آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

مامان لوس

1393/4/13 11:18
نویسنده : ارام
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

کافیه ازش کاری بخواهی و حال نداشته باشه!!

من:محمد باقر پسرم!اسباب بازیهاتو جمع کن

یا لباسهاتو در آر

یا دست و صورتتو بشور

یا بیا غذاتو بخور

یا....

محمد باقر با کمی چین و چروکی که به صورتش میندازه ادای قهر در میاره و :مامان لوس شدی هاااااااا

.......................

جدیدا هم جناب اقاجونش یاد گرفته ادای چند وقت پیش پسرک رو در میاره تا ازش کاری میخوام شروع میکنه به نق زدن:خدایا حالا چیتار تنم(چیکار کنم؟)

 

............................

یه روز جمعه باید باشه تا توو زمانی مثل ماه رمضون ادم دقیقه به دقیقه به حال خانومهای خونه دار غبطه بخوره!!!!!!!!!!!

 

 

**********

ایدای عزیز!

استشمام رایحه دل انگیز فرشته ای از جنس آسمان  و ترسیم ثانیه های روح نواز مادرانه در صحیفه روشن روزگار آتی ،گوارای وجودتمحبت

پسندها (14)

نظرات (48)

مامانِ عسل
13 تیر 93 12:22
حق با محمدباقره یعنی الان که تعطیلیه داری به حال خونه دارها غبطه میخوری واقعاً لوس شدی کیف شاغل بودن به همینه دیگه قدر جمعه ها میدونی
ارام
پاسخ
شما هم؟!!! وااااااااااای لیلا جون دیشب تا سحر بیدار بودم به همه کارهام رسیدم چقدرم سرحال بودم چون مطمئن بودم فرداش تا هر وقت دلم بخواد میخوابم !اما با این حال تا 9 بیشتر خوابم نبرد ولی در کل سکوت شبانه رو مدتهاست که به خاطر استرس کار و بیداری صبح هنگام از دست دادم
بانوی احساس
13 تیر 93 12:59
بله دیگه لوس شدی بانو : زیارت قبول آخرش منو دق میدی بانو تا شمارت رو بدی همین الان که داری این کامنت رو بخونی گوشی رو بردار و اس بده
ارام
پاسخ
ممنونم خانوم....ایشاءالله یه روز برسه که من غبطه مدام مشهد بودنای شما رو بخورم ووووووووووووی نمیدونی چی شده که!!ده روزی هست گوشیم شارژ نداره میرم بیرون یادم میره بخرم به اقایی هم هرچی سفارش میدم یادش میره
مامانِ عسل
13 تیر 93 14:03
ولی من تعطیلی ها اوضاعم بدتره اخه عسل خروس سحره.... من شب هایی که فرداش تعطیلیم تمام تلاشم را میکنم عسل دیرتر بخوابه تا دیرتر بیدار شده ولی بازم صبح راس ساعت 7 بیداره و من میمونم یه روز بیکار تو خونه
ارام
پاسخ
خوبی محمدباقر اینه که خواب و بیدارش وابسته به خواب بیداری منه!یعنی تا هروقت بیدار باشم بیدار میمونه و به محض اینکه بخوام بخوابم سریع خوابش میبره!گاهی مجبور میشم خاموشی بزنم تا زودتر بخوابه.... اتفاقا امروز صبح زود بیدار شد اب و صبحانه خواست بهش دادم دوباره خوابید منم تا 9 خوابیدم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
13 تیر 93 14:03
سلاااااااام قبول باشه طاعاتتون شما با اينقدر تجربه هنوز نميدونى نبايد به بچه از اين حرفا زد !!!! اونم چى ... كار كردن ... من نمى دونم بزرگ بشنم همينجورى ميمونن !!! والا تسنيم كه اوضاعش خيلى ..... بعضى وقتا حال جويدنم لقمه رو هم نداره بچچچچه ....
ارام
پاسخ
علیک سلااااااااااااااااااام همچنین از شما خانووومپستهاتم که هی تند تند بروز میکنی و ما توو خماریش میمونیم!! راجب پیشنهادم فکر نکردی؟؟؟؟یه وب رمزدار؟ هی مادر شما خیالت راحته تسنیم جان دختره!من اگه قرار بشه از الان کوتاه بیام فردا با آقاجونش میشن دو نفر اون وقت من دست تنها باید چیکار کنم؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
