آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

پسرک و حفظ قرآن(سوره کوثر)

1393/6/1 20:34
نویسنده : ارام
691 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسرک به فضل الهی پس از حفظ ایات مربوط به ذکر قنوت ،سوره حمد و سوره توحید؛دیروز سوره کوثر را هم کاملا حفظ شده قرائت نمود(صداي پسرك روي وب قابل شنيدن است)

الحمدلله رب العالمین

 

 

 

 

تصاویری از نماز خواندن پسرک در ادامه مطلب

 

 

 

خدا کنه سعه صدر و رأفتی که آقاجونش در برابر این جور کارهای غافلگیرانه پسرک داره نتیجه مطلوب و لازم رو داشته باشه

 

 

 

پسندها (17)

نظرات (49)

مامان فاطمه
1 شهریور 93 20:43
ماشالا به گل پسر در ضمن بازگشت تون به ني ني وبلاگ رو هم تبريك مي گم
مامان امیرعلی
2 شهریور 93 0:03
الهی.. ان شاالله زیر سایۀ صاحب قرآن به هرآنچه که رضای خداست برسه... پسری منم هی موقع نماز خوندن ما یا آویزونِ باباش میشه یا پادر منو دور خودش میپیچه... گاهی هم متاسفانه باعث خندمون میشه... خیلی وقته که با ما وضو میگیره هرچند کامل نیست ولی من کلی قربون صدقه اش میرم... نمازشم گاهی قنوت نداره گاهی رکوع گاهی هم سجده... ولی من خوشحالم.... که لااقل تونستیم علاقه مندش کنیم....
الهه مامان سلما
2 شهریور 93 1:10
انصافا هم ، همه رو دقیق و مو ب مو ، مث بابایی انجام میده... عالی بود پسری....التماس دعا فقط نیفتی خاله، !!! حال آقای همسر خوبه؟ احتمالا دچار خففففففگی نشدن؟!!!
فائزه مامانه سوگند
2 شهریور 93 1:26
قربون نماز خوندنش برم من یادم یک جا خوندم هر وقت پیامبر یا حضرت علی(ع) حضور ذهن ندارم ولی فکر کنم پیامبر اکرم (ص) نماز می خوانند حسن و حسین علیه سلام از کلشون بالا میرفتند و حضرت انقدر غرق به مناجات بودند که متوجه نمی شدند فکر کنم همسر شما هم سیره خاندان نبوت دنبال می کنند و البته هر مسلمان واقعی باید چنین باشد ولی دریغا مطمئن باش که در ان زمان فقط به معبود فکر می کنند و صبر رو خدا بهشون میده ولی واقعا سخته من که حواسم پرت میشه ارام جان خدا محمد باقر نازنین و حفظش کنه براتون و هر روز صدقه براش بده که از چشم بد دور باشه ماشالله ماشالله منم دوست دارم سوگند حافظ قران بشه پسرک نازنینتون و ببوسیدش
فاطمه مامان گلها
2 شهریور 93 6:22
ماشاالله خدا حفظش کنه
مامان ارمیا و ایلمان
2 شهریور 93 8:51
سلام. خدا حفظش کنه. چه جالب. دقیقا همین عکسها رو هم من از پسرم و همسرم توی وب گذاشتم. البته چند وقت پیش.
مامان عسل 
2 شهریور 93 9:03
سلام دوست گلم چه پسرشیطون بلایی عسل منم همیشه موقع نمازخوندن من یاباباش درحال شیطونی کردنه عسل خیلی دوست داره همزمان باماسرش روی مهر بزاره تصورکن چی میشه دیگه به ماهم سربزن خوشحال میشیم
مهدیه
2 شهریور 93 9:41
هزاران هزار تبریک بابت چنین موفقیتی ایشالا این تمایلش و موفقیتش در حفظ کلام الله مستدام باشه! نماز خوندنش هم مورد قبول واقع بشه ان شاالله!
مامان محمد مهدي (مرضيه)
2 شهریور 93 11:10
تقبل الله محمدباقر جان ماشاالله به پسر قرآن خونمون، هر چند كه فعلا نتونستم صداي نازش رو بشنوم
