آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

مامان بی خیال دنیا!!

1392/2/24 22:12
نویسنده : ارام
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دردونه من:قلب

شاید عنوان پست برات عجیب باشه اما این تعبیر منه برای بعضی از کارهای غافلگیرانه جناب شما که گاهی چنان آدمو غافلگیر میکنی و توو برجکش میزنی که حد ندارهناراحت

هفته پیش دوشنبه 91/2/16 که اداره بودم بسته ای دریافت کردم که گفتند از طرف دفتر امام جمعه محترم شهره و به مناسبت روزمادر و هفته بزرگداشت مقام زن ارسال شده....بازش کردم یه کارت هدیه بود که هنوز بعد یه هفته نمی دونم مبلغش چقدرهچشمک(دستشون درد نکنه مهم نفس عمله که به فکرمون بودند) و یه لوح تقدیر که به مد جدید رو تخته شاسی خورده بود....

عصر که خونه بودم یاد هدیه افتادم و آوردمش تا به آقایی نشونش بدم بعد رفتم توو آشپزخونه مشغول کار شدم و ایشون هم چون بیرون کار داشتند ضمن تشکر از بانی این عمل ؛لوح رو گذاشتند رو تاج مبل و رفتند....منم که به خاطر همایش صبح خسته بودم وکارم توو آشپزخونه تموم شده بود فرصت رو غنیمت شمردم و کنار محمدباقر خوابیدم 

حدودا یه ساعت بعد که چشم باز کردم دیدم به قول معروف جا تره و بچه نیست!!!یواشکی توو پذیرایی سرک کشیدم که یه آن خشکم زد و همینجوریتعجب موندم

خدااااااااای من!معلوم نیست از کجا خودکار پیدا کرده بود و افتاده بود به جون لوح تقدیر و تبدیلش کرده بود به بوم نقاشیگریه

هرجوری بود خودمو کنترل کردم  و از دستش گرفتمقهر

بعد مدتی آقایی برگشت و متوجه جریان شد (البته از چهره کاملا دمغ من)

من:عصبانی

آقایی:اشکال نداره یادگاری موندگار و به یادموندنی تری شد ـ و قیافش هم سراسرنیشخند (که بیشتر لجمو در میاورد)-

.

.

نتیجه اخلاقی به روایت محمدباقر:عینک

*مامانی مهم اینه که اخلاص داشته باشی و کارت فقط برای خدا باشه تشکر و عدم تشکر مخلوقش رو بی خیال...هرچند اگه تشکر هم کردند دستشون درد نکنه

*مامانی خواستم منم امضایی زده باشم که همه بدونند منم قدردانت هستم

دل شکسته

و اما بوم نقاشی باب راس من در ادامه مطلبخنده

 

نمی دونم نگهش دارم یا نه؟شاید بدم یکی از عکسهای خودشو روش بندازندنگران 

 

13685398684.jpg (354×500)

 

13685398768.jpg (450×299)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 20:45
بالاخره علامه ست ديگگگه... كم الكى نيست علامه بودن ... بايد از يك سال و هشت ماهگى شروع كنه درس اخلاق دادن به اطرافيان را ...!!
ولى درس اخلاقى كه كلا اين بچه ها به آدم مى دن اينه كه علاقه و وابستگى آدم رو به همه وسايل مورد علاقه و كلا دلبستگى به اين دنيا رو كم مى كنند
امضاى باحالى دارى علامه جان

بعله علامه بودن این چیزا رو هم داره!!!!!
با این درس اخلاق کاملا موافقم
قابل نداره حاضریم آثارتون رو بسیار ارزان و مقرون به صرفه براتون منقش نماییم

یک لقمه حرف حساب
24 اردیبهشت 92 21:32
الهی! آخی!
راست میگه محمد باقر، مامان بی خیال دنیا!!
اگر کم کم تمرین کنید واقعا دیگه این چیزها برای آدم کم اهمیت میشه.

