آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

22 بهمن 92

1392/11/22 12:51
نویسنده : ارام
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امام سجاد علیه السلام فرمود:خدارا شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفرید....

در مدت چند سالی که در بجنورد هستیم امسال دومین سالی ست که اینجا در راهپیمایی شرکت کردیم باقی را مشهد بودیم

امسال آقایی مرخصی گرفتند چون تعطیل نبودند!!! و چهار نفری رفتیم خداروشکر خیلی خوب بود و جمعیت نسبت به دور قبلی که شرکت کرده بودیم چندین برابر بیشتر بود

دشمنان ما انقدر احمق هستند که هنوز نفهمیده اند با تحقیر و تهدید و تحریم و فشار بیشتر، شور و حضور مردم بیشتر میشود و این را به عینه من امروز دیدم

مردم غیور و غیرتمندمان امسال در پس همه مشکلات مالی و اقتصادی که داشتند و اکثرا هنوز هم دارند دست و پنجه نرم میکنند اما عزت و سربلندی و استقلالشان را فدای سختیهای این روزها نکردند و حماسی تر از قبل شرکت کردند.....افرین بر این همه هوشیاری و صلابت و بیداری..........

--------

نگاه اول:

محمدباقر پای پیاده در کنار من در حال رفتن است!خانمی که کنار من است صورتش را نزدیک صورت محمد باقر می برد:اسمت چیه؟

خلاف تصور من (که فکر میکنم خجالتی است و حرف نمی زند) سریع میگوید :اسمم محمد باقره

خانوم:عجب اسم قشنگی چقدر پرچمت قشنگه چقدر خودت قشنگی:

من:(آیکون یه مادر که دارد پرواز میکند(الحمد لله))

 

نگاه دوم:

محمد باقر در اغوش آقاجون در راه برگشت به منزل....

خانومی از پشت سر با لبخند ازش میپرسه اسمت چیه؟

محمد باقر:خسته ام!نمی دونم...نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)