13 تیر 93 14:04
راستى .... من ديشب خوابت رو ديدم ولى هر چى فكر مى كنم يادم نمياد چى بود .. التماس دعا
ارام
پاسخ
خوب فکر کن شاید یه شبهی یادت اومد
بانوی احساس
13 تیر 93 17:35
آرام همین الان پس بیا شماره رت رو واسم توی وبم کامنت بذار . دیگه نیومدی باهات قهر میکنم )
ارام
پاسخ
ای به چشم به جان خودم شارژ ندارم چرا ناراحت میشی . گذاشتم ...رسید آیا؟؟؟
مامان رها
13 تیر 93 18:16
عزيزم نماز روزتون قبول باشه محمد باقر جونم حرفات خيلى خوردنيه ... جووووووون آرام جون ببوس محمد باقر جون رو
ارام
پاسخ
ممنونم
خواهر فرناز
13 تیر 93 23:24
خو چرا لووووووووووووووووووووووووووس میشیا؟ نماز روزه هاتون قبول باشه
ارام
پاسخ
يعني شمام ميگي همه كارهاشو خودم بكنم مچكرم از شما هم قبول حق
الهه مامان سلما
14 تیر 93 1:52
واقعا الان حال من غبطه خوردن داره؟!!! خدایا شکرت...تمام روز رو باید دنبال یه موجود ۷۵ سانتی بدووم!!!
ارام
پاسخ
شديدا به يك مرخصي 10 روزه نيازمندم
آیدا
14 تیر 93 8:11
آرام جوننننن تا اومدم پست رو بگذارم قبلش کامنت هام رو چک کردم!! یه نگاه به کامنت شما کردم یه نگاه به بی بی چک... برای همیشه ممنون دوست مهربونم!! بااون قلب پاکت تو دعا های سحر و وقت اذان منو دعا کن که محتاج دعات هستم مهربونم
ارام
پاسخ
انشاءالله هرچي خيره برات خواهانم
مامان امیرمحمد
14 تیر 93 10:16
مامان لوس شدی هااااااااااواااااااااااای چه شیرین زبونه محمدباقر جان دقیقا منم همین حسو دارم،به حال خانمهای خونه دار غبطه می خورم فعلا که روزها سرکار اینطوریم قدر ثانیه ثانیه در کنار محمدباقر جان رو بدونیدبچه ها زود بزرگ میشن تو این روزهای و شبهای رمضان خیلی التماس دعا دارم
ارام
پاسخ
پس همه طرفدار پسرکین و بر علیه من نقشه کشیدین!!!! شما هم دعا بفرمایید
فهیمه
14 تیر 93 12:33
مامانی لوس شدی ها اصلا منو فراموش کردی ببوس اون فسقلییه شیرین زبونو
ارام
پاسخ
خواهرفرناز
14 تیر 93 15:32
منم کامنت خصوصی میخوام اینحا چه خبره؟ یعنی دلتون میاد یه اجی مهربونا حذف کنید؟فقط مامانا وباباها باشن پس ماچی؟
ارام
پاسخ
الان میام وبت
مامان سوده
14 تیر 93 16:06
منم به ایدا خانم تبریک میگم خیلی احساس قشنگیه مادر شدن ....انشاالله همه کسانی که ارزوشو دارن تجربه اش کنن به سلامتی و خوشی.
ارام
پاسخ
مامان سوده
14 تیر 93 16:08
با عرض معذرت :از این تکه خیلییییی خوشم امد و از خنده مردمممم:مامان لوس شدیها!!!!
ارام
پاسخ
شما دیگه چرا؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
14 تیر 93 17:38
سلام ..........................
ارام
پاسخ
سلام سادات جان! تنها راه ارتباطی من و شما تلگرافه چون شارژ موبایل ندارم
سمانه مامان صدرا
14 تیر 93 18:19
نمی دونم بخندم یا گریه کنم چه اتفاقاتی تواین چند روز افتاد!
ارام
پاسخ
سمانه جان فقط بخند که دنیا همینه
سمانه
14 تیر 93 19:23
مرسی آرام جان! فکر کنم تو افطاری داری که راحت نشستی!من برم یه افطار بدرستم دوساعت دیگه میام وببینم خانوم کاراگاه آرام چه پروندهایی رو رمزگشایی کرده!
ارام
پاسخ
مامان محمد مهدي (مرضيه)
15 تیر 93 9:59
