آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

قرآن که می خوانی هُرم نفسهایت بوی خدا می دهد...

1392/6/29 12:52
نویسنده : ارام
1,658 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

صداهای ضبط شده روی گوشیم رو چک میکردم

که یه آن با صدایی مواجه شدم که مربوط به مدتی قبل بود...

با محمد باقر داشتم ذکر قنوت رو تمرین میکردم و به نوعی دو آیه از قرآن را قلب

همه خواننده های عزیز رو میهمان میکنم به شنیدن این آوا

شما نیز ما را مفتخر کنید با ذکر صلواتی جهت سلامتی همه کودکان خوش قلبمان و 

ارتزاق مستدام رحمت الهی جهت تربیت موفق آنان.

***

 

پی نوشت :لطفا به صدای خراشیده ما توجه ننموده به اصل مطلب عنایت فرماییدچشمک 

 

 

****mona ی عزیز قول می دهی اگر با پسرکم آخرین ریتم موسیقی و رقص مخصوصا از نوع غربی اش و یا نه اصلا آموزش زبان اجنبی را (که امروز ملاک ارزش افراد است ) تمرین کنم دیگر مادری خاک بر سر نخواهم بود؟؟!!

شما که خودت جوابت رو خوب بیان کردی:

آن کس که نداند که نداند که نداند

در جهل مرکب ابد الدهر بماند

و امیدوارم روزی بدانی...و به مرحله ای برسی که بدانی نمی دانی!

از حضرت علی علیه السلام نقلی داریم که به مضمون می گویم ایشان فرمودند ذهن کودک همچون زمین بایر و حاصلخیز است و هر چه را که در این زمین بکاری در آینده برداشت می کنی!

نوع بذر و ثمره این زمین را منِ مادر تشخیص می دهم چرا که من کشاورزم منم که جنس زمین خود را میشناسم منم که می دانم زمینم قابلیت شکوفایی چه استعدادی را دارد

قد تبین الرشد من الغی...انشاءالله خداوند متعال همه ما را هدایت کند که همانا اوست که یهدی من یشاء و یضل من یشاء

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (93)

یه احساس ُ آقاییش
26 شهریور 92 21:41
اللهم صل علی محمد و آل محمد .. ای جان ای جان ای جان .. خدا نگهش داره برات .. عزیزم قربون تکراراش .. به به صدای آرام بانوی مهربان رو هم شنیدیم
یه احساس ُ آقاییش
26 شهریور 92 21:43
بسیار بسیار بسیار عالی .. از شنیدنش سیر نمیشم ..
مامان امیر مهدی (سوده)
26 شهریور 92 21:56
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم.... ماشااالله و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم... فتبارک الله احسن الخالقین... احسنت بر محمد باقر و احسنت بر تربیت کنندگان محمد باقر.خصوصی داری عزیزم.
گلاب(مامان حسنا سادات)
27 شهریور 92 0:00
ای جونم به این گل پسرمون آفرین به این مامان فهیم در پناه حق خوش و خرم و سلامت انشالله...
مامان سونیا
27 شهریور 92 8:43
سلام عزیزم من موفق نشدم صدای علامه کوچولو رو بشنوم چون توی ادامه مطلب چیزی نبود توی صفحه اول هم لینکی نگذاشته بودید پس از کجا میتونم صداشون رو بشنوم
مامان سونیا
27 شهریور 92 8:53
ببخشید مجدد مزاحم شدم من هیچ مثلث سبزی رو اینجا نمیبینم یعنی مشکل از سیتم منه در ضمن یک سوال دیگه شما چطوری الان آنلاینی ولی اسمت توی نی نی های آنلاین نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سونیا
27 شهریور 92 9:10
مرورگرم موزیلا فاینال 24 هست مگه میشه پشتیبانی نکنه چی بگم والا؟؟؟؟؟؟
مامان سونیا
27 شهریور 92 9:22
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم. ماشااالله و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم.فتبارک الله احسن الخالقین. ای به فدای اون صدای قشنگت بشم خاله ولی خداییش خیلی مشکل بودمامانی بعضی از کلمات بیانش برای علامه کوچولو خیلی سخته چون هنوز زبان مادری خودش رو هم نمیتونه حرف بزنه خوش به حال محمد باقر که چنین پدر و مادری داره و اینقدر براش وقت میگذارند و بهترین راه رو برای تربیتش انتخاب کردند موفق باشی عزیزم انشالله که هر آرزویی براش داری برآورده بشه خدا براتون نگهش داره تلفظ خودتون هم که مرحبا داره بانو فکر کنم حافظ قران هم باشید به هر حال بهترین ها رو براتون آرزو دارم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
27 شهریور 92 9:36
اللهم صل علي محمد و ال محمد ماشاالله، هزار الله اكبر اي جانم، فداي محمد باقر نازنين خيلي ناز تكرار ميكنه،لذت بردم انشاالله در پناه قرآن
مامان محمدمهدی
27 شهریور 92 9:48
آخی! دلم میخواد همش گوش کنم صدای نازشو.ماشاء الله چقدر هم خوب همراهی میکرد! عزیز وهم که نگو قربون پاکی و لطافتشون اللهم صل علی محمد و آل محمد
مامان محمدمهدی
27 شهریور 92 9:49
إ یادم رفت بگم.با شنیدن صداتون مشتاق شدیم خودتونو هم زیارت کنیم، می شود آیا؟

