آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

زاد روزت مبارک

1393/6/17 23:12
نویسنده : ارام
563 بازدید
اشتراک گذاری

شب ميلاد تو اي باور محبوب دلم

آمدم با سبدي از گل پر عطر اميد

و به تاوان تمام لحظات بي رنگ 

همه الوان جهان هديه به نامت كردم

آمدم با همه سادگي و شوكت دل

تا بگويم به تو : اي خورشيدم

چه زمستان و تموز 

و چه پاييز و بهار

بر دلم فرقي نيست

شب ميلاد تو هر لحظه كه باشد زيباست

 

سلام زيباترين قصيده ديوان زندگي

توسن عمر شتابان در حركت است و اين راكب چموش با نخوتي غريب وار به پيش مي تازد.تا چشم بر هم زني ميرسد روزگاري كه چون من در حسرت يه نگاه لطيف خواهي ماند.در حسرت يك لبخند ! 

و حتي اگر خوابهايت پر از عطر وجودش باشد باز هم تسكين نخواهد داد دل طوفاني و بيقرارت را...

مينويسم تا بداني كه ميدانم روزي تو هم به اين روزگار خواهي رسيد.

سه از سي است كه قرار از من ربوده اي و عشق را تسليم عقل بي مقدارم كرده اي.

 

عزيز مادر!

من امروز وامدار وجود كوچك اما پر محبتي هستم كه به يقين اسماني رو در معصوميت ستودني خود جاي داده است!

كوچك اسماني ام !چشمانت زلال ايينه هاست و لبخندت شميم خوش نرگسي هاي اين دل است

 ابستن قرار من در بيقراري هايت ميشكند.

مژگان سياهت خدا نكند همبستر باران ديدگانت شود.كه  اگر شد يونس اين كشتي طوفان زده كسي جز اين دل ارام نخواهد بود.

ارامش اسوده قلبم!يوسف مه جبينم!

سرايش بي قافيه اما موزون من حاصل تعمق نگاه تو بر اين قلب زنگار گرفته است.

پاس ميدارم ترنم بودنت را .

دوست دارم نگاهت را.

و می پرستم لحظه های ناب مادر گفتنت را

عزیزک سه ساله ام تولدت مبارک

93/6/17 ساعت 23:12

 

پسندها (13)

نظرات (24)

