آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

دوباره خاله ميشوم

1392/12/5 14:41
نویسنده : ارام
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خواهر كوچيكه رو كه به ياد دارين(هموني كه عروسيش خرداد ماه تهران بود و من نرفتمنیشخند) از ديروز رسما به عنوان مادر يك جنين يك ماهه داره كلي ذوق به زندگي اطرافياناز خود راضی هديه ميكنهقلب

اما فقط من مي دونم و خواهر دوميهچشمک

ديروز پر رو - پر رو برگشته به من ميگه:اگه دختر باشه اسمش رو ميذارم مشكاتکلافه

خنده عصبي من بيشتر جسورش كرد كه مصمم رو انتخابش بايسته همچين خواهر اسم ربايي دارم منگاوچران

.

.

.ديگه واقعا جا داره به عنوان ريش سفيد خانواده كلي به خودم ببالم چون اگر خواهر جانمان رو انتخابش قاطعانه بايسته اين چهارمين فرزند در ميان خاندان ماست كه من براش اسم انتخاب ميكنممژه

عارفه دختر دايي بزرگه

-فائزه دختر دايي دوميه-

محمد حسام خواهرزاده بزرگم

و اين فينگلي يه ماهه

زن دايي كوچيكه هم پشت تلفن ميگه خيلي دلم ميخواست ازت مشورت ميگرفتم اما يهويي شناسنامه گرفتيم اما چون خيلي دوستت داشتم اسمش رو گذاشتم دلارام كه به اسمت نزديك باشهمتفکر

