان شاالله برای اامرزش روحشون دعا می کنم
ارام
پاسخ
مامان دانیال-ویانا
10 اردیبهشت 93 17:09
عزیزم بهت تسلیت میگم واقعا متاسفم حرفی برای گفتن نیست......
ارام
پاسخ
مامان جونم(سوگند من)
10 اردیبهشت 93 20:43
عزیزم خدا رحمتشون کنه بسیار ناراحت شدم
ارام
پاسخ
مامان گلها
10 اردیبهشت 93 23:58
واااااااای خدای من خیلی ناراحت شدم عزیزم ما رو تو غم خودتون شریک بدونید. ان شاالله با اولیاالله محشور بشن.
ارام
پاسخ
مامان سهند و سپهر
11 اردیبهشت 93 8:49
آرام جون هنوز ناراحتتم عزیزم خیلی داغ سنگین وبزرگیه جهت احوالپرسی اومدم پیشت ... امیدوارم مشیت الهی رو پذیرفته باشی و زیاد خودتو اذیت نکنی الهی روحشون قرین رحمت الهی باشه مراقب خودت باش دختر خوب
ارام
پاسخ
نفس
11 اردیبهشت 93 20:30
نمی دانم خوشبختی برای تو در چه معنا می شود فقط می دانم خوشبختی وسیعتر از آنست که در ذهنت بگنجد و زیباترین لحظه ایست که می توانی در زندگی درک کنی و من برای تو خوشبختی ات را آرزومندم . . . التماس دعا
ارام
پاسخ
مامان سونیا
13 اردیبهشت 93 13:22
سلام عزیزم تسلیت میگم و از خدا میخوام که بهتون صبر بده من هم داغ پدر دیدم و هم مادر میدونم الان چه حالی داری اما قانون طبیعت همینه انشالله که روح پدرتون شاد و قرین رحمت الهی باشه امیدوارم بتونی به زودی با شرایط کنار بیایی بازم تسلیت میگم غم آخرت باشه ما رو در غمت شریک بدون عزیزم
ارام
پاسخ
خواهر فرناز
13 اردیبهشت 93 13:43
از خدا خواهانم صبر زیادی به شما بدهد
ارام
پاسخ
بانوی احساس
13 اردیبهشت 93 14:00
خدای من آرامم آرام عزیزم منو ببخش اینقد دیر با خبر شدم خودم بیمارستان بودم و امروز تازه یکم رو اومدم وتا وبت رو باز کردم شوک شدم آرام عزیزم تسلیت میگم،منو شریک غمت بدون ایشالله روحشون قرین رحمت قرار بگیره ایشالله خدا بهت صبر بده گلم عزیزم منو از حال خودت بی خبر نذار
ارام
پاسخ
بیمارستان چرا؟؟
مامان فهيمه
13 اردیبهشت 93 15:26
با سلام اميدوارم خدا بهتون صبر بده و روح پدر عزيزتون شاد و قرين رحمت الهى باشه
ارام
پاسخ
✍ مری
13 اردیبهشت 93 18:02
وای خدای من!بخدا تازه چن وقت پیش تو پستم برات از خداخواسته بودم که حالش خوب شه! آرام جان تسلیت منو پذیراباش ان شاالله خداوند پدرعزیزتان را در جوار خودش قرین رحمت فرماید و به شما و خانواده محترمتون هم صبر عنایت فرماید. مارا هم در پس این همه فاصله در غم خود شریک بدانید
ارام
پاسخ
مامان زهرا
13 اردیبهشت 93 20:59
سلام آرام عزیز .ازموقعی که توپرسش وپاسخ به سوالم جواب دادین به وبتون سر میزنم .تا امروز که این قسمتو خوندم شوکه شدم . ازعمق وجودم حالتو درک میکنم . خیلی سخته بی پدری .مخصوصا برای یه دختر. به نظر من دخترتوهرسن وسالی که باشه احتیاج داره به وجود پدر .به یه پشت محکم وبی منت .حتی اگه ازدواج کرده باشه . می فهمم حالتو .من هم پدرموازدست دادم ولی هنوز داغش برامون تازست هرموقع اسم بابا میشنوم تموم وجودم می لرزه .احساس نمی کنم زمان زیادی گذشته باشه . پدرچیزی نیست که به همین راحتی .با گذشت زمان فراموش بشه . عزیزم ببخش پرحرفی کردم خواستم تسلیت بگم ولی چون همدرد بودیم درد دلم بازشد. الهی بابای عزیزت سرسفره آقاامیرالمومنین علیه السلام مهمان باشن . خدابهت صبربده . الهی که خدا مادرعزیزت برات نگه داره مواظب خودت وپسرگلت باش . بازم ازصمیم قلبم تسلیت میگم برات آرزوی صبردارم .
