آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

تو چقدر زود بزرگ شدي پسر!

1393/3/31 13:24
نویسنده : ارام
1,423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تمام اسباب بازيهايش را وسط پذيرايي پخش كرده و به همه يك شخصيتي داده...

هر كدام را كه به دست ميگيرد به جايش حرف ميزند و با اين اوصاف مشغول اجراي نمايش است

چند تا از لباسهاي تازه شسته شده را ميخواهم اتو كنم و بهترين جا براي نشستن نزديكترين پريز برق به پسرك است.

ارام اتو را به دست ميگيرم و پشت سرش مي نشينم و مشغول ميشوم

يك ان بر ميگردد و مرا پشت سرش مي بيند!از جا بلند ميشود(ان هم پسرك تنبل من كه وسط بازي با هيچ بهانه اي نمي شود بلندش كرد) و ميرود ان سو تر روبروي من مينشيند

:مامان چرا پشت من نشستي؟معذرت ميخوام

من و اقاجون:تعجب

تو چقدر زود بزرگ شدي پسرمبوس

 

13506634325.jpg (154×205)

 

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (42)

مامان سهند و سپهر
31 خرداد 93 13:35
ای جووووووووووووووونم مرد کوچک من چه عکس خوش تیپی
ارام
پاسخ
ممنونم سعیده جان
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
31 خرداد 93 13:43
بى خود كه اسمش علامه نيست خواهر من .... هزارماشالله ...
ارام
پاسخ
این دیگه واقعا نظر لطف شماست
مهاجر
31 خرداد 93 15:31
سلام واااااي باورش سخته! ماشاالله.خدا حفظش کنه
ارام
پاسخ
سلام باور چی؟بزرگ شدنش؟حرف زدنش؟تغییر قیافه ش؟
الهه مامان سلما
31 خرداد 93 15:54
ماشالا پسریه مؤدب! شما پشت و روت یکیه...گلِ بهشتی
ارام
پاسخ
قربون محبتت
مهتاب
31 خرداد 93 15:55
ماشاالله لاحول ولا قوه الا با الله العلی العظیم الهی فدات بشم اقا شدی واسه خودتا خدا حفظت کنه عزیزدلم
ارام
پاسخ
خدا نکنه خانوووم...خدا حلما کوچولوی عروسکت رو برات نگه داره
آیدا
31 خرداد 93 16:29
ارام
پاسخ
بانوی احساس
31 خرداد 93 17:03
ای جوووووووونم .. ماشالله هزار ماشالله
ارام
پاسخ
قربانت راستی من اسمتو چی سیو کنم؟منظورم توو گوشیه!
mahtab
31 خرداد 93 18:16
سلام خداحفظش کند اين پسر آقا و مودب رو واقعا چقدر زود ميگذرد اين روزهاي شيرين
ارام
پاسخ
سلام...ممنونم واقعا
زری مامان
1 تیر 93 0:10
سلام
ارام
پاسخ
سلام خانوووووووووووووم حال شما؟
زری مامان
1 تیر 93 0:10
خدا الهی حفظش کنه این مرد با تربیت رو
ارام
پاسخ
خدا گل پسرهای شما رو هم حفظ کنه
زری مامان
1 تیر 93 0:12
هر وقت از کارهای قشنگ پسر نازنینت می نویسی یاد اون احادیثی می افتم که راجع به اسم محمدباقر نوشته بودی الهی به حق اسم زیباش خدا حفظش کنه
ارام
پاسخ
اینقدر که لطیف و ماهی
ننه علي
1 تیر 93 13:11
اييي جونم گل كه پشت ورونداره
ارام
پاسخ
همینو بگین
مامان محمد صادق
1 تیر 93 14:06
سلام،آخی عزیزم خدا حفظش کنه این گل پسرو
ارام
پاسخ
سلام.مچکرم خانوم در ضمن خیلی خوش اومدین
مامان محمدمهدی
2 تیر 93 12:07
بچه ها خیلی زودتر از اونی که ما فکر میکنیم بزرگ میشن
ارام
پاسخ
مامانِ عسل
2 تیر 93 12:11
الهی!!!!!!!!!! ارام چه جوری اون لحظه قورتش ندادی من فدای این بزرگ مرد کوچک
ارام
پاسخ
هر چند وقت يه بار قورتش ميدم نميدونم از كجا سبز ميشه خدا نكنه خانوم
مامان محمد مهدي (مرضيه)
2 تیر 93 14:06
آقا پسر مودب ، فدايي داري به خدا ماشاالله، خدا حفظش كنه