انشاءالله يا من تهران بيام يا شما اين طرفي چرا كه نه؟باعث خوشحالي منه

یک دوست ...
27 شهریور 92 9:52
هر چند ما اینجا چیزی برای شنیدن ندیدیم و نشنیدیم اما باشه صلوات را فعلا به عنوان پیش پرداخت می فرستیم!!!
اللهم صل علی محمد و آل محمد

سلام استاد كم پيدايين...
مچكرم

مامان محمدمهدی
27 شهریور 92 10:38
إ وا این نظر چرا این ریختی نوشته شده؟ منظورم آخر دعا بود همون صدق الله... اومدم دوباره گوش کردم،قربونش
گلاب(مامان حسنا سادات)
27 شهریور 92 11:04
سلام
حستون درسته........ هستم
شما رو فکر کنم...... باشید همون آرام که تخلصتونه؟!

سلام كاملا درسته

مامان علیرضا(mahtab )
27 شهریور 92 12:00
ماشالا ماشالا اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
مامان مرضیه
27 شهریور 92 12:19
عزیزمی عالی بود ماشاله به تربیتتون فدات بشم محمد باقر عزیز
یک دوست ...
27 شهریور 92 15:59
سلام
کم پیدا نیستم به وبتون سرمی زدم اما این روزها به قدری حالتون گرفته بود هر وقت می آمدم حالم گرفته می شد و رمقی برای نظر گذاشتن نمی موند.

راستی روی ایکس پلور هم امتحان کردم چیزی رویت نشد

معنی «هُرم» چیه؟

سلام شرمنده ام اگه ناراحتتون کردم؛نوشتن گاهی اسبابی است برای تخلیه روحی و چاره ای نبود باید می نوشتم اما هدفم ناراحتی شما نبود شاید به نوعی التماس دعا بود...
هرم به معنای گرما و استعاره ای از بازدمه اگه دقت کنید در دم که هوا رو داخل دهان می بریم احساس خنکا داریم اما وقتی به حالت بازدم بیرون می دهیم گرمه منظور بازدم بود یعنی پس از جاری شدن قرآن بر زبانت بازدمت بوی خدا می دهد
مامان گل پسرا
27 شهریور 92 16:04
عزیزم،الهی فدات شم
منو یاد کوچولوییای امیرعباس انداختی،اتفاقا صدای نازتو برای امیرعباسم گذاشتم،هم تعجب کرد و هم خوشش اومد.
خدا تو رو برای مامانت و مامان خوبتو برای تو نگه داره.
الهی همیشه قرآنی باشی.

خدانکنه مادر
مچکرم
مامان بردیا شیطون
27 شهریور 92 16:13
ای جوووووووووووووووووووووووونم خدا حفظش کنه
مامان محمدطاها
28 شهریور 92 1:41
تورو خدا با احساسات من بازی نکنید
پس چرا من نمیشنومکجاست؟

الاااااااااهي
شرمندتونم ولي احتمالا مشكل از سيستمتونه يا مرورگرتون

مادرشوهر
28 شهریور 92 9:41
خب ما جسته گریخته شنیدیم این صدا را... خدا حفظش کنه واستون. اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
28 شهریور 92 14:37
با اين ، كه چيزى نمى شنوم بعدا رفتم سر كامپيوتر دوباره ميام
بابا مديريت جديد يه كم تحويل بگير .......!!!