الا اي حال همچنين هندونه هايي هم گاها بهمون هديه ميشه كه نمي دونيم كجا بذاريم خراب نشنابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
5 اسفند 92 15:12
الهـــــــی به سلامتی و مبارکی ایشالا پر خیر و برکت باشه این فینگلی یه ماهه
ارام
پاسخ
مچكرم خانوومراستي ادرس جديد رو لينك كنم يا هر دو رو؟؟؟
سمیرا
5 اسفند 92 15:53
مبااااااارکه إ ن شاءالله روزی شما بشه بانو عززززززززززززیزی خواهر این سری اسم انتخاب کردی به کسی نگو
ارام
پاسخ
قربونت برمنظر لطفتونه... باشه راستي از نتايج چه خبر؟امتحانات خوب بود؟
یک دوست ...
5 اسفند 92 16:12
به به!!! چه عجب!! اینجا سر و سامان پیدا کرد!! بالاخره یک پست گذاشتید اظهار نظر بفرمائیم داشتم خفه می شدم مثل اینکه کم کم دارید خانم بزرگ میشید مشکل شما دو راه حل داره؛ 1. خوش سلیقه نباشید 2. نزد افرادی که بالقوه مادرند اندکی کمتر لب از روی لب بردارید.
ارام
پاسخ
1- خوش سليقه كه نمي تونم نباشم 2- افراد قبلي خودشون مشورت و نظر ميخواستن و من هم از سليقه م دريغ نميكردم (هرچند سليقه اي نبود بيشتر ادبياتي بود: دختر بزرگه دايي بزرگم اسمش عاطفه است پس اين يكي رو پيشنهاد دادم عارفه خب سريعا پذيرفته شد. دختر بزرگه دايي دوميه اسمش فاطمه است دومي رو پيشنهاد دادم فائزه قبول شد. خواهرم تا چند روز بعد تولد پسرش مردد بود و هر اسمي ميگفتن ميگفت نه!!!القصه اسم همسرش محمد حسينه و من پيشنهاد دادم اسم پسرش باشه محمد حسام كه خدا خواست مقبول شد) اما اين يكي جسورانه اسمم رو رباييد
سمیرا
5 اسفند 92 17:24
آره اومد,چشمت روز بد نبینه خیلی تعریفی نبود... متأسفانه صرف... البته برام از اول امتحانات مشکل پیش اومد آرام جون... دعام کن...
ارام
پاسخ
ایشاءالله ترمهای بعد جبران میکنی
عقیق
5 اسفند 92 17:31
وااااااااااااای،مبارکه،خاله شدن خییییییییییلی خوبه،من خاله سه تا گل خوشگلم . حالا چه اشکالی داره دو تا دختر خاله اسمشون یکی باشه (راستی، فکر کنم خاله شدن شما رو الآن همه میدونن به جز کسانی که هنوز این پستو ندیدن،واقعا راز داری شما قابل تحسینه)
ارام
پاسخ
ممنونم عزیزم...خدا براتون حفظشون کنه اشکالی نداره اما اول من انتخاب کرده بودمخب از خانواده مون فقط همین دوتا خواهر وب منو میخونن
یک دوست ...
5 اسفند 92 20:11
از این به بعد هر کس خواست اسم انتخاب کنه می فرستم پیش شما شاتوت هم دخترش به دنیا اومده بود هنوز برای اسم مونده بود چه کار کنه،آخرش هم گذاشت «زهرا». منم همزمان با شما دوباره دارم خاله میشم، اونهایم!!! یک ماه اند (نمیدونم چرا همه فامیل خودشون آماده کرده اند دوتایند) حال به نظر شما به مریم و محمد چه اسم هایی میاد؟ خودشون که «مُهنَد و مُهنا» انتخاب کردند «مهند» معنای جالبی نداره یعنی شمشیر هندی. ببین می تونم با همفکری دوستان نظرشون را تغییر بدم
ارام
پاسخ
مخلص همه مراجعین گرام هستیم مخصوصا از نوع استادشو صد البته مؤنثش اره چند وقت پیش بهش پیام دادم گفت زهرا گذاشته...اتفاقا قبلا ازم نظر خواسته بود منم فاطمه و زهرا پیشنهاد دادمگفتم الا بلا باید اسم عروسم رو خودم انتخاب کنم خب به سلامتی ایشاءالله که بیش از دوتا باشنمریم و محمد اسم پدر و مادر شونه یا خواهر برادر؟؟؟ مهند؟؟؟تا به حال نشنیدم اما مهنا قشنگه...باشه فکر کنم خبر میدم
