آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

مهر نامه

1392/7/15 9:53
نویسنده : ارام
1,427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره ماموريتهاي اداري تمام شد کلافهو

مجوز حضور دوباره در جمع دوستان عايد وقتهاي اضافيمون شد...

 

******ابتدا حلول ماه فرخنده و مبارك ذي الحجه رو به همه دوستان تبريك ميگم

و درك فيوضات معنوي اين ماه رو براي همه ارزومندم لطفا مارو هم توو دعاهاي آسمونيتون فراموش نكنيد

 

****** امروز ولنتاين اسلاميهچشمک اين روز رو به همه زوجهاي خوشبخت مسلمون تبريك ميگم و خوشبختي و سعادت و عاقبت بخيري همه رو از خداوند متعال و زوج صاحب نام امروز (حضرت علي و حضرت زهرا سلام الله عليهما)مسئلت ميدارم.

 

***** دو ركعت نماز ما بين نماز مغرب و عشاء رو در دهه اول اين ماه فراموش نكنيد (خداي متعال توفيق داد و امام رئوفمون هم طلبيد اولين دو ركعت رو زائر بارگاه ملكوتي حضرت رضا و نائب الزياره همه دوستان بودم)

چون بعضي از مادرهاي مهربون به دليل شيردهي و ضعف و...ناتوان از روزه گرفتنند توصيه به روزه نه روز اول اين ماه رو هم ميذارم به عهده اون تعدادي كه توانمندند انشاءالله توو دقايق افطار برا بقيه هم دعا كنيد

 

*****محمد باقر نازنينم رو هفته پيش براي معاينه(بررسي علت خرو پف هاي شبانه و بدخوابي) بردم پيش متخصص حلق و بيني .پس از نتيجه راديولوژي اعلام شد كه مشكلش لوزه سومه و چون سنش كمه و لوزه هم فعلا در شرايط حادي نيست تا يكسال دارو مصرف كنه بعد يكسال تصميم گيري كنند عمل بشه يا نه!كه البته در جواب اضطراب و نگرانيهاي مادرانه م گفتند عمل راحتيه اما احتمال هم داره با مراقبت هاي لازم و به دليل رشد سني ؛رشد لوزه متوقف بشه و نياز به عمل نداشته باشه

فعلا كه مضطر در حال اجراي فرامين پزشك محترم و تسليم به مشيت الهي هستيم...هرچه خدا بخواد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (80)

مامان گل پسرا
15 مهر 92 10:52
سلام بر دوست خوبمان
خدا رو شکر که مأموریتها تموم شدن تا ما هم از دلتنگی در بیایم
ایام بر شما هم مبارک
انشاالله مشکل ناز پسرمون هم بدون نیاز به عمل و به زودی برطرف بشه.البته اینطور که من شنیدم مشکل خاصی نیست و به راحتی قابل درمانه.اصلا نگران نباشید.

سلام
قربانت...فعلا که یه چند روزی نفس می کشیم ولی فقط چند روز
اره خداروشکر دکتر هم گفت جای نگرانی نیست...ولی هربار نفس عمیق میکشه دلم براش کباب میشه

مامان نسترن
15 مهر 92 10:59
ممنون خانومی که نماز رو اطلاع دادی. منم بهت حلول این ماه عزیز رو تبریک می گم

خواهش میکنم
التماس دعا
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
15 مهر 92 11:02
آرام جان خصوصى داري

ممنون بانو

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
15 مهر 92 11:08
سلام
اين روز زيبا و فرخنده رو تبريك مى گم بهت
در مورد لوزه سوم حتما چند تا متخصص ببرش
چون دكتر براى برادرم هم عمل رو تجويز كرده بود وقتى بچه بود سه چهار ساله بود
آخرم بردنش عمل لوزه سوم بعد يه دكتر ديگه ديده بود و خيلى ناراحت شده بود كه بى خود و بى جهت لوزه سومش رو درآورده بودن
مى گفت طبيعيه چيز مهمى نبوده بى خود عملش كردين