منم قبول دارم كه لوس شدي هزار تا بوس براي محمدباقر شيرين سخن.....
ارام
پاسخ
مهدیه
15 تیر 93 10:43
شاغل ها به حال خونه دار ها غبطه می خورن و خونه دارها به حال شغل دارها!!! ... خب چرا این قدر خودتو برای بچه لوس میکنی؟؟؟
ارام
پاسخ
كاش مامانهاي ماهم يه خرده خودشونو براي ما لوس ميكردن و ازمون كار نميخواستند
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
15 تیر 93 12:31
خصوصى خيلى خييييييييلى مهم !!!!!
ارام
پاسخ
خيلي خيلي ممنووووووووووووووونمراستي باقالي يا بقالي؟؟؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
15 تیر 93 13:02
خصوصى باز !
ارام
پاسخ
ارلا خانوم
15 تیر 93 13:13
خصوصی
ارام
پاسخ
من هنوز رو نظرم مصرم بهتره شما یک فکر درست حسابی بردارین
سیده نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
15 تیر 93 13:56
سلام بانو. یه مدت گمتون کرده بودما! امروز از وب مامان امیرین یافتمون. خوبین؟ چیتار میتونین؟
ارام
پاسخ
سلام نرجس جان!شما چطورین؟ما خاموش میخونیمتون (حس کامنت گذاشتن نیست)
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
15 تیر 93 15:05
خصوصى ....!!!!
ارام
پاسخ
شانس اوردیم وب نداری وگرنه مدیریت برات لوح افتخار میفرستاد
مامان امیر مهدی (سوده)
15 تیر 93 20:11
سلام من نمیتونم قسمت هواداری رو علامت بزنمممم چرا؟؟؟؟؟این مدت که من نبودم مثل اصحاب کهف شدم همه چیز تغیر کرده
ارام
پاسخ
سلام جناب ماکسیملیانوس
مامان جونی
16 تیر 93 12:15
قربون شیرین زبونیاش خوووو لوس نشو دیگه مامانیاین اتفاقا تو خونه ماهم میوفته فقط جمله هاش فرق میکنه با تمام توانش خونه رو با اسباب بازیاش بهم میریزه وقتی بهش میگم جمع کن میگه من خسته ام!!!!!!
ارام
پاسخ
من كه ادب شدم ميدونم جمع نميكنه خودم سنگين و رنگين جمع ميكنم و بهش ديگه رو نميندازم
مامان زهرا
16 تیر 93 18:13
عزیزمممممممممم چقدر شیرین زبونی
ارام
پاسخ
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
16 تیر 93 19:43
مى گم اين مديريت از دست دعواها كلافه شد همه سوالا رو بست !!!!
ارام
پاسخ
اخه این اواخر دیگه خیلی اوضاع ناجور بود...همش دعوا مرافعه میشد
❤مامان محمد و ساقی❤
16 تیر 93 22:00
سلام ارام جان خوبی نماز و روزتون قبول خیلی جالب که خونه دارها دوست دارن شاغل و شاغلین دوست دارن خانه دار باشن...چه باید کرد؟ امان از تنبلی بچه ها...گاهی وقتا ساقی داره آب میخوره میگم به منم بده میگه نمیتونم خودت بیا بردار
ارام
پاسخ
سلام عزیزم مهچنین از شما انشاءالله هییییییی روزگار ولی من خیلی دوست دارم خونه دار باشم دنیا واژگون شده سر سنگین تریم اگه هیچی بهشون نگیم
مامان علی
17 تیر 93 10:11
سلام آرام جان هزار ماشاالله به علامه شیرین زبان.رفتم وب ....... دیدم ایشونم بله!پیام خصوصیت اشتباه تایید شده!گفتم بری ی سربزنی!نه اینکه متهمین دارن همه جاسرمیزنن وکامنتهای....... میزارن،! پسر شیرین زبون وببوس
ارام
پاسخ
ممنونم همون صبحي متوجه شدم...بهشون اطلاع دادم مثل اينكه هنوز افلاينه!
ساناز
17 تیر 93 10:54
یادتونه دنبال تم تولد میگشت منم اولش ساده رفتم وبش و نظر گذاشتم بعدش دیدم عکساش زیرش اسم نداره و کپیه ..وقتی عکساشو با موس بکشی بالا مینویسه پرشین بلاگ ..یعنی اپلود از پرشین بلاگ بوده ..دو روز پیش خیلی تو نت گشتم ولی پیداش نکردم همون روز که بحث هدیه بود اینم دایم بود ..دیگه سوتی داد و عکس تولد گذاشت ..سرچ کنی تولد النا با تم توت فرنگی وب اصلی میاد ..اینجوریا بود