مری
5 اسفند 92 21:13
منم اسم دختر همسایه رو انتخاب کردم حنــــــــــــــانه اما اسم دختر منم رباییدند همون حوالی هلیــــــــــا.... از هردستی بدی از همون دستم میگیری درستههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه حرص خوردن نداره که اسمو از خوبی برمیدارن بذار به دختر توام بگن مشکاتِ آرام
ارام
پاسخ
باريكلا به شما هليا...هوممم قشنگهخب شما هم بذار هليا مري!! مشكات ارام؟؟اون وقت به نظرت كسي اينطوري صداش ميكنه؟
مامانی
5 اسفند 92 21:55
سلام دوست عزیز از اسم وبلاگتون خیلی خوشم اومد وهمیشه بهتون سر میزنم خوشحال میشم شما هم به وب من سر بزنید و اگه قابل دونستید باهم دوست باشیم منتظرتون هستم
ارام
پاسخ
سلام خانووم ممنون از لطفتون...اما ادرستون ناقصه تونستم كاملش كنم چشم حتما
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
5 اسفند 92 22:42
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن
امیر مهدی و عمی
5 اسفند 92 23:36
سلام سلام فالبتون مبارک خیلی زیباست من که شیفته اون موستون شدماز حالا عید اومد خاله جون انشاله که نی نی جدیدتون خوش قدم باشه اوا اوا اسم ربایی در روز روشن
ارام
پاسخ
عليك سلام قربونت برم...چشمات زيبا ميبينه...قابل نداره تقديم به شما.... هر زمان كه اين دل مرده ما تحول رو درك كنه عيده زمستون و بهار نداره وال لا بخدا بله ديگه جلو روي ادم واميستن و اسمتو كش ميرن
بانوي احساس
6 اسفند 92 7:42
به سلامتی ایشالله
ارام
پاسخ
قربانت...خوبي؟كجايي؟چه خبر؟
مامان محمدمهدی
6 اسفند 92 8:07
مبارک باشه خاله خانوم پس حالا که زحمت کشیدید اسم دختر انتخاب کردید براشون ، یه اسم پسر هم انتخاب کنید که اگه پسر شد اسم داشته باشن! راستی میخوای دعا کنیم دختر نشه بچه شون تا مشکات واسه خود شما بمونه؟ خدارو چه دیدی شاید اینبار دعامون گرفت
ارام
پاسخ
قربانت حالا اسم دختر ما رو كش رفتن كه دليل نميشه براي پسرشونم نظر ما رو بخوان نه مادر!ما اسممونو بخشيديم خودش دختر بيشتر دوست داره هرچي كه خيره همون بشه ايشاءالله
ایدا
6 اسفند 92 8:21
سلام سلام. مبارک باشه انشاالله قدمش خیر باشه و پر برکت. خیلی خاله بودن کیف میده
ارام
پاسخ
سلام سلام عليك سلامانشاءالله به زودي زود خبراي اين چنيني از شما بخونيم اوهوم
آشنا
6 اسفند 92 14:39
مبارک باشه. انشالله به سلامتی. می گم بیزحمت خوب برای نخوددونه ی ما هم اسم پیشنهاد کنید حالا که پیشنهاداتون میگیره.
ارام
پاسخ
قربانت...ما که قبلا نسبت به محمدباقر صالحِ( نخود دونه) شما غیر مستقیم عرض ارادت داشتیم
مامان زهرا
6 اسفند 92 16:55
سلام آرام جون . ممنون که توپرسش وپاسخ کمکم کردی دقیقا همون چیزی بود که من شنیدم . شما کجادیدی تومفاتیح نوشته ؟؟؟؟ تا حالا خودتون این نمازو خوندین ؟؟؟
ارام
پاسخ
سلام عزیزم...نه من تابحال نخوندم...حین سرچ در مورد استخاره بهش برخوردم و یاد سوال شما افتادم
مامان سید
6 اسفند 92 18:04
ان‌شاءالله مبارکتون باشه... خاله شدن یکی از لذت‌های بزرگ دنیاست... چقدر هم همه تحویلتون می‌گیرن
ارام
پاسخ
مچکرم...واقعا...خواهرزاده انگار بچه خود آدمه
مامان عسل-مربا
6 اسفند 92 18:29
به به مبارکا باشه
ارام
پاسخ
ممنونم عزیزم....