سلام بانو
ممنوووووووووووونم
خداروشکر پزشک حاذقی بود خودش هم توصیه به عمل نکرد گفت بعد یکسال تصمیم میگیریم و انشاءالله توو این یکسال رفع میشه
منم امیدم به خداست

مامان محمدمهدی
15 مهر 92 11:49
سلام
ما هم همین تبریک هارو خدمت شما و زوجهای جوان عرض میکنیم
و اما در باب لوزه سوم محمدباقر کوچولو.خانوم پسر ما هم علاوه بر مشکلات آرژی و اینا این مشکلو داشت تا مرحله عمل هم پیش رفتیم اما آخرین بار یه دکتر حاذقی گفتن که چون کوچیکه(2 سالش تازه تموم شده بود) عمل نکنید و شاید خوب شه.لذا ما هم از خداخواسته حرف این یکی رو گوش کردیم و گوش شیطون کر تا الان هیچ مشکل خاصی پیش نیومده تازه دیگه خرو پوف و خیلی از موارد حساسیت هاش از بین رفت.پس شما هم خیلی مضطرب و نگران نباشید.به قول زهرا خدا با کودکان است

سلام
قضیه داره جالب میشه من فکر میکردم تک و توک بچه ها به این مشکل دچار میشن ولی انگار تعداد بیشتر از تصور منه
خداروشکر پزشک اخری شما اول کار نصیب ما شد
صد در صد خدا با کودکان است
مامان سهند و سپهر
15 مهر 92 12:45
سلام ماماني
خسته نباشيد از ماموريت ها.
بابت ابراز لطفتون هم بسيار سپاسگزارم.
محمد باقر عزيز رو بسيار مراقبت كن كه مشكل به اميد خدا خودبخود برطرف بشه. بله علت خرو پف شبانه لوزه سوم هست. در صورتي كه نياز به عمل بود حتما از پزشك آقا كمك بگيريد . حتما.
دوستتون دارم

سلام دوست خوبم
قربانت...خواهش میکنم به هر حال وظیفه بود و واقعا حس درونی
انشاءالله ...چشم!ممنون از محبتت
ما بیشتردوتاش برای دوقلوها بود
مهتاب
15 مهر 92 13:47
اخییییییی عزیزم ایشالا که نیاز به عمل نباشه روز ولنتاین اسلامی بر شما مبارک

انشاءالله...ممنونم

گلاب(مامان حسنا سادات)
15 مهر 92 14:09
سلام
عیدتون مبارک
من که توفیق روزه گرفتن نداشتم ولی التماس دعای فراوان به همه ی روزه داران رو دارم.

انشالله که به عمل نمی کشه ولی اگرم کشید می دونم که عمل راحتیه و زود خوب میشه

سلام بر ...خاتون ام حسنای عزیز!
انشاءالله...دعا بفرمایید

امیر مهدی و عمی
15 مهر 92 15:54
سلام بر مدیریت عزیز
بسی با دیدن پست جدید خوشحال شدیم خداروشکر که حالتون خوبه
شما هم مارو در این ماه فراموش نکنید .
خیلی خیلی التماس دعا.

سلام بر عمه های گل گلاب

قربان محبتتون
چشم...شما هم مارو یاد کنید

امیر مهدی و عمی
15 مهر 92 15:56
از بابت محمد باقر عزیز اصلا نگران نباش انشااله که مشکلش به مرور زمان رفع میشه ولی اگر خدای نکرده هم احتیاج به عمل پیدا کرد درست گفتن اصلا عمل سختی نیست
امیدارم که با دارو فرشته نازنینمون خوب بشه
دوستتون داریم خیلی زیلد.
راستی الان مشهد تشریف دارید؟

انشاءالله هرچی خدا بخواد
ممنونم خانومی
ما هم بهتون خیلی ارادت داریم
نه بابا صبح رفتم و شب برگشتم و فقط به اندازه نماز مغرب و عشاء حرم بودم ...بازم خداروشکر

