آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

مدح حسین (علیه السلام) عبادت است

1392/10/7 14:00
نویسنده : ارام
1,309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند روزی بود به سر و بدنش حرکات خاصی مثل شور مداحان می داد و صدایش را محکم و بم میکرد و بلند و بلند میخواند:

عشقه...عشقه...عشقه*...(یه سری عبارات نا مفهوم)

مر گه ...مرگه...مرگه.....(یه سری عبارات نا مفهوم)

 من فقط متعجب و متفکر حرکات و گفته هاش را نظارت میکردم تعجبمتفکر و واقعا مانده بودم چه میگوید؟!!!

تا اینکه بالاخره این معما نیز حل شد و ان هم توسط گوشی خواهر کوچیکه!!!

خواهری که آمد خانه مان!پسرک رو کرد به خاله جون:

-خاله جوون عشقه عشقه بذار!

و من:تعجبتعجبنگران

صدای گوشی خواهری که بلند شد دوست داشتم بلند شوم و بگیرم و این پسرک نود و سه سانتی را درسته قورتش بدهمخوشمزهبغل

و حالا این روزها که حتی برنامه های تلویزیون هم حال و هوای اربعین دارد پسرک مدام بلند بلند میخواند:

عشقه عشقه....عشقه (و باز هم نامفهوم)     یعنی:    به والله از تو خوندن

مرگه مرگه...       مرگه (و باز هم نا مفهوم)    یعنی :   به والله بی تو بودن

 

*خاله جون در مدتی که پیشمان بود در نبود من با پسرک تمرین مداحی داشته است

 

یکشنبه 92/10/1

 

 

13523756683.jpg (450×337)


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (51)

