آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

شكلات...

1392/8/27 10:46
نویسنده : ارام
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرك شيرين شكلاتي من!خوشمزه

اين روزها بدجور شكلات خور شده اي!!کلافه

به هيچ طريقي حريفت نميشوم....چند روزي كه مشهد بوديم اين عادت غير معمول را كنار گذاشتي و دلم خوش بود كه ديگر شكلات نميخواهيابرو

اما به محض اينكه دوباره به خونمون برگشتيم انگار حافظه ات هم برگشته بود!!!!ابله

ديروز عصر چون سرم شلوغ بود به محض اينكه تقاضاي شكلات كردي سريع اجابت كردمنگران اما گوشزد كردم اين سهم امروزته و تا فردا خبري نيستدروغگو

يكساعت بعد:

محمد باقر:مامان عزيييييييييزم

من:لبخند(البته درونم هيولايي بود كه دوست داشت يه لقمه چربش كند)

محمد باقر:مامان خوشگلمممممممم

من:لبخند

محمد باقر:ماماني جوووووونم

من:محمد باقر جان تا صبح اگه هزار بار بگي مامان عزيز و خوشگل و... شكلات خبري نيستگاوچران

محمد باقر:(با صدايي ارام شبيه در گوشي كردن)من شوكويات ميخامزبان

اييييييييي خدا من مادر اين جور وقتها جز دراز شدن گوشهايم و اطاعت امرش آيا چاره اي ديگر هم دارمخیال باطل

****

بگم خدا باعث و باني اعتياد پسرك رو چيكار كنه كه همچين آشي ریخته توو كاسه مون؟!!!خجالت

يه روز خواهر مهربان اينجانب به محض اينكه از در وارد شد رو كرد به محمد باقر:خاله جون ببين فرشته مهربون برات چي فرستاده؟و چند عدد شكلات تقديم محضر مبارك جناب نمودافسوس

از ان روز به بعد ورد زبان محمدباقر شده:فشته مهون لوفا شوكولات!!(فرشته مهربون لطفا شکلاتنیشخند)

به هيچ صراطي مستقيم نيست!!هرچي ميگم الان فرشته خسته است...الان پول نداره...الان شكلات اماده نداره...الان رفته بخوابه....و.....نخير!! پسرك زرنگتر ازين حرفهاست(اخه موجود مجرد خواب و خستگي و پول و غيرش كجا بود)سبز

اخه خواهرجان !من نخوام براي پسرم نقش خاله مهربونو بازي كني بايد چيكار كنم؟گریه

****

تصورشو بکنید نصف شب بیدار شه شروع به گریه کنه!!ساعت 5:30 صبح بیدار شه گریه کنه بعد از کلی ناز کشیدن بگه شکلات میخوامبازندهبازندهشما باشین چیکار میکنین؟متفکر

بهش میدین؟اگه نداشته باشین چی؟نگرانمجبور شدیم با ویفر و تنقلات دیگه بخوابونیمشعینک

 

یکشنبه 92/8/26

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)