مرجان
28 شهریور 92 17:17
خدا حفظش کنه، ماشالله
مامان محمدحسین
28 شهریور 92 22:24
عزیزم. خدا نگهش داره...
مامانی یه کمک؟ منم خیلی به این کار علاقه دارم (آموزش نماز و قران و ...) ولی محمدحسین اصلا گوش نمیده ؟؟؟؟؟

ممنونم
عزيزم خوب پسرت هنوز كوچيكه بهترين راه فعلا اينه كه صدا براش پخش كني يا خودت با صداي بلند براش قران بخوني
مثلا محمدباقر تمام شبهاي بارداريم و يكسالگيش هر روز و شب براش سوره يس و دعاي عهد رو پخش ميكردم و مخصوصا شب ها با اين صدا مي خوابيد

سمیرا
28 شهریور 92 22:37
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااانم قربون اون صدات برم ماشاءالله لا قوة إلا بالله العلی العظیم* خوش به حال محمد باقر باوجود مامان جون مومنش عزیزم التماس دعا خصوصی گلم
ما(من و گاهی بابا)
29 شهریور 92 0:59
ای جاااااااااااااااان چقدر صداش دل نشیییییییییییییییینه
فاطمه(مامان محمدسجاد)
29 شهریور 92 9:20
آفرین بهش ما و محمدصادق. یکی از حقوق محمدباقر رو ددارید بخوبی ادا می کنید . بعد از حق نام نیک که اون هم به خوبی ادا شد. خدا کنه ما هم بتونیم.
فاطمه(مامان محمدسجاد)
29 شهریور 92 9:21
ببخشید محمدباقر. چرا نوشتم محمدصادق ؟ خودم هم موندم. ایشالا گل پسر بعدی
ستاره زمینی
29 شهریور 92 10:56
ماشالله ماشالله ماشالله. خدا حفظت کنه گل پسر.
مامانی باذوق
29 شهریور 92 13:06
سلام ای جاااااااااااااااااااااااااااااان نازززززززززززززززززی چه صدای زیبایی و دلنشینی داره این پسملی خوردنی ان شالله در این راه موفق باشد این علامه کوچولوما ..خاله قربون اون قران خوندنت بره ..ان شالله از یاران امام زمان (عج) بشه ..الههههههههههههی امین یکی از دعاهام سر نماز برای نی نی اینده امون که ان شالله خدا قسمت کنه از یاران امام زمان (عج) باشد ..مامانی مهربون خیلی کار خوبی می کنی به نظر من خوندن قران به ادم ارامش میده ..موفق باشید عزیزم
مامانی باذوق
29 شهریور 92 13:50
عزیزم خصوصی رو چک کن
دخملی شکلک
29 شهریور 92 22:22
مـــــــرسی خاله جونم...... اصلا فکرشم نمیکردم نبودمو کسی حس کنه... الان با این احوال پرسیتون منو خود شیفته کردین حسابی فدای این علامه و مامانیش
مامان نرگس
30 شهریور 92 1:19
نشنیدیم صدای این گل پسرو. کجا رو باید کلیک کنیم؟؟؟

سلام خانومي فكر كنم مرورگرتون مشكل داره....با گوگل كروم امتحان كنيد
مامان محمد جان
30 شهریور 92 7:31
سلام بانو ماشاءالله به پسمل قرآنیمون
مامان گل پسرا
30 شهریور 92 8:19
بگذار هر چه میخواهند بگویند، این روزها دوره حرافی آدمهاست، بگذار هر چه میخواهند بگویند، کسی چه میداند که چه غوغایی در دل توست... از خدا میخوام به لطف خودش و در راه خودش همیشه ثابت قدم باشیم.
مرضيه (مامان محمدمهدي)
30 شهریور 92 9:29
عزيزم خصوصي