فاطمه مامان زهرا
6 دی 92 16:49
بازگشت غرورآفرين شما به ني ني وبلاگ را تبريك مي گوييم . اون علامه كوچولو رو هم بخورش از طرف ما
ارام
پاسخ
مچكرم...چشم
بانوی احساس
6 دی 92 19:07
سلام بانو .. خوبی ؟؟ آرام جون؟ فکر نکنی ندیدم قهر کرده بودی و وبتو داغون کردی .. یه بار وبتو باز کردم همون یه بارم یه پست خدافظ دیدم که خیلی هم ناراحت بودی .. چی شده بوووووووود ؟؟
ارام
پاسخ
سلام خانووم...خدا قوت بابت امتحانات ديگه ادميزاده گاهي هم اينطوري بهم ميريزه
زهرا مامان ارتا
6 دی 92 19:32
از دست این کوچولوهای شیرین زبون
ارام
پاسخ
سمیرا
6 دی 92 21:15
عززززززززززززززززززیزم إن شاءالله در آینده جزء مداحان خوبه آینده بشی علامه جون راستی خوشحالم که دوباره اومدی
ارام
پاسخ
قربانت...ممنونم
مامان امیرعلی
6 دی 92 21:28
خدا حفظش کنه
ارام
پاسخ
انشاءالله كوچولوي شما رو نيز
مهتاب
6 دی 92 23:55
فدای مداح کوچولوی خودم بشم عزیزم خوشحالم که که اومدی
ارام
پاسخ
خدا نكنه مچكرم خانووم
مامان محمدمهدی
7 دی 92 8:39
ای جان ازش قبول باشه الهی
ارام
پاسخ
امين
مامان سهند و سپهر
7 دی 92 9:37
ای ول که برگشتین بخورمش من این خوردنی 93 سانتی رو
ارام
پاسخ
نوش جونتون
مامانِ عسل
7 دی 92 10:01
قورتش که ندادی پسرک مداحمون را؟؟!!! سهم ما فراموش نشه
ارام
پاسخ
نمي دونم چرا تموم نميشهبفرمايين
یک دوست ...
7 دی 92 14:01
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوش اومدید آفرین بر این علامه مداح!!! و احسن به خاله جون. خدا حفظ اش کنه.
ارام
پاسخ
عليك السلام استاد! مچكرم.... قربان محبتتون
mahtab
7 دی 92 15:51
بسیار خوشحالم که دوباره می نویسید از خودتون و از پسرک نازتون فدای این پسر بشم من
ارام
پاسخ
قربون محبتت عزیزم خدا حفظتون کنه انشاءالله
ღمامان على اكبرღ
7 دی 92 16:23
ای جانم خدا حفظش کنه
ارام
پاسخ
مچکرم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
7 دی 92 16:24
آخیییش بلاخره برگشتید. خوشحالمون کردید. آخه این چند وقته هی میومدیم اینجا، غصه می خوردیم. فدای این کوچولوهایی که اینقدر عاشقن (نمی دونم دانسته یا نداسته است؟!) محمدسجا د هم این چند روزه همش تو خونه راه میره و مشغول سینه زدنه. مخصوصا اگه تلویزیون کربلا رو نشون بده. جدیدا با قرآن و سخنرانی های مزهبی هم سینه میزنه.
ارام
پاسخ
الااااااااااااهی اینقدر که قلبشون صفا داره
مامان خانومی
7 دی 92 16:47
سلام ببخشید منظورتو نفهمیدم کدوم پست نوشتم بگو برم اونجا رو نگاه کنم
ارام
پاسخ
سلام الان میام
مامان خانومی
7 دی 92 16:48
سلام پاک شد عزیزم تازه فهمیدم
ارام
پاسخ
سلام ممنونم خانومی
مامان مهراد
7 دی 92 20:40
ای جان محمدباقر جون التماس دعا تو این مداحی مخلصانه ات خاله خوشگلم
ارام
پاسخ
قربانت محتاجيم سحر جان
مامان پارساجونی
7 دی 92 22:47
سلام خیلی خوشحالم که برگشتین اینام برای مداح کوچولوی خالهخداحفظش کنه فرزند خلف و صالحتونو
ارام
پاسخ
شما لطف داري بانو ممنووووووووووونم
مامان ساجده
8 دی 92 0:00
قربون مداح كوچولوم بشم من امام حسين پشت و پناهت باشه فسقلي
ارام
پاسخ
ممنونم ساجده عزيزم....قربون محبتت انشاءالله حافظ متين كوچولوي نازمون هم باشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
8 دی 92 1:22
يعنى اى وٓل دارهااااا .... يعنى با تمام قوا .... تجهيزات .... نيروها، كمكى ، غير كمكى .... زمينى ..... هوايى ....كاملااااااا مسلح .....!!!! اومدم بگم بسه ديگه ... زودتر يه پست بذار كه ديگه اعصاب معصاب نداريييييييييم .... خيلى شانس آوردى ...!!!
