آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

اطاعت! و تمام...

1392/10/14 14:00
نویسنده : ارام
525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسركم!

اين روزها به لحاظ مالي و اقتصادي به ما خيلي سخت مي گذرد...*

نوشتنش لازم نبود اما مگر نه اينكه مسير امروز ما بايد تجربه اي باشد براي اينده هايت

من بي نهايت به ان مع العسر يسري اعتقاد دارم

اعتقاد دارم كه دارم با اين روزهاي سختي كه ميگذرد با گرسنگاني كه نان ندارند...پوشاك ندارن...جاي گرم خواب ندارن و...(گرچه خيلي بي شباهت )همدردي ميكنم

اعتقاد دارم كه سعي ميكنم مردانه در برابر مشكلاتي كه كمر اقاجونت رو به درد ميارن بايستم و مرتب بهش ياداوري كنم خدا قدرتمندانه همه طرفمونو احاطه كرده:پس اميدوار باش

با همه اعتقادم ايستاده ام....اما نَفْس گاهي خيلي جولان مي دهد

از امروز تصميم دارم تا زماني كه گشايش حاصل شود با همه وجود حال انان كه ندارند را درك كنم

فقر در عين داشتن خيلي سخت است...اما اگر مرد خانه ام اشكها و ضعفم را ببيند فردا ديگر به خاطر خودخواهي امروزم دست هيچ كس را نخواهد گرفت

فردا همه مردانگي اش را زير خاكروبه هاي ناتواني امروزم دفن خواهد كرد .....

 

 

 *********************************************************

.....راستي با خودم فكر ميكنم نكند خدا بيشتر سخت ميگيرد تا ببيند مني كه كبكم خروس ميخواند تك فرزندي خوب نيست چطور با اين شرايط كنار خواهم امد!!!؟؟

اما دوباره خودم جواب ميدهم خداجووووووووون من پوست كلفت تر ازين حرفهام

به شيطان بگو با اين ابتلائات دو روزه نميتواند سر من شيره بمالد

صبر تحمل و با عزت زيستن را فردا كودكم از من خواهد اموخت...ياد ميگيرد كه بنده شكم بودن مساويست با برده دنيا بودن

ياد خواهد گرفت كه اگر رهبرم امری را ضروری می داند همه شرايط جامعه را درك ميكند به همه مسائل اشناست و در همين وضعيت موجود امر به ازدياد جمعيت ميكند....

من به فردا اميدوارم چرا كه ميدانم روزي و رزق روحي و جسمي از سوي اوست و نا اميدي از گناهان كبيره است

 

 

--------------------------------------------------------------

* همه اين سختيها به خاطر اعتماد به قول دو تن از اشنايان است كه در فرصتي كه اعلام كرده بودند قرضشان را پس ندادن!!!!و اينك ماييم كه هر چه دو نفره ميدويم باز هم به نیمه ماه نرسیده ته جيبمان خاليست............

 شنبه 30 اذر نود و دو..... 92/9/30

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
9 دی 92 9:03
عزيزم خدا براتون فرج و گشايش بياره انشاءالله .... خانم كمكى از دستم بر مياد در خدمتم
ارام
پاسخ
مچكرم خانووم سخت نيست ها...اينقدر ناز پرورده بودم دارم سخت ميگيرم قربون محبتت عزيزم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
9 دی 92 9:17
كدوم كلك آقااااا ...... به منم ياد بده
ارام
پاسخ
مامان محمدمهدی
14 دی 92 15:02
یقین دارم بعد هر سختی گشایشی هست مخصوصا در امور مالی
ارام
پاسخ
اوهووووووووم
مامان الینا
14 دی 92 16:14
مامانی یادت باشه هر چیزی تو دنیا مقطعیه !!!!هر چیزی ..... هر انسانی با توجه به شرایط خودش میتونه بهترین تصمیم رو برای زندگی اش بگیره اتفاقا این شرایط که شما میگین برای ما هم پیش امد اما عزیز جان یادت باشه در هر کاری با خدا معامله کنی نه با بنده اش شاید اون افراد پولی رو از شما گرفته باشن اما برکتش رو که نگرفتن برکتش دست خداست پس مثل همیشه فقط به خودش توکل کن .....
ارام
پاسخ
درسته من هم به خاطر اینکه خدای حکیم به قرض الحسنه تاکید فراوانی نموده و بیان داشته با منت اجرش رو ضایع نکنید تحمل میکنم... اما خداییش گاهی واقعا فشار میاد ولی ایمان دارم که با این فشارها ساخته میشیم و بلکه پخته
فاطمه (مامان محمدسجاد)
15 دی 92 10:30
قضیه ته جیب و وسط ماه که فکر کنم شده درد خیلی ها. به نظر من خوشی زندگی به اینه که چقدر از جیبت توقع داشته باشی ، نه اینکه چقدر تو جیبت هست. این چیزیه که من گاهی تجربه کردم نه اینکه تخیل کردم.
ارام
پاسخ
اخه وقتي اين پست رو نوشتم اينقدر رومون فشار بود كه هيچ توقعي (هيچي به معناي واقعي) از جيبمون نداريم!!!!!! گاهي به همسرم ميگم ما دو تا شاغليم حالا توجيهمون اينه كه قرضي كه گرفتن رو پس ندادن اما بنده خدا كارگرايي كه توو زمستون كار درست حسابي ندارنياد اونا كه ميفتم نداري خودمون يادم ميره
مرضيه (مامان محمدمهدي)
15 دی 92 13:06
انشاالله خدا خودش براتون جبران مي كنه
ارام
پاسخ
انشاءالله
عقیق
15 دی 92 17:50
سلام عزیزم اون آیه ای رو که نوشتی "ان مع العسر يسري" خیییلی دوست دارم خیلی وقتا آرومم کرده.به قول دوستمون این قضیه که شده قصه زندگی خیلیا...امیدوارم هرچه زودتر گشایش چشمگیر و محسوسی براتون حاصل بشه. خدا حتی اگه شده دقیقه نود،دست بنده هاشو میگیره،البته قیول دارم که امتحان سختیه،چون خودم هم با این امتحان در گیر بودم... اما کلا چو میگذرد غمی نیست... راستی زیارت قبول ،ان شاءالله به زودی آقا بطلبن خانوادگی برین پابوس.ان شاءالله بطلبن ما هم بریم.
ارام
پاسخ
سلام خانومي انشاء الله به زودي مشرف بشين
مامان پارساجونی
15 دی 92 18:13
خدا روزی رسونه عزیزم ایشالله اونام بزودی مشکلشون حل شه و مشکل شماروهم برطرف کنن مخلص کلام همون اطاعت!وتمام...
ارام
پاسخ
اطاعت
سمیرا
17 دی 92 14:08
إن شاءالله خداوند رزق اهل بیت رو روزیتون کنه
ارام
پاسخ
امين....
مامان مهراد
18 دی 92 18:52
به آیه ای که اشاره کردید ان مع العسر یسرا خیلی اعتقاد دارم خیلیییییییی. همیشه از خدا بخواه به همسرامون سلامتی و طاقت بده. و اینکه خدا خیلی بزرگه خیلییییییییییییییی
ارام
پاسخ