مامان نرگس
15 مهر 92 16:02
خوش به سعادتتان شما که نزدیک به مشهد الرضایید لطفا" برای ما هم دعا کنید.
این ایام و روزهای زیبا رو منم بهتون تبریک میگم
ایشالا آقا محمد باقر هم مشکل خاصی نداشته باشن

انشاءالله که بتونیم لیاقت مجاوری رو داشته باشیم
ممنونم خانومی
خدای متعال فرزندان نازنینتون رو حفظ کنه و سلامت باشن

زهرا مامان ارتا
15 مهر 92 17:25
سالروز پیوند اسمانی حضرت علی و خانوم فاطمه ی زهرا بر شما مبارک عزیزم نگران نباش چیز مهمی نیست و اتفاقی به علامه کوچولوی ما نمیافته ایشالاه سلامتی کامل هر چه سریعتر حاصل میشه

ممنونم زهرا جان
مامان ساجده
15 مهر 92 19:40
اين ماه عزيز رو به شما هم تبريك ميگم التماس دعا
انشاالله مشكل محمد باقر عزيزم حل ميشه
اتفاقا منم چهار سالم بود عمل لوزه سوم رو كردم واقعا سخت نيست زود خوب ميشه انشاالله كه با دارو خوب ميشه و به عمل نياز نباشه


سلام ساجده ی خوبم
ممنونم عزیزم
انشاءالله
سمیرا
15 مهر 92 22:58
سلام عزیزدلم این روز برشما هم مبارک
شماهم مارو از دعای خیرتون محروم نفرمائید
ای جانم,إن شاءالله هر چی که خیره بشه
نگران نباش مهربونم
اتماس دعا

سلام بر سرباز مخلص آقا(عج)...(من پستهات رو میخونما اما وقت نظر گذاشتن ندارم)
انشاءالله که به زودی حس بی مانند مادری رو درک کنی
هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 23:29
محمد باقر جونم عزیز دل خاله روزت مبارک
برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم


سلام خاله لیلا جوون
یه دنیا ممنون

مامان سونیا
16 مهر 92 9:14
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
مامان سونیا
16 مهر 92 9:15
به به زیارت قبول خانم التماس دعا داریم فراوان
انشالله که گل پسر هم نیاز به عمل جراحی نداشته باشن و به مرور زمان خوب بشه
ماه ذی الحجه و ولینتان اسلامی بر شما هم مبارک باشه

ممنووووووووووووووونم

مامان مرضیه
16 مهر 92 10:01
روز قشنگت مبارک محمدباقرعزیزززززززززززززززززززززززززززززززم

بر کوچولوی ناز شما هم مبارک

مامان مهراد
16 مهر 92 10:45
تو این روزها که سرسجاده سبز دعا می نشینید من رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید.
انشاء اله با دارو خوب میشه و با افزایش سن کوچیک بشه.ببوسید علامه کوچولومون رو

محتاجیم عزیزم
انشاءالله چشم

امیر مهدی و عمی
16 مهر 92 15:14
عزیزم روزت مبارک
امیدوارم همیشه شاد باشی

قربانت
mahtab
16 مهر 92 15:26
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .
روز کودک مبارک . . .




زیبا بود!
بر علیرضای نازنینم هم مبارک

mahtab
16 مهر 92 15:41
پس دیگه بیشتر باید بهمون سر بزنین
زیارت قبول خانوم
اصلا نگران عمل لوزه نباش، من تو بچگی دو بار عمل لوزه انجام دادم و سادست
ایشالا که نیاز نباشه البته

انشاءالله هم برای زود زود اومدنم هم برای بهبود پسرک

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
16 مهر 92 15:55
حالا كه شكر خدا ماموريتات تموم شد ....
پس چرا نمى تائيدى ...؟؟
محمد باقر جان روزت مبارك

چشم مادر...نزن دیگه
مامی امیرحسین
16 مهر 92 16:03
انشاالله خوب میشه و نیازی به عمل نمیشه. این بچه ها تا بزرگ شن مارو پیر میکنن!!!