ارام
پاسخ
پس كلي شانس اوردماااااااااا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
8 دی 92 1:24
اى عززززيزم ..... قورت دادن ، داره والا ..... چلوندن ، داره والا .... خوردن ، داره والا .... سهم ما رو فقط كنار بذار
ارام
پاسخ
قربون محبتت....چشم شوما بفرمايين ما دربست در خدمتيم
مامانِ عسل
8 دی 92 7:52
این عکس که مال جدید نیست؟! چرا یه عکس جدید نذاشتین دلمون براش تنگیده
ارام
پاسخ
نه بابا اينجا هنوز يكسالش نشدهالان اصلا اجازه عكس گرفتن نميده خودم هم توو حسرتش موندم بردم اتليه شايد اونجا بتونن يك عكس ازين روزهاش بگيرن اونا هم موفق نشدن
مامان امیرمحمد
8 دی 92 9:01
خداحفظش کنه آقاکوچولو را و آفرین به خاله جون اومدی عزیزم،واقعا خوشحالمون کردی،اینها که می بینی اشک شوقه
ارام
پاسخ
واقعا خودم حالم جا اومد با اين كار خاله جون محبت داري خانووم...اينقدر كه خودتون ماهين
مامانی باذوق
8 دی 92 9:48
ارام
پاسخ
ماماني جون لطفا ادرستو هم بذار ...گم كردم
مامان سهند و سپهر
8 دی 92 10:49
عزیزم این محمدباقره کوچولوئه ؟ ناناشی. شیشه شو ببین تروخدا! خوشگل نمکی من.
ارام
پاسخ
بله خود خودشهباورم نميشه يه روزي با شيشه شير ميخورد بي نمك هم ميگفتي ناراحت نميشدم
مامان ابوالفضل
8 دی 92 11:49
سلام سلام صد تا سلام به روی ماه مامانی و علامه کوچولوی خودمون که دلمون حسابی از دوریشون تنگیده بود/// ای جانم جان بقربان زبان شیرین مداح کوچولوی اهل بیت ماشاالله خداحفظش کنه انشاالله تو مجلس صاحب الزمان(عج) انشاالله مداحی کنه .
ارام
پاسخ
هزاران عليك سلام به روي ماهتون انشاءالله خدا حفظتون كنه و همگي بتونيم بنده هاي شاكري براش باشيم ممنونم از لطفت بانو
امیرحسین گلی از بهشت
8 دی 92 12:42
متشکرم آرامِ عزیز بابت پیام زیباتون
ارام
پاسخ
قربانت
مامان بردیا شیطون
8 دی 92 13:34
عشق زیـــــبـاتـــریــن لـــذّتـــیست کــه بـه وقــت ِ ارتـــکاب ِ آن .... خـــــدا ،بـــــرای ِ بـــــشر ... ایــــستــاده “دســـت” مــــــیـزنــــد …!
مامان بردیا شیطون
8 دی 92 13:35
ای جونم مداح کوچولو.....
ارام
پاسخ
ليلا
8 دی 92 13:43
الهييييييييييييييييييييييي!!!!!به خدا نزديکم بود مي خوردمش درسته!!!!ماشالا.خدا حفظش کنه!!از طرف من ببوسش!!
ارام
پاسخ
قربونت برم...خداروشكر حالت خوبه
مری
8 دی 92 13:44
خیر مقدم بانو... گوگولی خاله خوش اومدی
ارام
پاسخ
مچكرم خانووم....
بانوی احساس
8 دی 92 14:45
ارام
پاسخ
ایدا
8 دی 92 15:45
عزییییزم علامه کوچولوی شیرین زبونتون رو ببوسید محکککم. عزیز دلم خیلی خوردنیه ماشاالله. راستش همینطوری تصادفی با وبتون آشنا شدم. خوشحالم که آشنا شدم. ای جانم با اون تیپ نازش. یه عالمهه بوسس برای فسقلی خوردنیتون
ارام
پاسخ
سلام برام باور کردنی نیست من هر روز وبتون رو خاموش میخوندم اما فکرشو نمیکردم یه روز اینجا ببینمتون امروز در ساعات پایانی روز براتون بهترین هارو دعا میکنم
ایدا
8 دی 92 15:46
اجازه می خوام لینک تون کنم؟!!!
ارام
پاسخ
خواهش میکنم خیلی خوش اومدی
خواهرفرناز
8 دی 92 18:10
خوشحالم برگشتین ممنون از خبرتون
ارام
پاسخ
مامی امیرحسین
8 دی 92 20:35
بازگشت علامه کوچولو عششششششششششششششششقه
ارام
پاسخ
قربون لطافتتون
مامان امیررضا
8 دی 92 22:11
سلام خوشحالم که دوباره برگشتین ....الان ادم باید خیلی مواظب چیزهایی بچه ها گوش میدن باشیم.....تا یه موقع پیش خدا شرمنده نشیم از بابت حرف زذن پسرهای نازمون......
ارام
پاسخ