الان من خودم اینطور شدم، یعنی اگر کمتر از نیم سکه به من بدند خیلی برام مهم نیست

لکه جوهر خودکار را میشه برطرف کرد اما باید جستجو کنید که با چی میره.

سلام
همینه که اصلا کادوهای ما رو تحویل نمیگیرین
نه مادر!پاک نمیشه

مامان معصومه
25 اردیبهشت 92 1:54
سلام عزیزم
خیلی جالب و در عین حال تاسف باره ولی نگهش دار یادگاری خوبیه... منم ازین بلا ها سرم اومده سر شناسنامم فکرشو بکن....وقتی رسیدم که فقط جلدش دستش بود

سلام
شناسنامه...یا خدا!!!

نسیم
25 اردیبهشت 92 2:51
سلام
وب خوشگلی دارید
لینک شدید
منم یه وبلاگ دارم به بهانه دختر کوچولوم
خوشحال میشم سر بزنید

سلام ممنونم
چشم مزاحم میشم انشاءالله

زهرا(✿◠‿◠)
25 اردیبهشت 92 6:59
واااااااااااای1 چه شاهکاری هم شده!!!!
درکت می کنم عزیزم!!!!
ولی آقایی هم راس میگه!

بذا یه 20-10 سال دیگه ببینش!
واست از تمامی لوح هایی که تاحالا گرفتی با ارزش تره!!!!!


سلام
اوهووووم موافقم

زهرا(✿◠‿◠)
25 اردیبهشت 92 7:00
باب راس؟؟؟؟؟؟

جاااااااان؟

مامان محمد
25 اردیبهشت 92 7:39
سلام
اشکالی نداره بزرگترین لوح تقدیر شما خود محمد باقره که با تربیت درست اون رو نقاشی میکنید

سلام


فاطمه (مامان محمد سجاد)
25 اردیبهشت 92 10:12
من با همسرتون موافقم.زیبا بوده، زیباتر شده



مامان کیانا
25 اردیبهشت 92 10:25
سلام . اگه من جای شما بودم نگهش می داشتم تا وقتی بزرگ شد نشونش بدم و بهش بگم که چه وروجکی بوده . حیفه اثر هنری این شیطونک رو عکس بچسبونی . همین شیطونیها چند سال دیگه میشه " یادش بخیر "

چشم مامانی نگهش میدارم

αsαℓ ßαηõõ
25 اردیبهشت 92 11:51
ایول بابا
چه خوشگل شده

سلام
وب محمد رو هک کردن متأسفانه

الاااااااااهی چرا؟

αsαℓ ßαηõõ
25 اردیبهشت 92 12:01
سما فعلاً حوصله اش نیست اگه تونست وبو برگردونه خبرتون میکنم
مامان محمدمهدی
25 اردیبهشت 92 12:49
سلام
چرا اینقدر ناراحت شدید خب؟مگه اولین بار بود که آقاکوچولو دست گل اینچنینی آب داده؟
اگه اولین بارش بوده که پس معلومه خیلی آقاست و شما هم باید منتظر اینچنین دسته گلهایی بعد این، زیاد باشید
چقدرم امضاش خوشگله ازش بپرس ببین براش تابلو بفرستم پایینش برام امضا میزنه؟

سلام
دقیقا چون اولین بارش بود
شوما بفرستین ما در خدمتیم
امیر مهدی و عمی
25 اردیبهشت 92 14:19
وای خدای من مامانی واقعا چهرتون در اون لحظه دیدنی بوده
ولی خوب پیش میاد دیگه
.
.
.