ارام
پاسخ
ممنونم...حرفات خیلی ارومم کرد
مامان پارسا جونی
14 اردیبهشت 93 0:09
سلام آرام جون خوبی عزیزدلم حال روحی روبراه شدمیدونم که خیلی سخته ولی برات دعا میکنم که خدا بهت صبر بده تا بتونی زودتر به زندگی عادیت برگردی البته میدونم که هیچ حرفی جای خالی پدر گرانقدرتو نمیگیره ولی منم جز دعا کاری ازدستم بر نمیادانشالله که روحشون شاد و قرین رحمت الهی باشه
ارام
پاسخ
مامان محمدمهدی
14 اردیبهشت 93 11:55
سلام آرام جان حالت خوبه خواهر؟ دوباره تسلیت میگم.خدا رحمتشون کنه. برگشتید خونه یا هنوز مشهدید؟
ارام
پاسخ
سلام جمعه برگشتم...
مامان محمدمهدی
14 اردیبهشت 93 12:21
آره بد دردیه و فقط خود خدا باید صبر بده.داغیه که بنظرم هیچ وقت کهنه نمیشه هرچند آدم آروم میشه بمرور خدا صبرتون بده
ارام
پاسخ
مامان امیرمحمد
16 اردیبهشت 93 14:02
برایتان رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی و آرزوهایی پرشور که از میانشان چندتایی برآورده شود... برایتان آرزو میکنم که دوست داشته باشید آنچه را که باید دوست بدارید و فراموش کنید آنچه را که باید فراموش کنید... برایتان شوق آرزو میکنم.. آرامش آرزو میکنم...
ارام
پاسخ
❀مامان علی❀
16 اردیبهشت 93 14:11
سلام آرام عزیزم شرمنده دیر اومدم وبت تسلیت میگم...روح پدرتون شاد...واقعا نمیدونم تو همچین مواقعی چی باید بگم...فقط براتون طلب صبر میکنم
ارام
پاسخ
مامان فاطمه سما
17 اردیبهشت 93 11:03
عزیز دلم خدا پدر بزگوارت رو رحمت کنه. انشاالله در جوار حضرت مولا آرامش ابدی داشته باشه. خدا به شما و خانواده محترمتون صبر جزیل عنایت کنه. انشاالله خدا حافظ جوون هاتون باشه.
ارام
پاسخ
سمانه مامان صدرا
17 اردیبهشت 93 22:45
تسلیت میگم خواهر فرهیخته ام .انشالله با خوبان محشور بشن!
ارام
پاسخ
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
18 اردیبهشت 93 0:08
سلام آرام جان حالت چطوره ؟ خوبى عزيزم پسر گلت چطوره ؟
ارام
پاسخ
سلام ممنون سادات جان...خوبیم خداروشکر
مامان نسترن
18 اردیبهشت 93 9:07
روحشون شاد.
ارام
پاسخ
مامان زهرا
18 اردیبهشت 93 19:36
تسلیت میگم عزیزم انشاالله غم اخرت باشه واقعا متاثر شدم
ارام
پاسخ
مامان محمدمهدی
20 اردیبهشت 93 8:43
خوبی بانو؟
ارام
پاسخ
الحمدلله...
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
20 اردیبهشت 93 23:47
وای آرام جاااان من معذرت میخوام... اطلاع نداشتم از ته دل، تسلیت میگم و از خدا واستون صبر میطلبم روحشون شاد
ارام
پاسخ
مامان و بابا
23 اردیبهشت 93 20:41
سلام واقعا از خوندن این پست قلبم به درد اومد......عزیزم از صمیم قلبم بهت تسلیت میگم.....ایشالله جاش بهشت باشه و همنشین امام دیار خودش باشه...... خدا بهتون صبر زینبی عطا کنه
ارام
پاسخ
مامان سحر
25 اردیبهشت 93 12:25
عزیزم خیلی خیلی متاتر شدم تسلیت ميگم. چه میتوانم بگویم آرامم تو که زیباترین وازه ها را مینویسی زبان من قاصر هست برای تسلای شما.جز بگویم.انا لله و انا الیه راجعون
ارام
پاسخ
مامان مهلا
1 خرداد 93 19:23
تسلیت میگم خدا صبرتون بده
زهرا (✿◠‿◠)
28 خرداد 93 1:21
آرام عزیزم سلام... خوبی ؟ نمی دونی چه حسی پیدا کردم وقتی ناقافل این پستت و دیدم! خدا رحمتشون کنه! ان شاللا که همنشین آل الله باشن! خودت الان خوبی؟