ننه علي
6 اسفند 92 18:52
سلام آرام جان وبلاگتون خيلي تازگيا پيچيده شده هااا؟؟؟؟ مباركه عزيزم خاله تر شدنتون
ارام
پاسخ
سلام عزیزم چرا؟از چه لحاظ؟کاش روشنتر مینوشتی؟
مامان سونیا
6 اسفند 92 20:11
به به مبارک باشه خاله خانم به سلامتی انشالله که خبرای خوب از خودتون رو بشنویم باری دخملی خودت هر اسمی انتخاب کردی تا وقتی توی شناسنامه اش نخواستی ثبت کنی لو نده که توی این مملکت قانون کپی رایت عجیب رعایت نمیشه
ارام
پاسخ
قربون محبتت...تا ببینیم خدا چی میخواد کپی رایت که نه!کپی ایده!!!
مری
7 اسفند 92 0:41
در اداب ما اون طوری صدا میکنن شوما رو نمیدونم
ارام
پاسخ
واقعا
ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
7 اسفند 92 1:55
سلام آرام جون لینکم نکنین فعلاً اون قبلی رو هم خواستید حذفش کنید
ارام
پاسخ
اي به چشم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
7 اسفند 92 1:56
اِ ..... خب نبايد لو ميدادى خواهر من ...!!!!! مباركه خاله خانمى برو يه اسم ديگه براى خودت پيدا كن شايد از مشكات دست بردارن
ارام
پاسخ
قربونت برم....ديگه قبلا ها حرف از اسم بود من لو داده بودم اما نگفته بودم براي خودم فقط گفته بودم من ازين اسم خيلي خوشم مياد نه ديگه بخشيدمش تا ببينيم اخر الامر چي ميشه
مهدیه
7 اسفند 92 9:12
والا یکی بخاطر شباهت به اسم من اسم مهدی رو بچش بذاره من کلی ذوق میکنم. دل آرام که جای خودش! اونی دیگه هم همچنین!!! همین که با خواهر جانت در این حد توافق داری برو روی ماهش رو ببوس!
ارام
پاسخ
تا به حال از اين بعد بهش فكر نكرده بودم كه توافق خواهر ها ميتونه مايه شعف باشه
مهدیه
7 اسفند 92 9:16
راستی چرا نرفتین عروسی؟ آدم واسه عروسی خواهرش جا خالی میده؟! والا ما یه آشنایی داشتیم دوتاخواهر همزمان عقد کرده بودن. بهشون پیشنهاد دادن با هم عروس بشن یه اخمی کرد و گفت نه که نمیشه... آدم از عروسی خودش که چیزی حالیش نمیشه... عروسی خواهرم از عروسی خودم بیشتر بهم می چسبه! البته من که هنوز خواهرم رو عروس نکردم ولی امیدوارم چنین جذابیتی داشته باشه! البته نخواستم فوضولی کنما!
ارام
پاسخ
خواهش ميكنم من اسم اين پرسش رو دور از جونت اصلا فضولي نميذارم... ولي اين موضوع رو توو يه پست كاملا توضيح دادم اگه اشتباه نكنم توو ارشيو دي 92 با عنوان حال و هواي خرداديمان ميتونين بخونين
مرضيه (مامان محمدمهدي)
7 اسفند 92 11:13
خاله خانم مباركا باشه خصوصي لطفا
ارام
پاسخ
ممنونم عزيزم...چشم
خواهر فرناز
7 اسفند 92 11:33
آرام جونم سلام برات رمز را تلگراف کردم آخه وبلاگت نظرات نداشت من پیداش نکردم
ارام
پاسخ
سلام شرمنده اذيت شدين...حتما خدمت ميرسم
خواهر فرناز
7 اسفند 92 11:35
خاله جون مبارک باشه چرا عروسی نرفتی ؟دلت اومد؟من بودم کلی ناراحت میشدم شیرینی میدی خاله میشی یا بعدا بیایم بخوریم؟ 4تا اسم تا حالا انتخاب کردی ............افرین به شما ......................خیلی نازه
ارام
پاسخ
قربانت.... خوبي خواهراي من اينه كه سر مسائل مهم ناراحت نميشن هميشه سر چيزاي الكي ناراحت ميشن ديگه ما اينيم
مامان سهند و سپهر
7 اسفند 92 13:55
مبارک باشه خاله آرام خیلی خوبه خاله بودن
ارام
پاسخ
ممنونم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