آجی مهربـــــــــــان
2 شهریور 93 11:20
افرین به پسری که سوره کوثرو یاد گرفته یاد اون کلیپه افتادم که پسره تو نماز رو سرش اویزان بود نمیذاشت نماز بخونه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
2 شهریور 93 11:33
من فكر مى كردم فقط تسنيم از اين كارا مى كنه !!!!!!! مبارك باشه حفظ سوره كوثر انشالله حافظ كل قرآن بشه
❀مامان علی خوشتیپ❀
2 شهریور 93 12:48
عزیزمهههههههه...هزارماشاالله
سمانه
2 شهریور 93 14:48
صدرای ماهم این مدل نماز میخونه! انشالله محمد باقر عاقبت بخیر بشه!
فائزه مامانه سوگند
3 شهریور 93 0:58
سلام ارام جان خواهش می کنم گلم تیغه ها جدا نمیشه و تیز هم نمیشه ولی بعد از شسنشو حتما خشکش کنید والله المانیش بهتره مارک المان بخر تمیزتر مونتاژ شده نسبتا به مشابه چینی عرضم به حضورت چیزه بدی نیست و برای خورد کردنه چیزهای سفت خوبه دیگه دوباره سئوال داشتی با کمال میل در خدمتم
مامان پارسا و حلما جونی
3 شهریور 93 10:24
احسنت به پسر قرآنی ایشالله که قرآن حافظ و نگه دارت باشه عزیزخاله نماز خوندنتم قبول علامه جونم
❀مامان علی خوشتیپ❀
3 شهریور 93 11:04
سلام عزیزم.یه بار یکی از دوستان سئوال کرد همینو خیلیا جواب دادن.یادم نیست کجا بود...ولی نظر اکثریت این بود که مقداری از آب(مثلا نصفشو)کم کنید و آب جوشونده ولی خنک شده(به دمای محیط)بهش اضافه کنی...فکر کنم خودم هم یکبار همچین موردی برام پیش اومد و انجام دادم...مشکلی هم پیش نیومد... نهایتش شوریش کم نشد میتونی برای غذاهایی مثل سالاد الویه استفادشون کنی ولی دیگه تو سالاد نمک نزنی
مریم(مامان کیان)
3 شهریور 93 11:40
وای چقدر خوب میخونه و تلفط میکنه خدا برات نگهش داره آرام جان!!!!! این از سر و کول باباها بالا رفتن انگار اپیدمیه!!!!!!! کیان هنوزم این کار و میکنه و کلی هم میخنده ... خدا رو شکر باباش هم صبوری میکنه و دعواش نمیکنه
مامان امیرمحمد
3 شهریور 93 14:01
هزارماشاا...،افتخار کنید به وجود چنین فرشته ای،خداحفظش کنه
mahtab
3 شهریور 93 17:35
سلام آفرين به پسرک باهوش و پرتلاشتون و احسنت به شما
امیرحسین گلی از بهشت
3 شهریور 93 22:44
خصوصی
سمانه
4 شهریور 93 15:06
چطوری صداشو گذاشتی میخوام منم بزارم
فائزه مامانه سوگند
4 شهریور 93 18:24
ارام جان اون کامنت اخر من و تایید نکن
فاطمه
5 شهریور 93 14:58
سلام خب خدا رو شکر شما به روز شدید. والا پسر ما که شش ساله اس هنوز از این کارا می کنه... صدای پسرک روی دور تند برای ما می خواند. من اصلا نمی تونم بفهمم چی می خونه.
مامانی امیرعلی جون
5 شهریور 93 19:34
سلام ای جون چه خوب قران میخونه ماشاالله نماز خوندنش معرکه است کلی خندیدم چه صبری داره پدرش
هستی مامی
6 شهریور 93 10:18
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .
مریم مامان آیدین
6 شهریور 93 12:18
به به پسرک با هوش و قرآن خون واقعا جای آفرین و تبریک و صد باریکلا برای معلم های این آقا کوچولوی ما داره و صد البته علاقه و هوش آقا پسری و چه بابای مهربون و خویشتن دار و با مبالاتی....همسر من اینجور مواقع غش عش وسط نماز خندش میگیره و من باید مداخله کنم تا خدا اون نمازو تو سر هر سه تامون نکوبیده نجاتش بدم آرام جونم الهی پسرکت بهترین هارو از خدا هدیه بگیره