حتی اگه حالشون خوب باشه بازم ما پیر میشیم
احسانه
17 مهر 92 7:17
سلام منم نمیدونم چراپیام خصوصی ماروجواب ندادی ولی اشکال نداره راضیم به رضایت خودش دوباربراتون پیام گذاشتم ولی شما بایه بارتبریک گفتن ولادت اقاامام رضا کهگذاشتی من سریع جوابتون دادم نمی دونم شایدلایق دوستی باشما نیستم به امید حق

ميام پيشتون توضيح ميدم

مامان سها
17 مهر 92 8:15
سلام مامانی..
خسته نباشی
ایشالا پسر گلم هم خوب میشه
مشهد اومدید یه سری هم به ما میزدید...خوشحال میشم

سلااااام
ممنونم انشاءالله
عه شما هم مشهدين؟...چقدر خوووب انشاء الله سري بعد

مامان امیرمحمد
17 مهر 92 8:44
حلول ماه ذی الحجه بر شما مبارک،زیارت قبول،ما رو از دعای خیرتان محروم نفرمایید،با دیدن پست جدید خوشحال شدیم،انشااله که مشکل محمدباقرجان به مرور زمان رفع میشه ولی اگر خدای نکرده هم احتیاج به عمل پیدا کرد عمل سختی نیست،من خودم هم 7 سالگی عمل لوزه سوم داشتم اصلا سخت نبود

سلام برشما هم مبارك
قربون لطفت ممنونم
انشاءالله
عه ميبينم كه داره هي به تعداد اضافه ميشه....

مرضيه (مامان محمدمهدي)
17 مهر 92 8:47
سلام آرام بانو
خدا را شكر كه وقتتون آزاد شده و قراره بيشتر به ما سر بزنيد
ولنتاين اسلاميتون مبارك، زيارتتون قبول
انشاالله محمد باقر جانم هم به زودي خوب ميشه و نيازي به عمل نباشه
من براش 5 صلوات فرستادم كه زودي خوب بشه

سلام خانومي
انشاءالله حتما
قربون محبتت عزيزم
خدا محمد مهدي نازنينت رو حفظ كنه

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
17 مهر 92 9:02
خدا ايشالله همه حوائجت رو برآورده كنه ...
حالا اينم بگم من چند دوره كلاس نقاشى رفتم چندين تابلو كشيدم الان توى خونه مون چهار تا تابلو كار خودمو زدم
براى تسنيم خيلى سريع مى كشم و خيلى روش كار نمى كنم


همچنين
منم تابلو ميخام
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
17 مهر 92 11:06
اِوا.... گريه نكن دلم ريييييييييش شد ....


يعني اگه گريه نكنم يكي هم براي من ميكشي؟!!

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
17 مهر 92 16:27
سلام عزیزم شرمنده ...
من در خدمتم ...
بفــــــــــــــــرمائید ...
مثل اینکه کارم داشتید ...


سلام خانومی
ممنونم الان میام نی نی گپ

یک دوست ...
17 مهر 92 19:15
واااااااااااه مادر! چرا گیسوهات همچی می کنی؟!!!
حقوق آخر برج که مُفتی نمیدند بلکه در قبال کار و ماموریت میدند نه گیسو کشی!! بله!

بالاخره موفق شدم صدای ناز محمدباقر بشنوم. انشاا... جز عاملان، قاریان و حافظان قرآن بشه.

سلااااااااام
بله قبول دارم حقوق در برابر کار...اما نه سفر استانی اونم هر روز صبح تا عصر باور میکنید در عرض سه روز شش بار جاده پر پیچ و خم اسدلی رو طی کردم که استرسش کم از جاده هراز نداره!!فکر کن 4 صبح از خواب بیدارشی بری مشهد و ساعت 10:30 شب پسرت انگار یکماهه ندیدت با چنان هیجانی میپره بغلت که از هرچی حقوقه حالت بهم میخوره!!