7 اسفند 92 14:32
ميگم چرا ديگه بى سر و صدا پيش ما مياى ...؟؟؟؟!!
ارام
پاسخ
اخه صداي نوشتاريم گرفته اونم بدجوربه وقتش حتما ميام
مرضيه (مامان محمدمهدي)
7 اسفند 92 14:35
خصوصي بانو
ارام
پاسخ
چشم
مهتاب
7 اسفند 92 19:38
خوش به حالت ارام جونم من هیچ وقت خاله نمیشم با این پستت دلمو سوزوندی
ارام
پاسخ
اخی...ببخشید دلتو سوزوندمبیا بشو خواهر من
مهتاب
7 اسفند 92 19:40
ارام با سلیقه نی نی بیار کیف میده
ارام
پاسخ
من نی نی بیارم شما کیف کنین زرنگی هاااااااا
مرجان
8 اسفند 92 10:11
به به بالاخره نظرات این وبلاگ باز شد! به نظرمنم اسمهای مورد علاقت رو رو نکن به بچه های خودت برسه بی اسم میمونیا!! راستی من خواننده بودم ولی جایی برای اظهار نظر نبوووود
ارام
پاسخ
هرچي ما ازين شكلك بيشتر استفاده ميكنيم دوستان مارو بيشتر متوجه اشتباهمون ميكنند من كه ميدونم اخرش اگه خدا بهم يه دختر بده اسمش رو ميذارم زهرااينها همش سبب ميشه من زياد به غير زهرا فكر نكنم قربون محبتت بانو...ما خاموش هم كه باشي بهت ارادت داريم
زهرا مامان ارتا
8 اسفند 92 10:49
█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊
ارام
پاسخ
بانوی احساس
9 اسفند 92 15:48
آرام جون این پست جدید که نوشته بودی رو پاک کردی ؟؟ خوبم .. سلامتی .. همه چی آرومه و داریم قدم قدم میریم جلو
ارام
پاسخ
نه ثبت موقت شده خب خداروشکر...ایشاءالله قدمهاتون همراه با خوشی و شادی باشه
فهیمه
9 اسفند 92 16:54
مبارک باشه دوباره خاله شدنت حالا خوبه باز میگن ریش سفید که شما باشی اسامی رو انتخاب کرده...ما که اسمم انتخاب میکنیم آخر میگن از اول میخواستم همینو بذارم !!!!یعنی ها هندونه ها تم ازت میگیرن
ارام
پاسخ
قربانت خب اول ازشون بپرسین چی انتخاب کردند بعد نظر بدین
مامانِ عسل
10 اسفند 92 11:25
مبارک باشه... به سلامتی... قدمش پر از خیر و برکت... منم دارم برای سومین بار خاله میشم خاله شدن خیلی لذت بخشه خواهرزاده من گفتن پسره یعنی عسل همچنان تنها نوه دختره
ارام
پاسخ
مچکرم عزیزم اره خداییش مخصوصا اگه خواهرات از خودت کوچیکتر باشن حس مادربزرگی بهت دست میده خوش به حال عسل جون...اما در عوض براش جین جین خواهر ارزو میکنم
مامانِ عسل
11 اسفند 92 8:55
به جان خودم اگه تواناییش را در خودم میدیدم می گفتم الهی آمین اما همون یکی را از ته دل می گم آمین
ارام
پاسخ
ما هم براي همون يكي كه ميخواد داداش يا ابجي عسل جون بشه از ته دل ميگيم امييييييييين
مامی امیرحسین
11 اسفند 92 17:48
مبارک باشه! معلومه خواهرت خیلی بچه دوست اند الحمدلله
ارام
پاسخ
مچکرم خیلی
مامان امیرمحمد
12 اسفند 92 10:18
مبارک باشه،به سلامتی،خاله شدن خیلی لذت بخشه اسم رباییاینبار اگر اسمی انتخاب کردید لو ندید،ولی اسم زهرا هم خیلی قشنگه
ارام
پاسخ
خداييش لذت خاصي داره اره زهرا خيلي قشنگه
زری مامان مهدیار و صدرا
14 اسفند 92 23:56
عجب! این پروسه ی انتخاب اسم رو انگار همه دارن ما هر اسمی رو پسر دومی می خواستیم بذاریم یه صاحب پیدا می کرد شما خیلی گذشت کردی عزیزم ایشالا قدم خواهر زاده نازنین خیر باشه
ارام
پاسخ
قربانت.... ولي به نظرم شما خيلي كوتاه اومدي زري جوناما محمد صدرا واقعا قشنگه
مامانی
18 اسفند 92 13:51
هزاران مبارک باد
ارام
پاسخ