آجی مهربـــــــــــان
17 شهریور 93 14:21
ارام
پاسخ
مامان ساجده
17 شهریور 93 23:31
ارام
پاسخ
مریم مامان آیدین
17 شهریور 93 23:47
آرام خوبم مادرانه زیبایی بود...خیلی خیلی قشنگ محمد باقر گلم ....عزیز کوچولوی مامان تولدت مبارک الهی که هر سال پسرکت پربار تر و شیرین تر و موفق تر از سال قبلش باشه و هر سال تبریکات به همین قشنگی هدیه کنی به آرام جونت
مامان فاطمه
18 شهریور 93 1:15
اي گل ناز و كوچك ، تولدت مبارك
mahtab
18 شهریور 93 6:26
تولد سه ساله نازنین پسرتون مبارک ان شالله زیر سایه ی شما و امیرالمومنین همیشه خوب و خوش و سلامت باشه
مامان
18 شهریور 93 8:04
تولدش مبارک باشه براتون همراه کلی خیر و برکت برای زندگیتون
مامانِ عسل
18 شهریور 93 8:22
تولدش مبارک باشه جشن 120 سالگی
مامان کیانا و صدرا
18 شهریور 93 8:34
پسر کوچک و دوست داشتنی تولدت مبارک
مامان محمد مهدي (مرضيه)
18 شهریور 93 9:05
محمد باقر عزيز، تولدت مبارك الهي تنت سالم، دلت شاد و لحظه هايت غرق خوشبختي و موفقيت آرام جان تولد گل پسرت مبارك، الهي سايه شما و پدرش روي سرش مستدام باشه
مامان عسل 
18 شهریور 93 9:18
مبارک باشه عزیزدل خاله ایشالله 120ساله بشیآرام جون پیش ماهم بیاتاباهم دوست بشیم
مامان امیرمحمد
18 شهریور 93 9:48
زادروزت شیرین، پرعشق و نورآفرین باد. قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم،تولدت مبارک محمدباقرجان
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
18 شهریور 93 10:17
سلام تولدت مبارك محمدباقر نازنين انشالله سالها در پناه قرآن و ائمه معصومين عليهم السلام و زير سايه پدر و مادر ، پاينده و پيروز باشى
آیدا.
18 شهریور 93 12:12
تولدت مبارک محمد باقر عزیز... انشاالله در سایه الله و بعد پدر و مادرت صد سالگیت رو جشن بگیری... منم بیام برات کامنت تبریک بنویسم
مریم(مامان کیان)
18 شهریور 93 12:58
عزیزم آرام جونم تولد پسر نازت و بهت تبریک میگم اول به خودت چون روز تولد بچه ها واسه مامانا خیلی مهمه دوم به محمد باقر عزیزم الهی 120 ساله بشی پسر خوبم
فائزه مامانه سوگند
18 شهریور 93 15:02
ای جانم عزیزم تووووووووووووووووووووووووووووووووووووولدت مبارک قربونت برم محمد باقر عزیزم برات ارزو دارم همچون صاحب نامت بزرگ و عزیز و دانا باشی و در اینده بدرخشی همچون خورشید تابان در اسمان ارام جان دوووووووست مهربونم سالروز میلادت وجودت و نازنینت و پسر خوشگلت مبارک
مامان سوده
18 شهریور 93 17:08
تولدت مبارک عشق خاله...انشاالله هزار ساله بشی گلم.(با مامانت قهرم)
مامان محمدمهدی
18 شهریور 93 22:21
تولد گل پسرمون مبارک باشه.الهی عاقبتش بخیر باشه و همیشه تنش سلامت و سایه پرمهرتون بر زندگی پاکش مستدام.صداشو حذف کردید؟من مدتی میومدم وبتون تا صدای دلنشینشو بشنوم اما یکی دو روزه اخیر که اومدم نشنیدم!!
سمیرا
19 شهریور 93 3:41
مباااااااااااااارک باشه إن شاءالله زیرسایه ی امام رضا علیه السلام باشه
مامان پارساوحلماجونی
19 شهریور 93 18:20
تولدت مبارک علامه کوچولو ایشالله 120ساله شی و زیر سایه پدر ومادر مهربونت به همه آرزوهای خوبت برسی
فاطمه مامان گلها
20 شهریور 93 10:14
سه سالگی گل پسر مبارک باشه ان شاالله
مامان سوده
20 شهریور 93 13:56
ارام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان سوده
20 شهریور 93 20:01
سلام همه چی روبه راهه؟؟
فهیمه
23 شهریور 93 14:04
تولد فسقلی خان مبارک
دکتر ناصری مشاور خانواده
23 شهریور 93 18:23
باعرض سلام خدمت مادران دل سوزاین مرزوبوم من افتخار میکنم در جامعه ای هستم که مادران ان با فداکاری واز خود گذشتگی به خانواده های خود عاشقانه خدمت میکنند. بنده یه وبلاگ پزشکی ومشاوره ای را ه اندازی کرده ام جهت اگاهی خانواده های ایرانی جهت اگاهی .این وبلاگ هیچ توقعی ندارد وفقط میواهم هر روز بهتراز روز قبل به مردم خود خدمت صادقانه کنم بدون هیچ چشم داشتی. بنده وبلاگ پزشکی ومشاوره راه انداختم در جهت اگاهی خانواده های عزیز بدون هیچ گونه انتظاری . میگن هرکسی باید زکات علم خود را بدهد منم این گونه تلاش میکنم. خیلی خوشحال میشم بیایید به وبلاگ من ونظر خود را در جهت بهبود امور بدهید.باتشکر دکتر ناصری مشاور خانواده http://naserishahram35.blogfa.com