خوب حالا چرا از دست من عصبانی شدی
ای جانم ولی چه لذتی برده ها مامان خواب بابا هم بیرون راحت برای خودش مشغول بوده
ولی واقعا آقای همسر درست گفتن یادگاریتون یادگاری تر شده.
خوب نزن دیگه

دوستون دارم

مگه دستم بهتون نرسه

ما هم دوستتون داریم

آشنا
25 اردیبهشت 92 16:03
اولش منم این جوری شدم
بعدش گفتم...
یعنی محمدصادق قراره کی از این کارا بکنه؟

عجله نکنید
وقت خنده ما هم میرسه
هیراد و عمه لیلاش
25 اردیبهشت 92 16:44
چی بگم ،نباید میشد ولی شد حالا کاریه که شده عزیزم
اگه خواستی روش عکسشو بچسبونی قبلش یه اسکن ازش بگیر یادگاری بمونه
ببوس عزیز دلمو

احتمالا نگهش میدارم
ممنونم

مامان عبدالرحمن واویس
25 اردیبهشت 92 17:03
ای جانم عزیزکم چیکارکردی بالوح مامان
دوست دارم عزیزم

قربوووووونتون
منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 17:24
سلام مامان عزیز
تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید.
پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.


سلام عزیزم
چشم

ღ منا مامان امیرسام ღ
25 اردیبهشت 92 20:13
عززززززززززززیزم
دقیقا اون خودکار رو از کجا پیدا کرده بود
به نظر من اینطوری خیلی به یاد موندنی تر شد
تازه فکر خودتون هم خیلی خوبه که عکس خودش رو بندازید روش
مامانی بخند بیخیال دنیا مهم کارته که سالمه

نمیدووووووووونم از کجا کشفش کرده بود ولی خداییش چیزی که توو خونه ما خیلی زیاده قلم و خودکاره!!!!


مامان تسنيم سادات
25 اردیبهشت 92 22:58
سلام به علامه باحال و مامان باحالتر از خودش ....
ههههههه.... چقدر اينجا بوى پياز داغ سوخته مياد خانمم حواست رو جمع كن آخه ... واى واى .... خفه شدم كه ... يه كم در پنجره ها رو باز بذار...


سلام
نگوووووووو من کلی اسفند دود کردم یعنی هنوز بوش میاد؟
مادر کوثر
26 اردیبهشت 92 10:30


عزیزمممممممممممممممم

وای مامانی اخلاص داشتن خیلی خیلی سخته خودمو میگم. بارها تمرین کردم و خودم رو محاسبه کردم اما

تو این شب عزیز ما رو هم دعا کن مامانی مهربون

اخلاص خیلی خیلی سخته
محتاج دعای شما خوبانیم عزیزم

امیر مهدی و عمی
26 اردیبهشت 92 12:11
سلام مامانی مهربون
مارو امشب از دعای خیرتون فراموشید نکنید.


محتاجیم عزیزم
شما هم ما رو دعا بفرمایید....
مامان مهراد
26 اردیبهشت 92 15:24
معلومه محمدباقر جون ی هنرمند واقعی هست که رو تخته شاستی یادگاری کشیده.
مبارکت باشه مامان گل

ممنونم

مامان شايان
26 اردیبهشت 92 15:37
اي خدا امان از دست اين وروجكاااااااااااااااااااا

واقعااااااااا

یه احساس ُ آقاییش
26 اردیبهشت 92 16:51
التماس دعا

حتما شما نیز انشاءالله

زری مامان مهدیار
26 اردیبهشت 92 18:18
مامانی واقعاً ممنون که صبوری به خرج دادی و خودت رو کنترل کردی و تو ذوق گل پسرمون نزدی
منم با نظر آقای پدر موافقم که به یادموندنی تر شد
و از همین جا از این پسر قدردان و با ذوق تشکر میکنم



زری مامان مهدیار
26 اردیبهشت 92 18:19
ممنون بابت اینکه اعمال لیله الرغائب رو برامون گذاشتی
ایشالا که حاجت روا باشی
امشب خیلیییییییی دعامون کن
شدیداً محتاج دعا هستم دوست جونی