مامان تسنیم سادات
17 مهر 92 20:08
اوهوووووم ... گریه نکن بیا انتخاب کن ببینم کدومو میخوای البته اینا رو تسنیم کشیده
بیا وبم

باوشه اومدم

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
17 مهر 92 20:37
باشه برات مى ذارم ولى فقط براى خودت .... مُردم از خنده

سپاس بانو
مگه من چی گفتم؟

مهتاب
18 مهر 92 10:00
علامه کوچولو نازنین 25 ماهگیت مبارک

الاااااااااااااهی ممنونم عزیزم

مامانی امیرعلی جون
18 مهر 92 18:20
سلام خانومی
ایام بر شما هم مبارک باشه
الهی فدای گل پسر بشم انشاالله که مشکل خاصی نباشه و با دارو برطرف بشه
ممنون از یادآوری نماز
موفق و موید باشید


سلام عزیزم
واااااااااای چند وقته ندیده بودمتون دلم برای سیدکوچولو تنگ شده از طرف من محکم ببوسینش

مامان علیرضا
19 مهر 92 6:35
عزیزم سلام
ببخش که دیر شد
اول از همه شرطش اینع کا سابقه بیمه رد شدن توسط دولتو داشته باشیم برا چند سال
به شعبه بیمه نزدیکتون سر بزنین تا انواع بیمه های اختیاری رو بهتون بگن چیه شرایطش
مثلا من بیمه درمانی نکردم خودمو چون از طرف همسرم هستم و دفترچه میدن بهم
برا سه ماه حدودا 270 تومان میدم البته قبلا ارزونتر بود و چند وقتیه گرون شده
ایشالا موفق باشین عزیزم

سلام مهتاب جوون
ممنوووووووووووونم خانووم


ستاره زمینی
19 مهر 92 9:26
سلام به دوست عزیز خدا شکر که از ماموریت راحت شدید.
گلم محمد باقر عزیزم هم انشالله نیاز به عمل نخواهدداشت با بزرگتر شدن انشالله رفع میشه.
ممنون از اطلاع در مورد نماز

سلام دوست نازنینم
فرشته های خوشگلت چطورند؟
خواهش میکنم

مطلع عشق
19 مهر 92 11:00
سلام مامانی مهربون علامه کوچولو
منم اعیاد گذشته رو بهتون تبریک میگم و انشاءالله که آقا محمد باقر هم به خوبی مسئلش حل بشه.....
خانم ما رو هم دعا بفرمایید در این ماه عزیز

به به!ببین کی اینجاست!!
سلام خانوووووووووم خوبین ؟چه خبر ؟کجایین؟
مامان مرضیه
19 مهر 92 14:51
سلام عزیزم ایشاله که مشکل محمد با دارو حل شه و همیشه سالم باشه میبوسمت محمد باقر عزیزم

سلام عزیزم
ممنونم بایت همه مهربونیهای بی دریغ و بی منتت اینکه خیلی وقته وقت نکردم بهتون سر بزنم اما عاطفه و مهربانیت همچنان بر ما میباره

بانوی احساس
19 مهر 92 16:03
آرام بانو .. منتظر هیچکس نبودم الا تو ..که بیای آدرس جدید ُ بگیری ..
یک ماه شد ...حیف نیومدی ..

ای داد!!
من فکر کردم واقعا خیال نوشتن نداری

زهرا مامان ارتا
19 مهر 92 19:32
روز کودک مبارک عزیزم

قربانت....ممنونم خانومی

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
20 مهر 92 6:07
عزیزم شرمنده ات شدم ...
منتظـــــــــــر دستوراتـــــ سرکار خانوم هستم ...


دشمنت شرمنده خانومی...من فقط ازتون خواهش کردم و صدالبته اسباب زحمت شدم
الااااااااااهی اگه لحنم دستوری بوده ببخشید
ستاره زمینی
20 مهر 92 12:23
مامان تسنیم سادات
20 مهر 92 14:36
تابلو ها رو گذاشتم بیا ببینشون
برش میدارم به زودی....

وووووووووووی اخجون اومدم

mahtab
20 مهر 92 17:29
دوست عزیزم سلام
باعث افتخار است که در این وبلاگ هم با نظرات مفید وسازنده تان همراهم باشید:
http://myreligionandi.blogfa.com/

سلام عزیزم
به به!عالی بود با کمال میل خدمت میرسم

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
20 مهر 92 18:03
آخ ببخشیـــــد خصوصیش نکردم ...