ارام
پاسخ
قربونت برم
بانوی احساس
2 تیر 93 15:31
آرام میکشمت .. خو اس بده دیگهههههههه ) خو اس دادی منم با اس میگم چی سیو کن )))))) -- عزیزم کاش من بودم مشهد کمکت میکردم / ایشالله به سلامت برگردی التماس دعا عزیزم
ارام
پاسخ
باور كن يادم ميره انشاءالله اون روزم مياد
مامان زهرا
2 تیر 93 22:51
عزیزکم چه گل پسر مودبیه اقا محمد باقر دوست داشتنی
ارام
پاسخ
عقیق
3 تیر 93 0:50
ماشاءالله به این پسر
ارام
پاسخ
مامان مرضیه
3 تیر 93 7:54
سلام خاله جون خوبی خاله برام آپ کرده زودی بیا وبم منتظرما
زهرا (✿◠‿◠)
4 تیر 93 5:07
عزیزمممممم.... ماشاللا.... حس خیلی خوبیه! منم چن وخ یه بار یهو حس میکنم پسرم بزرگ تر شده!!!
ارام
پاسخ
امیر مهدی و عمی
4 تیر 93 15:22
سلام عزیزم ماشاله هزار اله اکبر.... راستی ما خیلی وقته بروز کردیم ولی دریغ از یک سر زدن کوچولو
ارام
پاسخ
مامان
4 تیر 93 19:04
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وب های منم بازدید کنی . اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان وبلاگ هام لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم . لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com
فهیمه
7 تیر 93 2:56
ای جونم پسر مودب
ارام
پاسخ
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
7 تیر 93 11:28
سلام برگشتين ..؟؟ زيارت قبول عزيزم چقدر دلم حرم مى خواد .... وقت افطار و سحر خيلى خيلى التماس دعا دوستم
ارام
پاسخ
سلاااااااااام اره برگشتیم محتاجیم شما هم مارو یاد کنید
مامان سونیا
7 تیر 93 13:12
روزه هنگام سوال است و دعا / پر زدن با بال همت تا خدا شهر یکرنگی و بی آلایشی / ماه تقصیر و گنه فرسایشی عاشقان معشوق خود پیدا کنند / تا سحر در گوش او نجوا کنند درد خود گویند با درمان خویش / با طبیب و یا انیس جان خویش ...
مامان جونی
8 تیر 93 2:03
سلام عزیزم تلگراف داری
ارام
پاسخ
ممنونم
مامان الینا
8 تیر 93 11:04
ماشاالله خدا حفظش کنه چه ناز شده اره عزیزم یکی غیر از شما پیام گذاشته بود به عنوان یک دوست رو مامان ...... مشکوک بوده منم مشکوک شده بودم دلایلش هم دقیقا همونهایی بود که منم به ذهنم رسیده مثلا اینکه گفته من الان ..... هستم در ان واحد موقع امتحانات پایان ترم گفته دانشجوی دندانم پس چطوری الان ...... !!!! همش ان هست !!!عکس یه دختر 5 ساله گذاشته میگه دوسالشه و مواردی از این قبیل !
ارام
پاسخ
مامان امیرمحمد
8 تیر 93 11:24
سلام بانو حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک،التماس دعا... هزار ماشاا... مشخصه که آقازاده خیلی خوب تربیت شده،واقعا که لیاقت نام علامه را داره،خدا حفظش کنه
ارام
پاسخ
سلام عزیزم بر شما هم مبارک باشه و طاعاتتون قبول حق نظر لطف شماست خانووم
مامان امیرمحمد
8 تیر 93 11:26
ای کاش از روشهای تربیتی فرزندتان برامون می نوشتید تا ما هم بتونیم در این راه موفق باشیم
ارام
پاسخ
سمانه
8 تیر 93 11:50
موافقم ارام جان .گاهی صدرا رو می بینم تعجب میکنم که چقدر زود بزرگ شده وحرف میزنه وتصمیم میگیره واستقلال پیدا کرده! ز روزگار جوانی خبر چه می‌پرسی چو برق آمد و چون ابر نوبهار گذشت
ارام
پاسخ
مامان جونی
9 تیر 93 13:49
سلام آرام جون خوبی؟تلگرافم بهت رسید عایااااا؟
ارام
