آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

يوسف پيامبر

1393/5/16 10:43
نویسنده : ارام
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به كفش هاي صندلش نگاهي ميكند:

-مامان مگه من يوسف پيامبرم؟

:چرا؟

-ازين كفشها ميپوشم!!

:تعجب به جان خودم من هنوز هم كه هنوزه دقت نكردم توو سريال حضرت يوسف عليه السلام مردان چه مدل كفشي پوشيدند!!!

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان امیرمحمد
8 شهریور 93 14:03
ماشاا...،چه جالب،مشخصه تو کاراش خیلی دقت داره،من هم اصلا توجه نکرده بودم
فائزه مامانه سوگند
8 شهریور 93 15:53
سلام عزیزم اخه چرا دقت نمی کنید خانمی بچه ها نکته بین و ریز بین هستند سوگند هم تو تلویزیون هر چی می بینه همون موقع پانتومینشو اجرا می کنه خدا حفظش کنه این کوچولوی نازنازیرو
مریم مامان آیدین
9 شهریور 93 12:56
ای جووووووووووونم به این دقت نظر من عاشق پیامبر گفتن بعد یوسفش شدم
مامان امیرعلی
9 شهریور 93 21:39
بچه های این زمونه به همه چیز دقت میکنن....