قربونت برم
انشاءالله بهترین خیرات نصیبتون بشه

مطلع عشق
26 اردیبهشت 92 19:55
سلام مامان علامه ی کوچک....
ممنونم که بنده مورد لطف قرار میدین و سر میزنید......
امشب برامون خیلی دعا بفرمایید.....
انشاءالله که شب پر از خیری برای شما باشه عزیزم


با افتخار لینک شدید؛ البته ببخشید با تاخیر

سلام
خواهش میکنم
انشاءالله شما نیز
ممنووووووووووونم

صهبا
26 اردیبهشت 92 21:28
سلام
احسنت به این نامگذاری زیبا
مطمئن باشید شما به خاطر احیای اسم امام پنجم (که این روزها بنا بر آمار ثبت احوال غریب است )در دنیا و آخرت ماجور خواهید بود
ان شاالله که روزی از علمای بزرگ اسلام باشد
من برای پسر دومم بین محمد باقر و محمد صادق مانده ام...نمی دونستم که امام باقر رو هم به خاطر اسمش مسخره میکردند
پسر اولم هم محمد صدرا به دلیل علاقه زیادی که به ادامه راه علما دارم نام نهاد

سلام
ممنونم از لطفتون
انشاءالله که پسر بعدیتون هم خوشنام و خوش قدم باشه انشاءالله

مهتاب
26 اردیبهشت 92 22:47
سلام عزیزم تو این شب بهترین ارزوها رو براتون دارم به یادتونم بوووووووووووووووووووووووووس

قربونتووووووووووون

م (خط خطی های خوانا)
27 اردیبهشت 92 13:15
سلام

خوبی

محمد باقر گلم خوبه

اشکال نداره فدات شم

من فکر کردم طوری خط زده که خوانا نیست

ولی کاملا خواناست که

خب اونم میشه یه خاطره

خب هنوز نگفتیا اون مبلغه چقدر بود؟!!!

سلام خانومی
خوبیم خداروشکر

آسمان
27 اردیبهشت 92 15:57
یادگاری نگهش دارین
هنر به خرج داده پسرمون

نگه ندارم چیکار کنم؟
یک لقمه حرف حساب
28 اردیبهشت 92 8:25
شکر خدا که کادوهای شما هیچ گاه به ما تعلق نمی گیره
وقتی هم که تعلق می گیره ما را فراموش می کنید.
حالا فقط یک بار از سر خطا یک چیزی از شما به ما رسیدهاااا

اما واقعا دیگه برام این چیزها دیگه مهم نیست، مهم ارزش گذاشتن به کاره.

حالا اگر یک وقتی باز هم دچار اشتباه شدید با جان و دل اشتباه شما را می پذیریم، البته اشتباه تون خیلی بزرگ باشه در حد سکه تمام!

سلاااااااااام
بعله ازونجائیکه میدونیم شما به کمتر از نیم سکه اهمیتی نمیدین و ماهم وسعمون به بیشتر از یک بیستم سکه نمیرسه ترجیح میدیم چندان اذیتتون نکنیم
چشم سمعا و طاعتا

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
28 اردیبهشت 92 9:36
حالا توی کارته چقدر بود ؟ هنوز متوجه نشدی؟
(شکلک یه نرجس عاشق هدیه ی نقدی )

هنوزم نمیدونم

مامان تسنيم سادات
28 اردیبهشت 92 13:35

من براى شب ليلة الرغائب برات كامنت نگذاشته بودم ....!!
حالا دعام كردى يا نه ؟
من كه بياد خودت و علامه كوچولوت بودم عزيزم

قربونت برم
به یادتون بودم

ستایش*مامان محمود
28 اردیبهشت 92 17:54
واااای چه باحال ودیدنی بود خب مامان بذار علامه جون کارشو بکنه میخواد هنرشو نشون بده دیگه این تابلورو نگه داره چندسال دیگه میگی ایول پسرم چقدنابغه بودهااا

قرار شد نگهش دارم بعدا که بزرگتر شد دعواش کنم

فهیمه مامان سینا
29 اردیبهشت 92 7:37
یاد داد ماس افتادم
خیلی هم خوشکل شده ...منکه بودم همون لحظه ازش عکس میگرفتمو چاپ میکردمو میذاشتم کنار نقاشیه قشنگش ...بعدم یه روز که بزرگتر شدو بچش خرابکاری نه درست کاری کرد بهش نشون میدادم...