قربانت ما خودمون زحمتشو کشیدیم
امیر مهدی و عمی
20 مهر 92 21:34
سلام
ای بابا ای بابا....
ای داد بیداد...
به کی بگه غم رو دلمو...
میگی چی؟؟؟
.
.
.
نپرس نپرس...

حالا خیلی اصرار کردی
رفتم تو نظرات امیر مهدی جون دیدم شما پیام گذاشتی که چرا سوده جون اومده مشهد نیومده پیش شما.
آخه آرام جون مگه ما نیومدیم مشهد جیگرم سوخت آتیش گرفت حالا به ما هم یک تعارفی میکردی چی میشد
حالا ما میومدیم ویلاتون چی میشد؟ نه واقعا چی؟ آرامشمو به هم زدی آرام...
این خنده حالت عادی نیستا
حالا هممونم نمیومدیم اصلا یکی از عمه ها نه چون شمایید نصفمون نه حالا به خاطر شما اصلا عکسمونو میفرستادیم....
ای بابا ای بابا.....

بلو دیگه .....


سلااااااام
الاااااااااهي بيايين جلو دستم برسه به سرتون (ايكون در حال نوازش)...
اولا ايشون دقيقا از اسفند به ما نويد مشهد اومدن ميدادند ولي هر سري نمي شد كه بيان اين سري هم بي خبر اومدن و بعد برگشت بنده متوجه خيانت ايشون شدم
در صورتيكه شماره همراه منو داشتند!!!!!
اما شما...زماني اومدم وبتون مطلع شدم كه راهي مشهد شده بودين و هيچ شماره اي ازتون نداشتم...
در ضمن من خونه خودمون در خراسان شمالي منتظر دوستان هستم نه در مشهد...انشاءالله سري بعد شما امر بفرماييد ما دربست مخلص زائرين اقاييم

مامان امیر مهدی (سوده)
21 مهر 92 1:10
سلام عزیزدلم خوبی؟پسر گلت چطوره؟والله ما مشتاق دیدن روی گل شما هستیم هر لحظه و هر زمان اما به دلیل کمی رودربایستی و نیز با توجه به شرایط پدر بزرگوار و گرفتاریهایتان و همراه داشتن چند همسفر دیگر جایز ندانستیم مزاحمتان شویم اما مطمینم که وسعت روح عظیم و پاک شما خیلی بیشتر از این حرفهاست و همیشه ما را شرمنده خود میسازید..به امید دیدار روی چون گل شما و اقا محمد باقر گل...

واه واه واه...اين خجالتت منو كشته!!!
اولا پدرجان بنده در مشهد ساكنند نه در منزل ما در بجنورد...
ثانيا من كه دعوت كردم نگفتم چه تعدادي!!ميهمانان اقا قدمشون رو چشم من ...
هرزمان كه تشريف بيارين باعث خوشحالي منيد

زری مامان مهدیار
21 مهر 92 14:46
دوست جونم مرسی از احوال پرسیت
خدا رو شکر رو به راهیم
ایشالا که لوزه ی گل پسر هم نیاز به عمل پیدا نمی کنه و در طی همین یک سال خوب می شه
شهادت امام محمد باقر رو هم تسلیت می گم
ایشالا که پسر نازت در سایه ی نام پر برکتش همیشه سالم باشه

سلام خانومی خداروشکر
مجددا تبریک میگم
مچکرم دوست خوبم
زری مامان مهدیار
21 مهر 92 14:48
دستورت هم اجرا شد
اول اسم محمد صدرا رو گذاشتم با تاریخ تولدش و بعد هم مهدیار

دلم نیومد سن مهدیار رو بردارم هر جور حساب کردم وبلاگ از اول مال مهدیار بوده (راستش الان هنوز عذاب وجدان دارم و تو جوم شاید بعداً درستش کردم خیلیییی برای مهدیارم عذاب وجدان دارم، بچه م خیلی مظلوم شده )

اما منکه دستور ندادم خواهش کردم!!
شوخووووووووو کردم
این روزها هم میگذره...خداییش به نظرم بچه اول یه چیز دیگست اینطور نیست؟!