ممنونم

مامانی سها
30 شهریور 92 10:40
سلام مامانی...به وب دخملی من خوش اومدید....ماشالا به این پسری نازو خوشگل...خدا حفظش کنه ایشالا...مامانی پسر گلم که وبلاگ به این نازی داره...میخوام یدونه از همین خوشگلا واسه سها درست کنم...من با افتخار لینکتون میکنم..بازم به ما سر بزنید.
مامانی سها
30 شهریور 92 10:41
ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
30 شهریور 92 12:09
ای جــــــــــــــــــــووووووووونــــــــــــــم ببوسید صدای این گل پسرو الهی من فدات بشم علامه کوچولو ماشاءالله و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم ای بابا... خواهر من شما هرجور صلاح میدونی بچه ات رو تربیت کن آرام جان ما دوس دارن گل پسرشون قرآنی بشن شما اگه خوشت نمیاد برا بچه ات قرآن نخون چرا تو زندگی مردم دخالت میکنی عزیز جان؟
ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
30 شهریور 92 12:44
خیلی مشتاقم قسمت بشه زیارتتتون کنم هم شما هم گل پسر نازنینتون رو آقا خعلی با کلاسه اینجا اهم خصوصی داری آرام جان
مامان امیرمحمد
30 شهریور 92 18:07
اللهم صل علی محمدوآل محمد، هزارالله اکبر هزار ماشاا... فتبارک الله احسن الخالقین روش تربیتی خیلی عالی دارید، خیلی خوشحالم که با شما دوست شدم، می تونم از تجربیات شما در راه تربیت فرزندم استفاده کنم، امیرمحمد هنوز نمی تونه حرف بزنه ولی فعلا به نمازخواندن ما نگاه می کنه و حرکات نماز رو انجام می ده، موفق باشید
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
30 شهریور 92 19:52
خدا حفظ كنه مادر و پسر رو ماشالله چقدرم فصيح مى خونيد زنده باشيد
مامی امیرحسین
30 شهریور 92 22:45
واااااااااااااااااای خدا من این کوچولو رو قورت میدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به افتخار علامه کوچولو
مادرشوهر
30 شهریور 92 23:48
به روزم. صدای گل پسر هنوز توی گوشمه. کاش منهم همچین مادری بودم...
مامان محمدمهدی
31 شهریور 92 8:08
الان شما نظر خانوم مونارو حذف کردید؟ خوب کردید خوشگل جوابشونو دادید
یک دوست ...
31 شهریور 92 8:18
ای بابا! چقدر تعریف کردند، حسودیم شد، منم میخام بشنوم حالا که اینطوری شد مشکل را یکجوری برطرف نمیکنید، من پخش زنده میخام (امر حکومتی) اوهوم!!!!!!!!
مامان سيد محمد سپهر
31 شهریور 92 8:36
سلام خانومي خيلي خوشم اومد..از اينكه اينقدر مصرين كه گل پسري به اين قشنگي لغات وحي و كلمات قرآني را تلفظ كنه..انشاتء الله خدا بهتان ببخشد....
مامان سيد محمد سپهر
31 شهریور 92 8:53