داد ماس؟؟؟!!!! كيه؟نميشناسمش...
اون لحظه ديگه خون به مغزم نميرسيد كه برم عكس بگيرم ههههه


مامان امیر مهدی (سوده)
29 اردیبهشت 92 17:00
سلاممممممممم گلم محل کارم متاسفانه جابجا شد و من فعلا تا مشخص شدن وضعیتم نمیتونم جایی برم اما اگه اقا امام رضا بطلبه و بعد از رمضان بیاییم حتما پیشتون میام البته با کلی زیره و قاووت!اما تروخدا اگه شما میتونین بیایین من فوق العاده خوشحال میشم مخصوصا که من الان به خاطر از ذست دادن و دور شدن همکارام بسیار ناراحتم.من سوغاتی هم از شما نمیخوام خیالت راحتتتتتتتتتمحمد باقر گل پیکاسوی کوچولوی منو ببوس.
مامان مرضیه
29 اردیبهشت 92 18:11
از خانه پدر رفته

تنها به سفر رفته

اين‌جا همه دلتنگيم

صبر همه سر رفته

برگرد پدر برگرد

اي‌ رفته سفر برگرد

برخيز و براي ما

سوغات بخر برگرد

وقتي كه پدر دور است

هم خانه ما كور است

هم جان همه اين‌جا

پژمرده و بي‌نور است

الان يكي در زد

يك دفعه دلم پر زد

گفتم پدرم آمد

ماه از دل شب سر زد

امّا تو نبودي آه

شب ماند و نيامد ماه

آن روز خوشم، آن روز

كه تو برسي از راه

خدا پدر بزرگوارتون رو رحمت كنهانشاءالله سايه همسرتون برسر شما و دخمل نازتون مستدام باشه

ღ منا مامان امیرسام ღ
30 اردیبهشت 92 4:06
مامان سونیا
30 اردیبهشت 92 9:23
تبریک میگم حالا کارته چقدری بود؟ مامانی هنوز نرفتی برداشت کنی

ممنونم....باورتون ميشه هنوز وقت نكردم؟

مامان مرضیه
30 اردیبهشت 92 10:21
عزیزم با افتخار لینک شدین

قربانت

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 اردیبهشت 92 10:32


عرض ارادت ...

سلاااااااااام خوش اومدي بانو

فهیمه مامان سینا
30 اردیبهشت 92 11:23
داد ماس همون بابا راس خنده بازاره
خصوصی

اهان...خو نميدونستم

فهیمه مامان سینا
30 اردیبهشت 92 11:28
خصوصی


چشم

مامان ساجده
30 اردیبهشت 92 17:19
اي جانم پيكاسو رو ببين چه اثري هم خلق كرده حالا شانس اورديد كارت دستش نبود اتفاقا با اين اثر زيبا لوح قشنگتر رو به ياد موندني تر شده بيخيال لوح
ماماني اميرعلي جون
30 اردیبهشت 92 20:54
سلاااام الهي بگردم اين باب راس كوچولو رو چه اثر هنري خلق كرده قربونش بشم ماماني خودت رو آماده از اين آثار هنري زياد ميبيني در آينده عيد شما هم مبارك باشه (البته با تاخير) عزيز خاله رو ببوووووووس
مامان مرضیه
31 اردیبهشت 92 7:36
گاهی فکر میکنیم باید کاری بزرگ و شایسته برای دوستان و کسانی که دوستشان داریم انجام دهیم؛ ولی چون در توانمان نیست ، از خود ناامید و دلخور میشویم . ولی باید به نکته ای توجه کرد :

باران بزرگترین و زیباترین هدیه آسمان به زمین است ولی از قطرات کوچک و ناچیز آب تشکیل شده است .