مامان بردیا شیطون
21 مهر 92 19:21
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ~*
تقدیم به گل پسر نازت

ممنونم عزیزم

امیر مهدی و عمی
21 مهر 92 21:50
سلام خانمی
گلم ممنون از لطفت
شما که آرامِ جان هستی
انشالله چشمان ما به تشریف فرمایی شما به خونمون روشن بشه
عزیزم دونستی که کدوم شهر ساکنیم؟؟
پسر گلتو ببوس

سلام عزیزم
قربونت برم ...خجالتم ندین مادر!!
انشاءالله
یه حدسایی زدم
چشششششششم حتما

مامان محمدمهدی
22 مهر 92 9:47
حدیث امام باقر علیه السلام خیلی آرامش بخش بود.

اوهوم
مامان امیر مهدی(سوده)
22 مهر 92 15:34

سلام عزیزم باورت میشه به خدا راست میگم باور کن...من امروز وقتی شیفتم تموم شد داشتم با خودم فکر میکردم که رمز خاطرات پرستاریمو بهت بدم و الان کامنتهاتو دیدم البته خیلی خنده ام گرفت شرمنده هم شدم ولی باورررر کن خیلی برام جالبه که همین امروز به این موضوع فکر کردم و کامنت گذاشتی چقدر فکرهامون نزدیک بوده امروزبرو خصوصی

عه چه جالب
ولی من هنوز عصباتیم ببین

مامان امیر مهدی(سوده)
22 مهر 92 19:16

باور کن خنده هام دست خودم نیست...رمزو گرفتی؟چرا نیامدی بخونی؟کامنت نذاشتی؟


عاشقتم اراممممممممم

خب برای چی می خندی؟
سر فرصت همشو با هم میخونم
ما بیشتر
مامان امیر مهدی (سوده)
22 مهر 92 20:14
عزیز دلم قربون قلب پاکت برم ...خیلی دوستت دارم واقعااااااااااا....من التماس دعای ویژه دارم از شما با اون قلب پاکت و صداقتت گلم.همیشه به یادت هستم حتما اگه خدا قبول کنه دعات میکنم عزیزم.
خجالتم نده خانووووووووووووم
قربون مهربونیهات


ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
22 مهر 92 21:34
ئع!
چرا من دیر رسیدم؟؟؟؟
حالا چیکار کنم ولنتاین اسلامی گذشته؟؟!!
دیدی به حاج آقامون تبریک نگفتم؟؟؟

از دست تو

ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
22 مهر 92 21:36
سلام

آرام جان چرا نظرات پستای بالا رو بستی؟؟؟؟

ما هم به یادتون هستیم
التماس دعا

سلام
پستهاي مناسبتي معمولا بدون نظرند..
محتاجيم
ممنونم

ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
22 مهر 92 22:24
راستی زیارت قبول

قبول حق...

مامان امیرمحمد
23 مهر 92 8:23
عید قربان با نماز و عبادتش، با ذکر و دعایش، با قربانى و صدقات و احسانش
بسترى براى جارى ساختن مفهوم عبودیت و بندگى است،عیدتان مبارک،التماس دعا

عيد شما هم مبارك
محتاجيم...انشاءالله

مامان محمدمهدی
23 مهر 92 10:44
سلام دوستی
شرمنده من از کامپیوتر سازمان نمیتونم تصحیح کنم.نمیدونم با مدیریت پرشین بلاگ کار کردی یا.بر خلاف بلاگفا امکان ویرایش و تصحیح نظر وجود نداره مگر اینکه کلشو بخواهیم حذف کنیم.لذا من در اینجور مواقع کل نظر رو کپی میکنم و دوباره در قسمت نظرات یادداشت پیست میکنم و بعد اصلاحات و سپس ارسال.تا اینجا همه چی عادیه اما مشکل بعد اینه که از محل کارم امکان ارسال نظر برای هیچ وبلاگ پرشین بلاگی نیست!!!
لذا باید برم خونه و اون کارهای بالارو انجام بدم.
البته یه راه دیگه ش هم اینه که شما دوباره با کپی کردن نظر و اصلاحش دوباره بفرستیش
اوف نمیدونم چی نوشتم اینجا

سلام گرفتم چي شد

مامان گل پسرا
23 مهر 92 11:18
سلام عزیزم، امروز برای ما هم دعا کنید.