مریم مامان آیدین
6 شهریور 93 12:20
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم.....صدای لبتابم قطع بود و تازه صدای پسری رو شنیدم قربونش برم من....هزار ماشاالله وااااااااااااااااااای محکم ببوسش آرام جون....یعنی محکم ها....وگرنه قبول نیست
سمانه
7 شهریور 93 20:37
اوووهوک خانوم چه کلاسی هم میزاره ! یره بیا کامنتاتو جواب بده! ماشالله محمد باقر چه خوب حرف میزنه!صدی بلد نیست زیاد!
مامان نازنین زهرا
10 شهریور 93 12:08
سلام بر مامان خوب واحسنت به گل پسر ناز انشاالله روزی بگی حافظ کل شده بیاین پیش ما
مریم مامان آیدین
10 شهریور 93 14:51
کامنتم کوووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
زهرا مامان ارتا
10 شهریور 93 17:58
رمز عاشق بودن این است: ساده بودن، ساده دیدن و ساده پذیرفتن… پس ساده میگویم، ساده باور کن، خوشبختی تو آرزوی من است…
زهرا مامان ارتا
10 شهریور 93 17:59
نمازت قبول باشه کوچولوی دوست داشتنی من
مامان مریم
11 شهریور 93 10:55
خصوصی خانومی
فائزه مامانه سوگند
11 شهریور 93 15:30
زاستی اون کامنتو من دادما نمی دونم چرا یادم رفت اسم و درست کنم جوابمو بده باشه منتظرم
مامان امیرمحمد
12 شهریور 93 8:07
سلام بانو از مامان سهندوسپهر خبرداریددلمون تنگ شده براشون
مهدیه
12 شهریور 93 9:56
شیرین زبووووووووون
سمیرا
12 شهریور 93 20:57
هزار ماشاءالله... قبول باشه گل پسر
ننه علي
13 شهریور 93 15:51
سلام نبودیم نبودین چقدر تغیرات!!!!خدا این نماز دونفره یا به عبارتی دو طبقه رو قبول کنه
مامان مریم
14 شهریور 93 18:15
خصوصی دوســـــــــــــــــــتم
مامان علی
14 شهریور 93 21:07
خصوصی خانمی
مامان علی
14 شهریور 93 21:52
فاطمه
15 شهریور 93 12:00
منم واسه اینکه کم نیارم،خصوصی گلم!
فاطمه
15 شهریور 93 12:01
میگما این وب گذر رو چجوری باید ایجاد کرد؟لطفا با توضیحات کامل!
فاطمه
15 شهریور 93 12:02
وا خدا مرگم بده من چرا کامنتامو واسه شما فرستادم؟ ببخشید اشتباه شد.
مامان سوده
16 شهریور 93 17:34
سلام عزیزم خوبی؟الهی فدای صداش و قران خوندنش بشم من که از شنیدن صداش سیر نمیشم. چه صدای زیبایی انشاالله در پناه قران باشه و زیر سایه پدر و مادر گلش.ارام جان ما رو. که تحویل نمیگیری عزیزمممم جواب سوالاتمو هم که ندادی ولی این یک سوالو حداقل جواب بده چطور با محمد باقر قران تمرین میکنی من چنذ بار خواستم امیر مهدی رو بفرستم کلاس قران گفتن سنش کمه.میخوام خودم باهاش کار کنم راهنماییم کن لطفا.سوالات قبلیمو هم رفتم خصوصی...
مامان سوده
16 شهریور 93 17:53
تولدت پیشاپیش مبارک نفس خاله .انشاالله هزار ساله بشی گلم
مامان فاطمه
17 شهریور 93 0:20
سه ساله شدن مادري هايت مبارك دوست مهربانم
mahtab
17 شهریور 93 8:49
تولد تولد تولدت مبارک ای پسر قشنگ و ناز و خوبم
مریم مامان آیدین
17 شهریور 93 16:15
خصوصی عزیــــــــــــزم