آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

پسرم: من حقم را نسبت به اسمت ادا كردم باقي با خودت

1391/9/19 9:40
نویسنده : ارام
1,719 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام دوست گرامي:222222222 خان(م) با نظر جالبي كه عنايت نموديد و گذاشتيد

vaghean moteasefam baraye pedaro madari mesle shoma ke hamchin esme maskhare va mozakhrafi ruye bachehashun mizaran.omidvaram vaghti bozorg shod adam hesabetun nakone albate baeed midunam adam bashin avaziya

برگردان با الفباي فارسي:

واقعا متاسفم براي پدر و مادري مثل شما كه همچين اسم مسخره و مزخرفي روي بچه هاشون ميذارن.

اميدوارم وقتي بزرگ شد آدم حسابتون نكنه البته بعيد ميدونم آدم باشين عوضيا

----------------------------------------------

من قبل ازين كه رسما اسمش رو تو گوشش بخونن خيلي به موريانه هايي چون شما فكر كرده بودم (كه قراره رو فكر و ذهنم بچم راه بريد) كه وقتي با اين لحن ميخايين بودنتون رو اثبات كنين چي بگم؟.......

خيلي جلوتر ازين منتظر حضور سبز امثال شما بودم اما خيلي خوشبين بودم كه فكر ميكردم من بدبينم!!!

مطمئن باش پسر من خيلي كمتر از صاحب اسمشه كه در تاريخ اومده بارها به خاطر اسمش اذيتش كردند اما جوابشون فقط لبخند بوده

پس دوست خوبم بدون كه ما هيچ ادعايي از آدميت نداريم كه امري بس سخت است اما به انسانيتمان مي باليم كه سعي نميكنيم با اعتقادات ديگران اگرچه اشتباه به اين شيوه برخورد كنيم

برويد خوش باشيد و از آدميتتان !!!!!!!لذت ببريد حتي اگر هزينه اش سوزاندن دل يك مادر باشد

جواب پسرم با خودم !!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (70)

مامان مری
19 آذر 91 10:08
سلام
چقد جا خوردم مامانی
اسم محمدباقر به این زیبایی...چه آدمایی پیدا میشن...اتفاقا شما به اولین وظیفه مادرانه ات که انتخاب نام نیک بوده درست عمل کردی...بعضی ها مثلا میخان اینجوری باکلاس و امروزی جلوه کنن که اینجور حرفهارو میزنن...اما خوشحالم که کسی چون شما با وجود این همه توهین حتی در شان خودش هم نمیبینه که بخواد با این جور آدما دم خور بشه...
احسنت عزیزم...ایشالا محمدباقرت مث صاحب اسمش انسانی عالم و بزرگ خواهد شد...و قطعا همینگونه است...
اسم پسر برادر من هم جعفره...جعفر...خیلیا خیلی چیزا میگن اما مهم اون نیتیه که شماها بهش ایمان دارین...دلت نشکنه مامانی عزیز...چون تو راه درست بودن همیشه دل شکستن داره...
محمدباقر کوشولومونو ببوس

سلام عزيزم
درك زيبايي شامّه لطيف و زيباپسند ميخاد كه متاسفانه يرخيها محرومند
من به انتخابم ايمان دارم امااز جهالت عامدانه گروهي بدجور ميشكنم
چشم حتما

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
19 آذر 91 10:28
چقدر ی آدم باید پست و بیشعور باشه که ی همچین پیغامی بزاره ...
گل من اصلا مهم نیست طرز فکر مزخرف همچین آدم های بی مغزی ...
مهم خودت و همسرت و پســـــــــرگلت هستین..
اتفاقا بهترین اسم رو گذاشتین ...
باید به خودتون افتخار کنین ...

ممنون عزيزم
كمي دلم سوخت اما بايد قوي تر ازين حرفا باشم

مامان تسنیم سادات
19 آذر 91 10:30
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم ....
پناه می برم به خدا از شر شیطان و انسان شیطان صفت ....
خدایا این بوته گل بوستان ولایت و مکتب امام محمد باقر (ع) را از گزند شیاطین حفظ کن ...
الهی آمین ....


سپاس بانو از حضور هميشه آفتابيت
كه هرم گرمايش تا مدتها انرژي زاست

مامان مری
19 آذر 91 10:50
هههههههههههههه
نه مامانی من که هنوز نی نی ندارمممممم
اون نظر برا یکی دیگه بود اشتباهی زدم تو وب شما ههههههههههه

منم با اجازه حذفش كردم
انشاءالله ني ني دار هم ميشي

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
19 آذر 91 12:03
عزیزم خصوصی ...
آسمان
19 آذر 91 12:05
متاسفم برای این دوستان به ظاهر روشنفکر که تو این دوره و زمونه اگر کسی لباس کریسمس و هالووین تن بچش بکنه یا اسامی بظاهر مدرن روی بچش بذاره به روزه و از عقب ماندگی به دوره! اگر روشنفکری اینه باشه قبول! ماهمه عقب مانده ایم! و عطای به روز بودن رو به لقاش بخشیدیم... متاسفم برای ادب و نزاکت نداشتهء این دوستان... و تبریک میگم به مامانی محمد باقر برای این انتخاب نیکو وزیباشون...
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
19 آذر 91 12:35
خصوصی ...
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
19 آذر 91 15:37
واقعا ممنون عزیزم بابت نظرت ... امیدوارم همه چی زوده زود تموم بشه ...

خواهش میکنم گلم

مامان امیر مهدی (سوده)
19 آذر 91 16:20
استغفرالله....من نمیفهمم کجای اسم محمد باقر اشکال داره حتما کسی که این حرف رو زده ذره ای از دین و دیانت بهره نبرده و اصلا حتی دوازده امام رو نمیشناخته وگرنه همچین حرفی رو نمیزد اتفاقا به نظر من اسمهای مذهبی هیچ وقت نه قدیمی میشن و نه تکراری هروقت هم ادم اسمشونو صدا میزنه لذت میبره .من ماجرای نام گذاری فرزندتو خوندم و خیلی لذت بردم .امیدوارم همیشه در پناه دوازده امام باشه و پیرو راهشون باشه این طور افراد به ظاهر امروزی هم بروند به فکر اون دنیاشون باشند چون این دنیاشون که در لجن هستند وای به حال اون دنیاشون ...چقدر ادم باید پست و فرومایه باشه که به اسم ائمه معصوم اهانت کنه اگه هم بر فرض ادم با کسی دشمنی و عناد داشته باشه باز هم باید روانی باشه تا چنین حرفهایی بزنه ...عزیزم من مطمینم محمد باقر گل از داشتن مادری مثل تو افتخار میکنه من هر وقت میام وبلاگت لذت میبرم عزیزم امیدوارم همیشه در سایه حمایت صاحب اسم زیبایش باشد عزیزم غصه نخور و این افراد پست رو به خدا واگذار کن ..عزیزم برو خصوصی...

سلام عزیزدلم
ممنون از حضورت و شرمنده که باعث ناراحتی دوستان خوبی چون شما شدم
در مورد اینکه گفتین شاید دشمن دارم :نه عزیزم من با هیچ کس هیچ خصومتی ندارم و اطرافیانم که از این وبلاگ اطلاع دارند خیلی متشخص و محترمند هر کی بوده یه خواننده گذری بوده خواسته اعلام وجود کنه
دل من و پسرم و حتی ناراحتی چند لحظه پیش همسرم مهم نیست نمیخام شعار بدم اما این در برابر اون همه مصائبی که اون بزرگواران تو راه اعتقاداتشون کشیدند صفره...من فقط دارم از اسم و نشانشون دفاع میکنم اما اونا جونشونو دادن تا خیلی چیزها احیاء بشه
من اگه هزار بار دیگه برگردم عقب و بخام اسم انتخاب کنم باز هم میگم محمدباقر

مامان امیر مهدی (سوده)
19 آذر 91 16:37
انشالله چشم حسود دشمن کور بشه انشاالله خدا گل پسرتو حفظ کنه و در پناه دوازده امام وچهارده معصوم باشه انشاالله جزو ملازمین رکاب امام زمان (عج)باشه .من الله توفیق....خسته نباشی مامان گل .

انشاءالله خدا همشونو هدایت کنه
ممنونم عزیزم

مامان امیر مهدی (سوده)
19 آذر 91 16:43
با عرض معذرت خطاب به این خانم یا اقا با اون نظر عجیب غریبشون باید بگم ادم میخواد نظرشو هم بده میتونه محترمانه بگه اگه شما از اسم محمد باقر خوشت نمیاد لازم نیست جبهه گیری کنی و این طور بی ادبانه نظر بدی از قدیم گفته اند از کوزه همان برون تراود که در اوست !هر کس بر اساس اصالت و ادبش حرف میزنه ...متاسفانه باید بگم شما ادمی هم که این نظرو با این جملات زشت و بی ادبانه دادی نه تنها از نظر فکری عقبی!بلکه بی ادب هم هستی!اگه از اسمهای مذهبی بدت میاد خودت برو اسمی که دوست داری رو بچه ات بذار و بچه ات رو اونجور که خودت میخواهی تربیت کن و در کار مردم هم دخالت نکن!روشن تر از این نمیتونستم حرف بزنممممم.
مامان امیر مهدی (سوده)
19 آذر 91 16:44
هر وقت میام وبلاگت گل پسر از عطر زیبای وجودت سرشار میشم دوستت دارم عزیزم و برای خودت و مامان گلت ارزوی سلامتی و شادی میکنم...

خدای بلند مرتبه سایه محبت دوستانی چون شما رو همیشه برامون حفظ کنه
احساس میکنم در این دنیای مجازی با وجود دلهای پر از صفاتون غربت رو راحتتر هضم میکنم
خدا پشت و پناه خانواده بزرگ منشت بالاخص گل پسرم امیر مهدی

مامان امیر مهدی (سوده)
19 آذر 91 16:48
خدا بگم چیکارت کنه ارام خانم من امدم مطلب بنویسم برای پسرم امشب هم شب کارم اول امدم وبلاگ تو اینقدر ناراحت شدم تند تند برای شما نظر گذاشتم و دیگه نرفتم وب امیر..حالا معرفتو داشتی!

الاهی...ببخش بانو
انشاءالله جبران کنیم به بهترین طریق ممکن

مامان امیر مهدی (سوده)
19 آذر 91 17:13
عاشقتمممممممممممممممم!بوس شکلاتی رو بگیر تا اب نشدههههه!بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ما بیشتر هههههههههههههههههه

مامان امیر مهدی (سوده)
19 آذر 91 17:33
برو وب امیررررررررررررررررر!بدو بدووووووو!

باشه باشه رفتم.....

ستاره زمینی
19 آذر 91 21:55
وا یعنی چه .....................
اسمی به این زیبایی ..............
استغفرالله.....................
توجه نکنید....................

مامان امیر حسین
20 آذر 91 0:55
سلام عزیزممن فکر میکنم این نظر که خیلی کور و بدون هیچ فکری ابراز شده نوعی تخلیه عقده های روانی ..... است که مثلا میخواهند افکار تهی خودشان را بقبولانند.همسر بنده هم صاحب یک وبلاگ در رابطه با زندگی و عقاید امامان است و چون من نظرات این وبلاگ رو هم میخونم با نوع لحن و نوشته های این قبیل افراد آشنا هستم در نتیجه حدس میزنم که کار این انسان نما ها باشد.در هر صورت خدا و این امامان معصوم میدانند که هدف شما از گذاشتن این اسم چه بوده و انشاالله صاحب این اسم خود نگهدار محمد باقر عزیز ما خواهد بود.دلی هم که در آن جای یاد خدا باشد با این خزعبلات نخواهد سوخت پس ذهنت را بی جهت با این نظرات بی پایه و پوچ درگیر نکن

مونا مامان امیرسام
20 آذر 91 2:43
وااااا بسم الله. ببین یه ادم چقدر بیکار و بی فرهنگ میتونه باشه که به اسم بچه یکی دیگه هم کار داشته باشه. اخه مگه کسی برای بچه تو اسم انتخاب کرده که تو به خودت این اجازه رو میدی. بعدهم مامانی چرا باید دلت بسوزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست اما دهن مردم رو نه.
مونا مامان امیرسام
20 آذر 91 2:47
واقعا یعنی چی؟؟ راستش هنگ کردم. واقعا اسم محمد باقر چه اشکالی داره؟
مامان امیر مهدی (سوده)
20 آذر 91 8:23
اینم یک بوس گندهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسD>=D:
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
20 آذر 91 11:47
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# گلــــــــــم آپــــــــــم زودی بیــــــــــا ...
یه احسـآس ُ آقاییش
20 آذر 91 13:53
یا خدا این چیهههه اسم محمد باقر که اسم ِ امام ِ کجاش بده ؟؟ چقد بی ادبانه صحبت کرده اتفاقا اینکه خدا لیاقت ِ داشتن ِ چنین اسمی رو برای پسرت داده و برای شما که اسم ِ به این قشنگی رو بذارین خیلی با ارزشه ..من معتقدم خیلی از چیزها لیاقت میخاد اون شخصی که اینو گذاشته از برکاتی که این اسم واسه پسرت میتونه داشته باشه اصلا خبر نداشته و نمیدونسته اصن برکت ینی چی . واقعا متاسفم چنین ذهنای بی فهم ُ درکی وجود داره
یه احسـآس ُ آقاییش
20 آذر 91 14:49
منم امیدوارم
--
چرا نظر من اینجا نیییییییییی

خووووووووووزود اومدی عسل

مامان امیر مهدی (سوده)
20 آذر 91 15:23
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی! مردم از خندهههههههه!!!!!!!!!!چرا همون موقع متوجه شدم و مردم از خنده !!!الانم که یادم اوردی دارم میخندم .!!!به عبارت دیگه دارم از خنده منفجر میشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!فدات بشم الهی .انشاالله همیشه خودتو و پسر گلتو و همسرت سالم باشین و دل شاد .در پناه خدا باشید انشاالله.
:

مامان امیر مهدی (سوده)
20 آذر 91 15:25
امیدوارم زیباترین گلها زیر پایت...
قشنگترین چشمها بدرقه راهت...
زیباترین لبخندها بر لبانت...
و بالاترین دستها نگهبانت باشه.

همچنین عزیزم

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
20 آذر 91 15:28
نمیدونم عزیزم شایدم از دندونشه... فقط امیدوارم هرچه زودتر این بی خوابی ها درست بشه ... خیلی کمبود خواب دارم ...
ماماني اميرعلي جون
20 آذر 91 16:40
سلام عزيزم وقتي اين مطلب رو خوندم خيلي ناراحت شدم كسي كه با اين لحن بي ادبانه صحبت ميكنه طبيعتا نميتونه آدم با شخصيتي باشه اسم محمد باقر بسيار زيباست حالا اگه كسي خوشش نمياد دليل نميشه بي احترامي كنه واقعا براي اين آدما متاسفم

سلام عزیزم
دیگه گلم همه جورش پیدا میشه

مامان امیر مهدی (سوده)
20 آذر 91 16:47
مهم نیست هندونه شب یلدات شیرین نباشه
یا انارت ترش از اب دربیادیا چند تا از گردوهایی که میشکونی پوک باشه!
مهم اینه که عزیز کسی هستی که 11 روز زودتر یلدا رو بهت تبریک میگه!

بابا شرمندمون نفرمایید

م
20 آذر 91 17:17
خصوصی دارید خانم
مامان ساجده
20 آذر 91 20:54
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
مهتاب
20 آذر 91 20:54
سلام عزیز خوبین علامه کوچولوی نازم چطوره ؟ خییییلی از پیام مسخره اون ادم بی شخصیت جا خوردم اما جواب دندان شکنی دادی افرین گلم
مامان ساجده
21 آذر 91 0:07
سلام عزیزم اول وقتی خوندم متوجه نشدم دوباره خوندم واقعا چه آدمهای بیشعور و نفهمی هستن که به خودشون اجازه میدن دیگران رو تحقیر کنند اسم محمد باقر خیلی با معناست اگر شعورش میرسید همچین پیامی رو نمیداد ولی این و بدون که حتما چوبش رو میخوره خیلی دلشم بخواد همچین اسمی رو
مامان ابوالفضل
21 آذر 91 1:14
سلام عزیزم ازین پیام ها برای منهم اومده .اول خیلی ناراحت شدم خواستم جواب بدم بعد پیش خودم گفتم جواب ابلهان خاموشیست .. البته شما هم که خوب جواب دادی دستت درد نکنه .
عمه جوووووووووون
21 آذر 91 10:44
سلام و یک دنیا ارادت بر عزیزانی که از آن بید ها نیستند که با این باد یا بهتر بگویم با این فوت ها خم به ابرو بیاورند ، خداوند متعال درقرآن کريم می فرمایند هستند کسانی که می خواهند نور خدا را و حق را با دهانهاشان خاموش کنند و البته آنها نمی توانند کوکب های دری خداوند را به این خیال خام به تاریکی بکشند .
علامه کوچولوی ما هم در پناه خداوندی که صاحب نام او رو خلقت کرده و دنیا به خاطر وجود انها پا برجاست برقرار و پایدار خواهد بود انشاالله !
که همانا « ائمة هم ارکان الارض»
یاعلی مدد



سلام عمه جووووووووووووون مانيز يك آسمان ارادت
ممنون بابت دفاع جانانه تان

سمانه
21 آذر 91 13:02
سلام عزيزم واقعا متاسفم غصه نخور تووبلاگ محمدباقر منم از اين چيزا زياد مينويسن من كه يه روزي خيلي دلم شكست واگذارش كردم به خود امام محمدباقر بعضيا شعور درك چنين اسامي را ندارن اصلا يكي نيس به اينا بگه به شما چه ربطي داره اين يه مسئله كاملا شخصيه ادماي مزخرف كه به همه جا كار دارن
الهام مامان آوینا
21 آذر 91 13:34
سلام. واقعا به حال چنین افرادی باید تاسف خورد که انقدر گستاخانه و بی رحمانه دلشون میاد دل دیگران را بشکونن و به اعتقادات سایرین توهین کنن. برای گل پسرتون ارزوی خوشبختی و در پناه ائمه اطهار بودن را ارزودارم عزیزم ارام جان...

ممنونم عزیزم

مامان امیر مهدی (سوده)
21 آذر 91 15:55
واقعا که بی معرفت!رفتی !فکر دل ما رو نکردییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاهی....
آقایی مهربون سریع رفت و شارژ کرد
و ما دوباره اومدیم

بابابزرگ ارسطو
21 آذر 91 19:18
سلام
جوابتان عالي بود
بنظر من هر كسي آزاد است كه هر اسمي را براي فرزندش انتخاب كند
وهيچ كس حق ندارد كسي را مسخره كند وناسزا بگويد
من شخصا به همه اديان همه اسمها وهمه انسانها احترام قائلم وكار اين خانم كه از روي غرض بوده را محكوم ميكنم
درود بر محمد باقر علامه كوچولوي ما

سلام پدربزرگ
سپاسگزارم از لطفتون
اما معلوم نیست خانوم بوده یا آقا؟!

مامان امیر مهدی (سوده)
21 آذر 91 19:33
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نبینم بذاری بیخبر بری!نوشته جدیدت جای نظر ندارهچقدر منو غصه میدی اخه تووووووو !!راستی امیر دیشب تا صبح تب و لرز کرد براش خیلی خیلی دعا کن .ممنون گلم.زود هم مطلب و عکس جدید از نازنین پسر بذار ببینیم دیگهههههههههه واییییییییییییییییییییییییییییییییییی!

ممنون
چشم
حتما

مامان امیر مهدی (سوده)
21 آذر 91 19:35
خودت این عکسو تا اخر صفحه ادامه بدهههههههه برو تا اخر عژیژم!!
مامان امیر مهدی (سوده)
21 آذر 91 19:36
خوششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش امدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!
مامان امیر مهدی (سوده)
21 آذر 91 19:38
و همینطور تا اخر....................................
مامان مهراد
21 آذر 91 20:29
عجب آدم بی ادبی بوده این طرف. به اون چه؟واجبه بیاد تو وبلاگتون؟
اسم به این زیبایی. کاش همسر من هم قبول می کرد من اسم مذهبی می زاشتم. چه کنم که علاقه به اسم های فارسی داشت. صاحب نام باشه عشقم.رگ غیرتم متورم شد. واقعا کلافه شدم مامان آرام.
این ها انسان نیستند .

ممنون عزیزم
من هم اسامی فارسی و ملی رو خیلی دوست دارم
اسامی ایرانی نشانه عشق و غیرت ملیه و صد البته خیلی شیرینند
و اسامی معصومین و بزرگان نیز نوعی ارادت مذهبی و عشق دینی
میبینی که هر دوتاشم قشنگه چه ملی باشه چه مذهبی
انشاءالله آقا مهرادمون با نشان ملی شخصیتی بزرگ و معنوی خواهد داشت
هیراد و عمه لیلاش
21 آذر 91 22:22
سلام عزیزم
امروز اولین باری بود که موقع خوندن وب کوچولوها اینجوری شدم چون وبلاگ بچه ها همیشه تو خوشی و ناخوشی ها بوی پاکی و مهربونی میده که مثل بارون نم نم به همه جا طراوت میبخشه
و همچین نظری فقط نشان از بی فرهنگی یک نفر رو نشون میده که نمیدونه وب این فرشته های کوچولو حالا با هر اسمی و رسمیو نژادو فرهنگی به هیچ وجهی جای این لحن و توهین نیست
ارزوی سلامتی برای علامه کوچولوی نازم وهمچین شما رو دارم
محمد باقرم نامدار باشی عزیزم

سلام خانومی
اوهومممممممممممممممممم
ممنونم همچنین برای شما و برادرزاده نازتون

ساراي محمدسجاد اينا
22 آذر 91 7:29
حضور سبز رو حوب اومدياااااااااا
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
22 آذر 91 10:14
چشـــــــــــــم عزیزم ؛ دیگه مراقب مراقبم ...
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
22 آذر 91 10:22
خصوصی عزیزم ...
نانا و نینی جون
22 آذر 91 14:33
سلام
ولش کن بابا انفد از این ادما هشتن که نگو.
بذار بگن در گوش باز از این ور میاد از اون ور میره


سلام عزیزم
اره میدونم
منم عمدا پستش کردم تا کس دیگه ای جرات اهانت نکنه

م
22 آذر 91 19:36
در انتظار...
22 آذر 91 20:16
سلام خصوصی...
مامان امیر مهدی (سوده)
22 آذر 91 21:29
یک دنیا گل یک دنیا مهربونی تقدیم به تو که هم گلی هم مهربونی!
مامان امیر مهدی (سوده)
22 آذر 91 21:38
من چند شبه تا صبح نخوابیدم و روز بعدش هم شیفتم خیلی خسته ام امیر مهدی چند شب پشت سر هم تب کرده خدا امشبو به خیر کنه زودتر خوب بشه .این بود که فقط یک سر زدم وبلاگ و اومدم پیش شمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا(معرفتو داشتیییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!)
در انتظار...
22 آذر 91 22:07
خصوصی
مامان علی اکبر
23 آذر 91 1:27
سلام عزیزم
بعد از چند روز اومدم وبتون وقتی پست رو خوندم هنگ کردم.چقدر آدم میتونه کوته فکر باشه.که پیغام های اینطوری بذاره.
عزیزم خوشحالم که منطقی برخورد کردی چون جواب ابلهان خاموشیست.....
انشاالله که صاحب اسمش کمک میکنه که بتونید همانند امامون تربیتش کنید

سلام عزیزم
ممنون از لطفت
همانندش که نمیتونماما انشاءالله پیروش

در انتظار...
23 آذر 91 9:48
سلام
گرفتید؟

سلام خانومي
آره گرفتم !اما در اولين فرصت ممكن خدمت ميرسم

مامان امیر مهدی (سوده)
23 آذر 91 17:46
واییییییییییی نفس خال چمشای خوگشلت ضعیف نشه ها پشت کامپیوترررررر!(این با زبان کلاه قرمزی بودها!)

متاسفانه بعضی وقتا حریفش نمیشم

raha
23 آذر 91 23:25
آدمای کوته فکر و بی ادبی که خودشونو روشنفکر میدونن خیلی زیادن اتفاقاً خیلی هم اسم قشنگیه محمدباقر خاله جونم این آدما و حرفاشونو واگذار کن به خدا
مامان پارسا جونی
25 آذر 91 0:30
وای وای وای بر ما که با همچنین ادمهایی زندگی میکنیم باورم نمیشود که هنوز شیاطینی در بین ما وجود دارد .مامان محمد باقر عزیز ممنون از جواب دندان شکنی که به او دادید .واقعا اسم با معنی،زیبا و پر افتخاری گذاشتید و اصلا نباید براتان مهم باشد که دیگران چه میگویند .افتخار داشتن همچنین اسمی به هر کسی داده نمیشود . ولی من فکر میکنم او فکر کرده اسم پسرتان علامه است البته در این صورت هم حق توهین نداشته .باز هم احسنت به جوابتان
بابای امیرحسین
25 آذر 91 16:55
ميان عاشق و معشــوق رمزي است
چـــه دانـد آنــكه اشــــتر ميچـــراند

بگفتــــا ســاربان :هان اي بد اخــــتر گنـــــاهي از محبــــّــت نــيست بد تر
تو را ايــــــزد به تــوبه امر فرمــود
برو از عــــشق ليــــلا توبه كن زود
چوبشنيد اين سخن مجنون فغان كرد دو دســـت خـويش را بر آسمان كرد
بگـفـــــتا : تــــوبه كردم تـــوبه اُ ولا
ز هر چــيــزي به غير از عشق ليـلا
مامان معصومه
25 آذر 91 22:49
سلام محمد باقر عزیزم میدونم که مامانی برات کلی حرف داره وقتی بزرگ شدی بهت بگه. منم میخوام بگم که به اسمت ببال و دست بابا و مامانت رو ببوس. چون این اسم فقط معرفی کننده تو نیست این اسم خیلی حرف توشه .. کسی که این اسم روشه مسیولیت سخت و گرانی بر گردنشه کسانی که با این اسم مشکل دارن افکار سطحی و حیوانی و پستی دارن و رشد مغزی نکردند. باقر یعنی شکافنده یعنی کسی که به نهایت علم میرسه و خیلی چیزای دیگه که مطمینم مامان برات میگه الهی من قربون دل شکسته مامانی بشم که با زبون شیرین و دل ریوفش دل هیچکسو حتی پست ترین آدما رو نمیشکنه.
مامان علیرضا
26 آذر 91 18:09
سلام خیلی براشون متاسفم
و خوشحالم از جواب دندان شکن شما
موفق باشین و سربلند

سلام
ممنون
لطف دارین شما

مامان حمید کوچولو
27 آذر 91 8:08
سلام مامانی محمد باقر جون .منم شوکه شدم اصلا به کسی چه ربطی داره که کی اسم بچشو چی میزاره اعتقاد ونیت خودت مهم هست خودتو با این مزخرفات اذیت نکن هر کس برای اسمی که انتخاب کرده دلیلی داره که اتفاقا خودم تصمیم داشتم تو یه پست راجع به انتخاب اسم پسرم صحبت کنم قبل ازاین که کسی بخواد تو ذوقم بزنه
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
27 آذر 91 10:23
سلام خانمی ما همین جائیم ... یکم سرمان شلوغه برای شب یلدا مهمان داریــــــــــــــــــــم
امیر مهدی و عمی
27 آذر 91 14:08
سلام همین طور داشتم وبلاگ زیباتونو می خوندم یک دفعه ای به این پست رسیدم برا چند لحظه خشکم زد واقعا از این اسم قشنگتر مگه هست به صحبتهای این جور آدمها مامان مهربون گوش نده
مامانی حسناسادات(گلاب)
29 آذر 91 2:21
خیلی خوب گفتی که همین امثال این آدمها هم در دوران امام محمد باقر(ع) بودن که اسم مبارکشونو مسخره میکردن.پس الانم همچین آدمهایی هستن!
زری مامان مهدیار
2 دی 91 22:47
تنهای چیزی که می تونم بگم اینه که ما هم به خود می بالیم برای داشتن همچین دوستی، مرسی از جواب مودبانه و هوشمندانه ت واقعاً دوستی باهات مایه مباهاته برای هممون عزیزم
بهاره مامان امیرمحمد
7 اسفند 91 10:10
سلام مامان محمدباقر عزیزم من امروز 7 اسفند با شما آشنا شدم البته دیگه از این قضیه گذشته ولی گفتم براتون تعریف کنم من خودم همیشه دوست داشتم اگه بچه ای داشتم حتماً اسمش ایرانی باشه هرکس از دوستام اسم عربی یا خاجی روی بچش میذاشت من اعتراض می کردم چرا ایرانی نذاشتی وقتی باردار شدم دوست داشتم اسم نی نی ایرانی باشه ولی در 3 ماهگی خواب دیدم که نی نی من پسره و اسمش امیرمحمده وقتی بیدار شدم گفتم اسم نی نی من باید امیرمحمد باشه در ضمن امیرمحمد با سزارین به دنیا اومد اگه طبیعی به دنیا دقیقاً تولد آقا رسول الله به دنیا میومد نی نی من اسمش از جای دیگه انتخاب شده من چیکاره ام و الانم افتخار می کنم که اسم پسر امیرمحمد گذاشتم ولی بعضی ها درک نمی کنند یعنی ایمان ندارند اینطور موجودات تا آخر عمر بدبخت هستند ... خیی خوشحال شدم که با شما آشنا شدم محمد باقر خیلی پسمل قشنگیه خدا حفظش کنه از طرف من ببوسیدش به ما هم سر بزنید با اجازه شما را لینک کردم دوستتون داریم یک دنیا

سلام عزیز دلم!
خیلی خوش اومدین و خیلی خوشحالم از اشناییتون
قربون اسم قشنگ و خودش برم ماشاءالله جیگیریه واسه خودش
منم با افتخار تمام لینکتون میکنم

مامان زهرا
6 اردیبهشت 92 16:23
واقعا ازتون متشکرم با این اسم زیبایی که برای گل پسرتون انتخاب کردین و به سهم خودتون اجازه ندادید اسم ائمه فراموش بشه من که تا صد تابچه هم که داشته باشم از اسامی ائمه براش انتخاب می کنم و هیچ علاقه ای هم ندارم که اسامی رو انتخاب کنم که به ظاهر شیکند و در باطن هیچ معنای درستی ندارند و اصلا معلوم نیست صاحب اون اسم کی بوده عزیزم ناراحت نباش این یه مبارزه ی جدیه بذار هر چی میخوان بگن من با افتخار لینکتون کردم

قربونتون برم ممنون از لطف و محبتتون

مامان سهند و سپهر
3 مرداد 92 9:43
چقدر بعضي ها تنگ نظرند واقعا.
عزيزم اصلا بيخيالش ميشدي.

مجبور بودم يه بار براي هميشه جواب بدم