آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

گذر ثانيه ها

1393/11/30 10:12
نویسنده : ارام
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بهمن امسال هم تموم شد به همين راحتي.به همين سرعت!!!

از فردا بايد چرتكه بندازم حساب كتابهام رو زير و رو كنم كه چي؟اين يكسال چطور گذشت؟

چي به دست اوردم و چي از دست دادم؟

اوني كه از دست دادم چقدر ارزش داشت؟چطور ميشه دوباره به دستش اورد؟

شايد همه چي رو بتونم دوباره از اول بسازم و دوباره به دست بيارم اما يه چي رو مطمئنم حسرتش تا اخر عمر به دلم موند و ديگه به دست نمياد:

بابا با اون لبخندهاي هميشه مهربانش

ياد همه درگذشتگان بخير

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

آجی فاطمه
30 بهمن 93 11:42
سلام خوشحالم یه پست هر چند کوتاه نوشتین دلم براتون تنگ شده بود خدا همه رفتگان را بیامرزد ............باورت میشه تا اسمتو در به روز شده ها دیدم یاد پدر مرحومتون افتادم خدا بیامرزتشون و با انبیا محشورشون بکنه همیشه الهی تو خونتون سفره شادی پهن باشه
مریم مامان آیدین
30 بهمن 93 13:21
سلام ارام مهربونم خدا بابا رو رحمت کنه... کاش همه این حساب و کتاب هارو به خودشون و دلشون داشتن
مامان محمدمهدی
2 اسفند 93 7:58
خدا رحمتشون کنه هر سال که میگذره این حس که دیگه برنمیگردن، دیگه تو خوشیات کنارت نیستن تا با هم شاد باشید ، و.... پررنگ تر از سال قبل میشه و این حس خیلی بدیه..حس اینروزهای من
مامان محمد مهدي (مرضيه)
2 اسفند 93 8:18
سلام خدا رحمت كنه پدر بزرگوارت رو
مامانی
2 اسفند 93 8:22
سلام مدتی هست خواننده خاموش وبلاگتان هستم چقدر خوب حس شما رو درک میکنم، البته من دومین ساله که چنین حسی رو دارم، حسی که هیچ وقت کهنه نمیشه، هر تلنگری تازه اش میکنه، تازه ی تازه براتون ازخدا صبر آرزو میکنم
مامان امیررضا
2 اسفند 93 12:08
سلام اسفند ماهه چه کردیم چه کنم هست امیدوارم چه کردیم های شما همه در جهت جلب رضایت خدا و چه کنم های شما برای رضایت خداوند کریم باشه ایشالله که سال 94 براتئن سراسر خیر و نیکی باشه
رها
17 فروردین 94 9:46
سلام دوست مهربانم از صمیم قلب آرزو می‌کنم که سال نو، سالی پر از خیر و برکت و شادی و سالی پر از کامیابی و تندرستی برایتان باشد،دوستتان دارم خدا پدربزرگوارتان رارحمت کند و بهشت برین جایگاهشان باشد.