سلام عزيز دلم منم از آشنايي با شما خوشوقتم..خدا حفظ كنه ايشان را ..متقابلا منم آرزوي سلامتي و خوشبختي دارم...اجازه بدين لينكتون كنم
مامان سيد محمد سپهر
31 شهریور 92 8:53
ممنون از دعاي خيرتون
مامان گلشيد
31 شهریور 92 11:18
واقعاً شنيدني وزيبا بود
مهتاب
31 شهریور 92 12:24
الهیییییییییییییییییییییییییی من فداش بشم من که سعادت نداشتم صدای نازنینشو بشنوم دوست دارم علامه کوچولو
تارا
1 مهر 92 11:34
سلام خانوم ایرونی... قبل از هرچیز از آشناییت خوشوقتم. اومدم اینجا تا رسما از شما دعوت کنم که مهمون خونۀ " کلبۀ متاهلانه " باشی. ممنون میشم بیای بادقت پست ثابت رو بخونی و اگه دوس داشتی عضو بشی تا ما خانمای ایرونی دست به دست هم برای خوشبختی خودمون و بچه هامون تلاش کنیم. منتظر حضور گرمت هستم.
مامان سهند و سپهر
2 مهر 92 9:56
منم طبق معمول نميبينم از كجا بايد دانلود كنم
آسمان
2 مهر 92 12:29
ای جان...خدا حفظش کنه گل پسرو ...
مامان سيد محمد سپهر
2 مهر 92 15:17
سلام منتظر آيات ديگر قرآن از زبان گل پسري هستم
غزاله
2 مهر 92 19:54
سلام دوستای خوبم من تصمیم گرفتم هرهفته با مشارکت شما یک ختم قرآن هدیه کنیم برای سلامتی و ظهور آقامون امام زمان. هر کس که دوست داشته باشه میتونه در این ختم شرکت کنه. عزیزانی که تمایل دارند هر هفته با من همکاری کنند اطلاع بدهند تعداد نفرات که به 30نفر رسید جزءهارا تقسیم میکنم و به اطلاعتون می رسونم از تمام دوستان خواهش میکنم به عهد خود وفا کنند که مطمئن هم هستم همین طور خواهد شد امیدوارم این کار خیر مورد قبول خداوند متعال قرار بگیره
مامان محمد مهدي
3 مهر 92 10:15
ماشالله چقدر شما نازي
مامان ساجده
3 مهر 92 22:47
اي جانم حتما براش اسپند دود کنید انشاالله امام زمان پشت و پناهش باشه
مامان بردیا شیطون
4 مهر 92 8:42
مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هرروز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند. به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی گوش می کند
مامان گل پسرا
4 مهر 92 10:00
سلام خانمی کجایی؟نیستی، دلتنگتون شدیم
مامان مهراد
4 مهر 92 17:52
جیگرتو برم خاله ما رو هم از نفس های حقت محروم نفرما. مامانی از این انسان های ببخشید بی شعور زیاد پیدا میشه
مونا مامان امیرسام
4 مهر 92 18:37
واقعا کسی هست صدای قران خوندن ی فرشته رو بشنوه و بعد ایراد بگیره و اسم خودش رو مسلمون بذاره؟؟
میدونید چی ناراحتم میکنه اینکه بچه های ما با بچه های این چور به اصلاح ادمها باید تو اجتماع زندگی کنند
خدا همه مارو به راه. راست هدایت کنه
قربون صدای قشنگت برم
منم حسودیم شد به سام صلوات و بسم الله یاد دادم