ارام
پاسخ
دختر تو يه نابغه اي!
مامان علی
17 تیر 93 11:14
خصوصی
ارام
پاسخ
مامان علی
17 تیر 93 13:02
ای ناقلا! حقی افسر تجسسیا هابله افتخار دادیم ودرچین روزی زمینی شدیم عجب جو سنگینی تو نی نی وبلاگ حاکمه!
ارام
پاسخ
خب پس تولدت پیشاپیش مبارک
مامان جونم(سوگند من)
17 تیر 93 13:17
عزیزم خصوصی
ارام
پاسخ
ممنونم بابت رمز
❤مامان محمد و ساقی❤
18 تیر 93 0:01
سلام آرام جان خیلی ممنون که به پرسش من در بخش پرسش و پاسخ جواب دادین
ارام
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم
مامان امیر مهدی (سوده)
18 تیر 93 19:19
خصوصی
ارام
پاسخ
هههههههههه ميام وبت
مامان مهربون
19 تیر 93 2:13
سلام آرام جون وااااااااااااااااااااااا شما به من بودی ؟؟؟؟؟؟ من بچم؟؟؟ واقا که پس اگه این طوره منم شک دارم که شما بچه باشی
ارام
پاسخ
سلام من ميگم مطالبو خودت بنويس نه دخترت!!سبك نوشتاري وبت تابلوئه كه يه بچه مينويسه !!ميخواي با مادراي ديگه دوست بشي بايد خودت بنويسي
مامان مهربون
19 تیر 93 2:34
بعدشم لطفا دیگه هیچی نگو نمی خوام بشنوم به انداره کافی حرفای بد وتوهین آموز بهم زدی
ارام
پاسخ
مامان جونم(سوگند من)
19 تیر 93 2:44
ارام جان سلام طاعات قبول رمز عمل کرد؟ محمد باقر عزیزم ببوش ماشالله خیلی شیرینه
ارام
پاسخ
سلام عزيزم قربون محبتت توو كامنت اولت يه حرف كم گذاشته بودي!!بعدي رو ديدم اما ديشب توو خونه ني ني وبلاگ برا من باز نمي شد...حتما ميام
مامان سوده
19 تیر 93 12:13
سلام ارامممممممممم قرار بود بیایی وبم پس چی شد؟؟؟؟
ارام
پاسخ
میام به جان خودم میام!!! دیر و زود داره ولی میام....باور کن اصلا حال تایپ مکررات ندارم...بعد افطار حتما میگم
مامان سوده
19 تیر 93 12:15
وایییییییییییییییییییییییی اراممممممممممم خصوصیییییییییییییییییییییییییی
ارام
پاسخ
مامان سوده
19 تیر 93 15:53
ارام
پاسخ
سمانه مامان صدرا
19 تیر 93 17:28
نحوه درس خواندن بچه مشهدی ها؟ ایره که بِلدُم..... ایم که مهم نیس.... ایم طولانیه نمیه..... اویم که ایشالله نمیه..... ایم که تقلب مُکنُم..... آخیش تموم رف............ (یره گه چقدررر مادوتا باکلاسم)
ارام
پاسخ
اون وقت چقدر باکلاس دکتر میشن!!مگه نه؟؟ راستی من همون اول متوجه شدم اقاتونه!!چون شدیدا صدرا شبیه ایشونه
زهرا مامان ایلیا جون
21 تیر 93 7:19
سلام عززیزم راستش من یکم بخاطر اون جوابتون تو پرسش و پاسخ به سوال من ناراحت بودم فقط همین ...الانم خیییلی از اون موضوع گذشته برام دیگه مهم نیست گفتم تا دلیلم و بدونی وگرنه قصدم یاد اوری نبود خدا بابا تو بیامرزه
ارام
پاسخ
سلام....
مامان الینا
23 تیر 93 12:23
ارام جان برو سوال قران رو ببین کی نظرات ما رو از اونجا حذف کرده؟؟؟؟؟!!!!
ارام
پاسخ
مديريت
مامان الینا
23 تیر 93 14:08
یعنی چی خیلی کار بچه گانه ای هست ! مدیریت اگر خیلی توان داره جلوی وبلاگ های غیر مجاز رو بگیره نه اینکه سوالات رو تایید نمیکنه یا جواب ها رو حذف میکنه این یه جور توهینه !
ارام
پاسخ
چي بگم واللا
مریم مامان آیدین
10 شهریور 93 14:53
خوب لوس نشو دیگهههههههههههههههههه!!!!