سلام... واقعا دوبلرهای زرنگی هستند بچه ها
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
9 دی 92 8:49
سلام ميگم اينجورى هم باحاله هاااااا ...... اين ستوناى قالب رو از توى كدهاى قالب حذف كردى ...؟؟؟ جالب شده وبلاگت
ارام
پاسخ
سلام خانووم
مبین فرفری
9 دی 92 9:22
عزیزم از راهنمایی تون ممنونم بوس بوس
ارام
پاسخ
مامان یسنا
9 دی 92 9:23
سلام گلم . مرسی از جوابتون. هر راهی که به ذهنم میرسید و امتحان کردم جواب نگرفتم. باز هم ممنونم قند عسلی رو جای ما ببوسیدش
ارام
پاسخ
سلام خواهش ميكنم...ممنون از لطفتون
مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 دی 92 9:36
به به به به چشم ما روشن چند روز نبودم، كلي ذوق زده شدم خدا اين مداح كوچولوي امام حسين(ع) رو حفظ كنه
ارام
پاسخ
سلام فكر كردم اين هفته رو كلا نيستين!! قربونت برم...همچنين گل پسر شما رو
مامان یسنا
9 دی 92 9:46
ارام
پاسخ
مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 دی 92 10:08
نه بابا محمد مهدي سخت مريض شده و درگير بودم، حتي يه ثانيه هم در اختيار خودم نبودم
ارام
پاسخ
الاااااااااهي....
مامان پارساجونی
9 دی 92 12:21
سلام بانو با آوای وبلاگتون حظ کردم با اجازتون منم میزارمش تو وبلاگم
ارام
پاسخ
سلام عزيزم... نوش جونتون
مامان امیررضا
9 دی 92 15:38
فرارسیدن دهه آخر ماه صفر، ایام ماتم و اندوهی که با اربعین حسینی آغاز و با شهادت جان سوز پیامبر اکرم ، امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام خاتمه می یابد را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج) و پیروان راستینشان، تسلیت عرض مینمائیم.
عقیق
9 دی 92 17:49
قبل از اینکه هزار تا بوس بفرستم برای پسر نازم که اینقدر خوشگل مداحی میکنه،یه هورای بلند میگم برای مامان این گل پسر که نذاشت بیشتر از این منتظر بمونیم و دوباره برگشت اینم هزار تا بوس برای محمد باقر ناز...هزار تا.
ارام
پاسخ
الاااااااااااااااهی وااااااای هزار تا حالا چه جوری پس بدم
ننه علي
10 دی 92 20:21
ســـــــــــــــــلام خوبه كه هستي خيلي خوبه...
ارام
پاسخ
سلام سپاس بانو...
امیر مهدی و عمی
10 دی 92 22:52
ای جونم قربون این پسرک نازنین. خدا حفظش کنه
ارام
پاسخ
زری مامان مهدیار و صدرا
11 دی 92 13:32
الهی که خدا حافظ این فرشته ی آسمونی باشه
ارام
پاسخ
انشاءالله ...همچنين حافظ گلهاي زيبا روي شما
زری مامان مهدیار و صدرا
11 دی 92 13:33
مرسی که بازم اومدی و دوست خوبمون شدی
ارام
پاسخ
مامان سونيا
12 دی 92 13:51
سلام بانو خيلي خوشحال شدم ديدم دوباره نوشتن رو شروع كرديد آخه چرا همه چي رو زديد حذف كرديد دقيقا شبيه اين اتفاق سال گذشته براي ما پيش اومد همس محترم زدند وب رو حذف كردند و با بك آپي كه از وب داشتيم مقداريشقابل بازگرداني بود و دوبار از نو و با مخالفت همسر من شروع كردم به نوشتن ولي بعدايشون هم راضي شدند حالا هم با نظارت ايشون پست ميگذارم و بونه عكس بلايي كه سر ما اومد سر شما هم اومد متاسفانه ني ني وبلاگ اينطوريه ديگه براي همه از اين اتفاقها پيش مياد من بعد از اون اتفاق به ندرت توي قسمت پرسش و پاسخ ميام تا مبدا دوباره همچين اتفاقي دامن گيرم بشه بازم خوشحالم از بازگشتتون كار خيلي خوبي كرديد شما به آينده علامه كوچولوي نازنين فكر كنيد و نه هيچ چيز ديگه اي در ني ني وبلاگ انشالله كه موفق باشيد ببوسيد روي ماه محمدباقر عزيز رو
ارام
پاسخ
سلام واقعا حیف شده حذف کردین اما من حذف نکردم که!!!فقط قالبو دستکاری کردم قربون محیتتون