آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

آغاز یک پروژه!

1392/10/7 9:05
نویسنده : ارام
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز کاملا بی مقدمه و ضرب الاجلی و به محض اینکه سفره صبحانه جمع شد تمام همّ و توانم را جمع کردم برای آغاز یک پروژه!!!که تا الان به تعویق افتاده و با همه فشارها و کنایه هایی که گاها می شنیدم اما صبورانه تحمل کردم و اجازه ندادم کسی در روند مادرانه هایم عجولانه خللی وارد کند....ساکت

امروز آغاز یک دوره شاید به ظاهر سخت است..دوره پوشک گیران*!!نگران

تا الان که نزدیک به 8 ساعت از اغاز دوره میگذرد پسرک کاملا آقایی کرده و با مادرش آگاهانه کنار آمده...بغل

فقط یکبار شلوارش را خیس کرد!تعجب و واقعا خودم مقصر بودم  چون سر ظهری هوای پارک و سرسره به سرم زد و بردمش  پارک نزدیک منزل!و برای اینکه خودش را خیس نکند و سرما نخورد پوشکش کردم 

کمی که بازی کرد برگشتیم و بلافاصله بعد از اینکه وارد منزل شدیم پوشک را باز کردم:خشک بودتشویق ازش پرسیدم :جیش داری؟گفت نه!و من به حرفش اعتماد کردم ابلهو وارد اشپزخانه شدم ....

که ناگهان صدای عمه جون در امد که بپر شلوارش را خیس کردهآخ

 از ظهر به بعد خدا را شکر با هم کنار آمده ایم قلب

تنها مسئله ای که هست اینکه صبح ها که نیستم تا ظهر باید پوشک باشد چون عمه جون مستقیما اعلام کرد که از پس این مسئله بر نمی آید...افسوسبنابراین شروع پروژه در روزهای نخستین از ساعت 2:30 ظهر الی آخر شب خواهد بود ...بعد مدتی عمه جون هم متقاعد به همکاری خواهد شدزبان

-----------------

* به این قضیه موضوع داده ام تا در هر پستی که مربوط به این مسئله است روندش را ثبت کنم(مطمئنا برای بعدها تجربه خوبی است که چه موقع شروع کردم و چه مدت طول کشید تا به نتیجه برسدنیشخند)

 

جمعه 92/9/29    ساعت 17:30

محمد باقر در زمان شروع پروژه:دو سال و سه ماه و 11 روز سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)