من عاشق این حسادتهای (غبطه های)مثبتم

مهتاب
6 مهر 92 11:04
بالاخره صدای گل پسرمونو شنیدم فدای اون دعا خوندنش بشم

خدا نکنه عزیزم
خدا کوچولوی نازت رو حفظ کنه
فرشته
6 مهر 92 13:05
سلام خدا حفظ کنه علامه کوچولو را
عزیزم خودت رو ناراحت نکن خدا هدایتشون کنه این آدم های بی کا را....
دوستت دارم


مامان سهند و سپهر
7 مهر 92 12:28


قربانت
مامانی محمد طاها
7 مهر 92 15:55
سلام در مورد آیت الله بهجت واقعا خیلی توی زندگی من تاثیر داشته در مورد پاسخ به سوالم هم خیلی ممنون الان وقت ندارم تماما وبلاگ پسرتون رو بخونم حتما میخونم و نظرم رو مینویسم تشکر
نفس
7 مهر 92 16:29
آپم گلم

چشم
مامانی باذوق
7 مهر 92 16:50
سلام خانم خانما چه خبر؟؟؟نمیای وب پسملی نازت رو به روز کنی دلم برات تنگیده مخصوصا برای نوشته های زیبایت
مامان رادمهر
7 مهر 92 20:50
عزیزم خدا بهت توان بده تا همیشه این پسرک نازومعصومت رو به بهترین نحو بزرگ کنی و بهش ببالی.خیلی لذت بردم
مامان نرگس
8 مهر 92 10:17
الهی آمین.
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
8 مهر 92 11:07
سلام چرا نظراتت رو توى پرسش و پاسخ ، حذف كردى ؟؟
مامانی مهسا
8 مهر 92 17:09
عزیززززززززمی خدا براتون نگهش داره حتما"از طرف من گل پسریتون و ببوسید
مامان شایان
8 مهر 92 22:09
سلام دوست خوبم ما آپیم فقط لطفا بعد اینکه پست جدیدمون و خوندی دعا یادت نره ممنون
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
9 مهر 92 12:08
مديريت جديد مياى تهديد مى كنى كه اختاريه ميدى اگه آپ نكنيم اونوقت خودت ميرى و پشت سرت رو نگاهم نميكنى ..... خوبه منم بهت اختار بدم ....
مامان محمدمهدی
9 مهر 92 12:55
سلام کجایید شوما؟ دیگه درم واقعنی نگران میشم خب؟!!
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
9 مهر 92 13:31
ميگم كه .... نكنه چيزى شده ...؟ خدايى نكرده اتفاقى افتاده ..؟
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
9 مهر 92 13:32
واى من چرا اشتباه نوشتم اخطار رو .... درستش كن بى زحمت ...
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
9 مهر 92 13:33
كجااااايى پس ؟؟؟؟؟
امیر مهدی و عمی
9 مهر 92 14:43
سلام بر مهربون مادر و البته مدیریت محترم وای که همین الان با شنیدن صدای دلربا و شیرین فرشته کوچولوی دوست داشتنی چقدر انرژی گرفتم (و همچنین خودتون)ماشااله خدا براتون حفظش کنه . دستتون درد نکنه از بابت وقتی که برای ثمره زندگیتون میگذارید امیدوارم همیشه در پناه خدا باشید دوستتون داریم. راستی مدیریت جان کجایید خبری ازتون نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر مهدی و عمی
9 مهر 92 14:45
میبینم که این همچنان روی خود تاییدی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی(سوده)
9 مهر 92 16:12
سلام عزیز دلم خوبی؟کجایی؟بابا فکر دل تنگیمون نیستی که هیچ ....نگرانمون هم میکنیها!!!دوستت دارممممم
مامان امیر مهدی(سوده)
9 مهر 92 16:14
ان وقتتتتت...این نوشته های اخر یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟مونا خانم چی گفته؟؟؟؟؟....خدا خیر دنیا و اخرت رو نصیبت کنه عزیزم که انقدر مادر نمونه ای هستی خدا پسر گلتو برات حفظ کنه و از جمیع بلاها دور نگهش داره انشااالله...
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 12:41
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر
ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
10 مهر 92 12:59
سلام ای جان همه خانواده دارن مام موندیم یکه و تنها خوبید شما؟ محمدباقر گلمون چطوره؟
مری
10 مهر 92 15:52
ای جونمممممممممم چه حس خوبیه ثمره زندگیت اینجور شکوفه بده ناز خاله خدا بهتون ببخشدش آرام جون
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
10 مهر 92 23:25
آرام جونم كجايي ؟؟ خيلى دل نگرونم يه دفعه كجا غيبت زد ؟؟
ستاره زمینی
11 مهر 92 9:59
مامان میر عباس
11 مهر 92 18:31
سلام من هرچی گشتم نتونستم پیدا کنم.از کجا باید صدای گل پسریتونو بشنویم؟
لیلا
13 مهر 92 11:09
چقدر لذت بخشه یاد دادن به یه موجود دوست داشتنی!خدا برات حفظش کنه.واقعا لذت بردم.از طرف من ببوسش و براش اسپند دود کن حتما!!!!
زهرا مامان ارتا
13 مهر 92 12:39
چه پیام قشنگی امیدوارم ما هم یه روزی به جهل مرکب خودمون در این دنیا پی ببریم تقدیم به محمد باقر مهربون و مامان خوبش
فرشته
14 مهر 92 13:36
سلام آرام عزیزمشهادت اما جوادع را تسلیت عرض می کنم
آسمان
14 مهر 92 23:47
خوبی خانومی؟کم پیدایی
ღمامان على اكبرღ
15 مهر 92 7:32
آمد رود به خانه آن همسری که او / در بین همسران جهان، شهریار بود خالق سپرد این زر کامل‌عیار را / دست کسی که زرگر کامل‌عیار بود سالروز ازدواج علی(علیه السلام) و فاطمه (سلام الله علیها)مبارک باد