پاسخ
سلام عزیزم رسیده...ممنون از محبت و مهربونیت توو اولین فرصت بهتون پیام میدم
مامان امیررضا
9 تیر 93 16:27
روزه ، تمرين كلاس زندگي درس ايثار و خلوص و بندگي روزه ، زنجير هوا گسستن است ديو و بت هاي درون بشكستن است ماه در خودنگري و خودكاوشي لب فرو بستن ، نگفتن ، خاموشي درك مسكين از دل و جان كردن است زندگي همچون فقيران كردن است قهرمان صحنه تقوا شدن همچو ماهي زنده دريا شدن ماه ميهمان وضيافت برخدا جام بخشش ، ماه سرشار ازعطا روزه ، پرواز و عروجي ديگر است حلول ماه رمضان مبارک التماس دعا
ارام
پاسخ
همچنین
مامان محمد مهدي (مرضيه)
10 تیر 93 10:23
سلام خانم خيلي وقته كه به خونه حقير ما قدم رنجه نفرموديد، جاي خاليتون تو كامنتا كاملا حس ميشه
ارام
پاسخ
مامانی مهربون
11 تیر 93 18:56
سلام دوست عزیزم مسابقه چیستان برگذار شد اگه می خواین تو مسابقه چیستان بیاین و با دیگر دوستان مسابقه بدین و ببینین که چه کسی برنده میشه بیاین تو وبلاگ من و مطلب اولی که اسم مطلبشم هست مسابقه چیستان رو بخونین و از مقررات اون با خبر شوید و در مسابقه شرکت کنین یادتون نره که اگه میخاین شرکت کنین حتما باید به من نظر بدین که می خواین جواب چند تا چیستان رو بگین اگه میگین 6 تا باید 5 تاش درست باشه تا بتونین جایزه کد زیباساز وبلاگ بگیرین البته من کدشو براتون خصوصی میفرسم پس خوش حالمون می کنین تا در مسابقه چیستان شرکت کنین و بهم بگین می خواین جواب چند تا چیستان رو بگین یادتون نره بیاینا
مامان شیما
11 تیر 93 19:09
سلام خوبین - من مدتی اینترنت نداشتم ولی الان درست شده برای همین از همه بی بخبر بودم الان وبو دیدم درگذشت پدر رو تسلیت میگم انشاالله که غم اخرت باشه عزیزم - ماشاالله به گل پسر مردی شده واسه خودش
ارام
پاسخ
سلام...ممنونم!رسیدن بخیر
مامانِ عسل
12 تیر 93 16:42
ارام جان خوابت تعبیر شده هاااااااااااا چه دل صاف و مهربونی داری شما برو وبلاگ آیدا جون
ارام
پاسخ
واااااااااای خداروشکر....
مامان سوده
13 تیر 93 11:16
سلامممم ارام عزیزتر از جانمممممم!بالاخره غیبت طولانی تموم شد .من امدمممممممممممم.... ارام جان یک سوال دارم:من نمیتونم با اینترنت اکسپلورر عکس تو نی نی وبلاگ دانلود کنم چرا؟؟؟؟کمکم کننننننو از شکلک های نی نی وبلاگ نمیتونم استفاده کنم چرا؟؟؟فقط با فایر فاکس میشه
ارام
پاسخ
سلااااااااااااااااااام مادر نمونه!خیلی خیلی خوش اومدی! میام وبت
مامان سوده
14 تیر 93 16:03
سلام عزیزم...الهی درد و بلای این پسر خوشگل بخوره تو سرممممم...ماشاا...عاشقتم محمد باقر گلم.رمزو خصوصی گذاشتم ارام جان.
ارام
پاسخ
سلام خانومی....خدا نکنه !ممنونم
❤مامان محمد و ساقی❤
16 تیر 93 22:02
آخی عزیــــــــــــــــــــــــــــــــزم
ارام
پاسخ
ღ مــــــامــــــانی ღ
20 تیر 93 1:16
سلام آرام جان عزیزدلمممممممممممم شرمنده ام که خیلی وقته با این وروجک نشده بیام و بهتون سر بزنم الهی قربونه این پسررررررررر بشم با اون تیپ و تربیتش ... خدا همیشه از چشمممممممم بد دورش کنه .... ببوسش از طرف من ...
ارام
پاسخ
سلام خانووووم خیلی خوش اومدی...ممنونم
مامان امیرعلی
22 تیر 93 12:14
سلام چه پسر ناز و مودبی دارید و چه اسم قشنگی هم براش گذاشتید خدا حفظ اش کنند واقعا چقدر زود بچه ها بزرگ می شوند
ارام
پاسخ