آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

معناي دوست داشتن

1392/11/26 12:48
نویسنده : ارام
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

شب موقع خواب،من سر جايم خرامان اماده خواب شده ام و پسرك كه گويي تا الان حواسش به من نبوده چشمش به من مي افتد و:

-مامان اونجا نخواب بيا پيش من بخواب

:خب شما بالشت رو بردار بيا پيش من بخواب

پسرك بغض ميكند:اصلا منو دوست نداريدل شکسته

من:خجالت

اخر الامر از جا بلند ميشوم و ميروم با زبان خوش بغلش ميكنم و مياورم تا پيش خودم بخوابد

اعترافنامه: بد جوري وابسته و دلبسته همان 2متر جايي هستم كه شبها درش مي ارامم و هيچ كجاي ديگر خوابم نميبرد(اين هم از ان بندهاي دنيايي است كه پسرك خواست هشدارمان دهد اما كو قلب بينا؟؟)

 

پي نوشت:راستي من يك دايي جان دارم كه بي نهايت دوستش دارم و ته تغاري مادربزرگم نيز ميباشد ايشان بعد از 13 سالي كه از زندگيشان مشتركشان ميگذشت بعد از سالها انتظار 15 بهمن 92 طعم دل انگيز پدر بودن را چشيد و دلارام نازنينش را در اغوش فشرد

انشاءالله همه ارزومندان اين طعم شيرين را تجربه كنند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)