سلام
انشاءالله شما هم مارو ياد كنيد

نازنین نرگس
23 مهر 92 12:09
سلام عزیزم خسته نباشی ممنون که پیش ما اومدید و به ما سر زدید امروز ما رو هم فراموش نکن من هم در حرم سلطان طوس نایب الزیاره و دعاگوی شما و علامه کوچولو هستم

سلام خانومي
خواهش ميكنم
قربانت ممنوووووووووونم

فرشته
23 مهر 92 14:00
سلام آرام بانو
امروز خیلی منودعا کن

سلام خانومی
چشم انشاءالله

امیر مهدی و عمی
23 مهر 92 14:11
سلام
آرام جون در این ساعات و دقایق ما رو هم به یاد داشته باش
التماس دعا.

سلام
محتاجیم شما نیز....

مهتاب
23 مهر 92 14:32
سلام عزیزم خانومی ما رو تو این روز فراموش نکن التماس دعا
علامه کوچولو التماس دعا نازنین

سلام خانومی
قربانت...انشاءالله

مامان امیر مهدی(سوده)
23 مهر 92 22:08
عید قربان ، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما و خانواده محترمتان مبارک
مامان سونیا
24 مهر 92 4:20
صدای پای عید می آید. عید قربان عید پاک ترین عیدها است عید سر سپردگی و بندگی است. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است این عید مبارک
ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
24 مهر 92 14:15
عیدتون مبارک آرام جان...
محمدباقر رو ببوسید از طرف من(بی زحمت)

عید شما هم مبارک عزیزم
چشم حتما

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
27 مهر 92 1:29
خصوصى


توفيق يار من و پسرم نبود ديگه!!

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
27 مهر 92 17:14
نه بابا ... كم سعادتى من بود



زهرا(✿◠‿◠)
28 مهر 92 6:44
سلام آرام جون...
خوبی عزیزم؟
بگردم الایی...
ان شاللا که خوب خوب خوب میشه....
میگما.....من چن روز پیش اینجا کامنت نذاشتم؟؟؟؟
حال محمد باقر و پرسیدم؟؟؟؟
ای بابا....من فک می کنم ثبت نشده! چون که ییهوییی نتمون واسه خودش قطع میشه!
بیا خصوصی عزیزم...

سلام بانوی کم پیدا!!
نه!احتمالا به خاطر اشکال سیستمتون بوده
ممنونم عزیزم
راستی به مشهد خیلی خیلی خوش اومدی...انشاءالله همیشه شاد باشی

مام پارسا
28 مهر 92 11:57
سلام آرام جونمممممممممممممممممممممممم...دلم براتون یه ذره شده بود...من بالاخره بعد از ماهها اومدم پشت کامپیوتر
ایشالله محمد باقر هم خوب میشه و نیاز به عمل پیدا نمی کنه
پارسا هم الان دو ماهه که گوش درد میشه و باید نوار گوش بدم ببینم چیه
ایشالله همه بچه ها در پناه خدا سالم باشن...راستی حال مامان و بابات بهتر شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستت دارم آرامی

سلااااااااااااااام عزیزم
خوبین شما؟پارسای نازم چطوره؟انشاءالله که کوشش مورد حادی نباشه و زود خوب بشه
ممنونم از لطفت خانومی
خداروشکر بهترن
قربانت دل به دل راه داره عزیزم

مام پارسا
28 مهر 92 11:57
راستی ما آپیم
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
28 مهر 92 11:59
خصوصى
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
28 مهر 92 13:32
حالا چه عجله ایه گلم ... فردا بهت اس میدم ...
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 14:13
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا