آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

مسافرت

1393/6/30 9:01
نویسنده : ارام
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

-مامان! فاطمه كشميري(از دوستان مهدش) رفته مسافرت ما هم بريم مسافرت

:انشاءالله ماهم ميريم.حالا كجا بريم؟مشهد؟

-نه

:نيشابور؟

-نه . داراب هم نريم

:قم بريم؟

نه . برم بپرسم فاطمه كجا رفته ماهم بريم

در حال گفتگو وارد سوپر ماركت ميشويم!و فروشنده از دور گفتگوي مادر و پسر را شنود نموده رو به پسرك:

-دوست داري دريا بري

:نه . دريا رفتم

-شنا هم كردي؟

:نه آقاجون منو هل داد توو اب .رفتم آب بازي كردم شنا كه نكردم

از بقالي كه بيرون مي اييم به اين فكر ميكنم كه خيلي وقت است كه يك مسافرت به ما هو مسافرت نرفته ايم!!!!!!!!!

و اينك پسرك، كنجكاو در معناي مسافرت است

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

یک دوست ...
30 شهریور 93 9:19
سلام حالتون چطوره؟ در این مدت که ما نبودیم چه تغییر دکوراسیونی دادید؟ پس بقیه مطالب کجا رفتند؟ سعی کنید معنای مسافرت را با توجه به سبک زندگی کارمندی برای محمدباقر تعریف کنید وگرنه حالا حالاها مسافرت به ما هو مسافرت نصیبش نمیشه.
ارام
پاسخ
سلام خداروشکر...همین دور و بران!مگه جرات دارند جایی برن؟تازه اتاقمو توو اداره ندیدین اوهووووووووم طفلی محمدباقر!
فاطمه
30 شهریور 93 9:43
جااااااااااانم چه گفتگوی قشنگی.یعنی محمدباقر به این خوبی حرف می زنه؟ خدا حفظش کنه.
ارام
پاسخ
فاااااااااطمه؟؟!! محمدباقر الان سه سالشه !من توقع دارم خیلی مسلط تر از الانش حرف بزنه!یعنی زیادی متوقعم؟؟
یک دوست ...
30 شهریور 93 10:15
اه! یعنی این دفعه اگر اومدیم اداره باید با جعبه شیرینی بیاییم و احتمالا ما را نشناسید؟!
ارام
پاسخ
تجربه ثابت کرده ما با اندکی تغییر و تحول در دکور و جابجایی اتاق، خودمان را هیچ وقت گم نکرده ایم
مامانِ عسل
30 شهریور 93 10:54
آی گفتی مسافرت من عاشق مسافرتم... اصلاً تنها خواسته من مسافرته حتماً یه سفر برین و انشاالله خوش بگذره
ارام
پاسخ
الااااااااهی شما که هر وقت اراده کردی مسافرت بودی...ایشاءالله همیشه به خوشی باشه
بانوی احساس
30 شهریور 93 13:41
ای جان
ارام
پاسخ
مامان محمد مهدي (مرضيه)
30 شهریور 93 14:56
اي جانم محمد باقر شيرين زبون خوب ماماني ببين فاطمه كجا رفته محمدباقر رو هم ببر ديگه آرام جون پسري ما هم مدام طلب مسافرت مي كنه البته با مقصد مشخص و خاص: حرم امام رضا (ع) به جون خودم اگر ميتونستم تنها ببرمش حتما اين كار رو مي كردم، جگرم خونه از بس التماس مي كنه براي حرم و آقاي همسر گرفتار فعلا نمي تونن خواسته پسري رو اجابت كنن، بلكه امام رضا (ع) خودشون نظري كنند
ارام
پاسخ
ايشاء الله به زودي زود قسمتتون بشه مخصوصا توو تعطيلات عيد قربان يا غدير...اينقده اون روزا حرم حال ميده
سمانه
30 شهریور 93 15:12
خب بچه رو ببر مسافرت دیگه بی وازی! حرف زدن محمد باقر که خوبه اگر صدرا رو ببینی چی میگی! می دونم حست چیه ،حست اینکه اینا کی بزرگ شدن!!!
ارام
پاسخ
خودتي بچه پر رو هي هيچي نميگم بي وازي تر ميشه ااااااااااااااي حسم اينه كه چقدر زود پير شديم
مامان سوده
30 شهریور 93 17:57
سلام ...خب راست میگه بچه!بلند شین بیایین منزل ما...قدمتون روی چشممممممممممممممم
ارام
پاسخ
سلام ما هم ميدونيم راست ميگه اما وقتشو نداريم خواهر!!
هستی مامی
31 شهریور 93 11:35
با کمیی تاخیر تولدت مبارک علامه کوچولوووووووووو به منم سر بزنخوشحال میشم
ارام
پاسخ
الهه مامان سلما
31 شهریور 93 12:29
بنظرم بچه هوس سفر خارجه کرده! بعدا بگو که فاطمه کشمیری کجا رفته بود، خخخ
ارام
پاسخ
مطمئنا كشمير نرفته بود........
ننه علي
31 شهریور 93 12:32
سلام بانو بنده با کمال بدجنسی مشتاق دیدن روی این فاطمه خانومم
ارام
پاسخ
سلاااااااام خانوم نكنه ميشناسيش!!من براي عكس پسرم هم معذوريت دارم اون وقت عكس دختر مردمو چطوري اينجا بذارم
فائزه مامانه سوگند
31 شهریور 93 15:51
اخ محمد باقر جان دل منم لک زده برای سفر
ارام
پاسخ
سمیرا
6 مهر 93 18:52
عززززززززززززززززیزم إن شاءالله یه مسافرت خوب جوربشه براتون...
ارام
پاسخ
بلند بگو ايشاءالله
سمانه جیگر طلا
8 مهر 93 9:39
یکی از مزایای پرشین اینکه من فهمیدم ارام چغوک دیشب اومده!!! چغووک بدجنس یکم نظر بزار،آبروی وحیثتیم داره میره!
ارام
پاسخ
خدا نكنه با اين چيزا ابروت برهچند روزيه مهمون دارم...حالم خوب نيست حتما ميام
سمانه
9 مهر 93 12:18
سلام عزیزم!چرا کامنتدونی رو بستی نمیشه برای پستای جدیدت نظر گذاشت!امیدوارم حالتون بهتر بشه!من وصدرا هم مریض بودیم وکماکان هستیم!واقعا شاغل بودن یه مادر خیلی سخته!مراقب خودت باش!
ارام
پاسخ
سلام خانووووموااااي شما هم؟؟ايشاءالله شما هم زودتر خوب شين
سمانه
9 مهر 93 12:19
وای من اصلا نمی فههم تو تازه وب رو باز کردی چطور 40صفحه شده!
ارام
پاسخ
من فقط قالبو دستكاري كرده بودم مطلب سرجاش بود
مامان الینا
9 مهر 93 13:25
ای بابا خواهر با حضور و لطف سرشار بعضی از دوستان دیگه انرژی برای ادم نمی مونه خیلی از قدیمی ها هم دیگه نیستن نمونه اش مامان سهند و سپهر نسرین نمی دونم خودم هم کم کم دارم فکر میکنم وب رو تعطیل کنم ..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نسرین
10 مهر 93 12:15
آرام جان نمیدونم برات نظر گذاشتم دیدی یانرسید. اگه نخواستی تاییدش نکن. اون موضوعی که گفتی هم خودم قبلا بهش واقف شدم. راستش دیگه نتونستم جلو خودمو بگیریم چیزی نگم.حالا جوابش خیلی مهم نیست
نسرین
10 مهر 93 12:25
خصوصی
مامان سارا
10 مهر 93 13:37
سلام عزیزم کی گفته مشهد کلاس دو زبانه واسه بچه ها نداره... من خودم یکی پیدا کردم قراره برم شرایطشو ببینم... راستی هم مهد کودکه هم پیش دبستانی هم آموزش ساخت رباتیک... هم کلاسهای کودک دو زبانه... اگه خواستی بیا تو قسمت نظرات برام پیام بزار تا برات آدرسشو بگم
مامان محمدمهدی
11 مهر 93 5:53
حالتون چطوره خانوم؟آخه این چه دعایی بود که کردید؟!!!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
14 مهر 93 12:02
سلام عيد مبارك دوست جون
مریم مامان آیدین
16 مهر 93 13:53
محمد باقر نازنینم روزت مبارک گل پسری الهی قنگترین کودکانه ها و زیباترین عاشقانه هارو با مامان گل و بابای مهربونت داشته باشی و با زیباترین خاطرات کودکی بری به استقبال بزرگ شدن آرام جونم یه دونه ای دوستم
مامان زهرا
17 مهر 93 0:19
عزیییییییییییییززززززززمممممممم