تکرار باران گونه ی محبت هایِ بسیار بسیار کوچک ما در حق عزیزانمان ، چیزی از یک شاهکارِ بسیار بسیار بزرگ کم ندارد ...

بسيار زيبا بود..........ممنونم عزيزم

زندگی
31 اردیبهشت 92 13:50
الهییی ، بچم نقاشی دوس داره خوب
مری
31 اردیبهشت 92 15:50
ههههههههه ای جان پیکاسو شده گل پسری بنظرم همین تقدیرنامه تو همینجوری نگه دار یادگاری بمونه روش عکس نچسبون درمورد قالب وبلاگم هرکار میکنم اون تبلیغه نمیره
ماماني اميرعلي جون
31 اردیبهشت 92 18:50
عزيزم خصوصي...
زهرا(✿◠‿◠)
31 اردیبهشت 92 20:06

یهویی دلم واستون تنگ شد!
ولی اومدم دیدم آپ نکردی!!!
چیکار کردی شاهکار هنری رو؟؟؟؟

قربونت برم عزیزم!
گرم اثاث کشی هستیم خواهر فرصت نمیشه...
تصمیم بر این شد نگهش دارم
maman bahar
31 اردیبهشت 92 23:42
وااااااااای آفرین به این مامانی مهربون که هم اخلاص داره هم صبر که نی نی نازمون رو دعوا نکرده
مری
1 خرداد 92 10:29
سلام نینی گپ فعال بید راستش قالب وبلاگ زنبوریو دوس دارما اما برا من اون قسمت درباره وبلاگ رو نمایش نمیده! این قالب جدیده هم همه آرشیومو نشون نمیده مهندس کمکککککککک
مری
1 خرداد 92 11:43
حالا خوب شد برام کدشو میفرستی؟
مامان امیرمحمد
1 خرداد 92 12:20
آره مامانی بی خیال دنیا،ولی عزیزم این لوح رو نگهدار،یه روزی خاطره میشه
کار جالبی انجام داده این آقاپسر


ببخشید این آدرس وبلاگ اصلی منه،دلم می خواد باهاتون دوست بشم

جووووونم...چشم لینک شدین به اسم آسمان آبی

مری
1 خرداد 92 16:43
مرسی آجی انجام شد میتونی وبلاگو حذف کنی
ستایش*مامان محمود
1 خرداد 92 18:41
دلتنگیمااا

قربانتون

هیراد و عمه لیلاش
2 خرداد 92 0:00
محمدباقر گلم ، علامه کوچولو و مرد کوچک ، روزت پیشاپیش مبارک

قربونت برم عزیزم
ممنووووووووووونم
عیدشمام مبارک

بهار
6 خرداد 92 12:16
عزیزم رمز دوستانم از روی من کپی کنید

سلام شما؟نشناختمتون

مامان یاسمن و محد پارسا
6 خرداد 92 12:46
خصوصی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 تیر 92 9:58
سلام عزیزم خصوصی

ممنونم

مامان یاسمن و محمد پارسا
22 تیر 92 10:20

ای بلا



ستاره زمینی
19 مهر 92 9:32
ای جانم علامه عستش دیگه مادر.
بذارین بمونه یادگاری خوبیه.

توو اتاق خودش زدم به دیوار!
فاطیما
8 بهمن 92 23:53
به نام خدا ..سلام .خیلی جالبه وبلاگتون وشیرین کاری پسر نازنین ..هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد مادری جون .....پچه ها شیرین هستند ولی شیرین کاریهاشون شیرین تر از خودشان ..انشالله سرباز امام زمان شود ....خانومی به وبلاگ من هم تشریف بیاورید .تا تبادل لینک کنیم ..ممنونم ....