آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

پسرك شاعر من

1393/10/25 12:50
نویسنده : ارام
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

همه خاطراتمو ازم گرفتي

الان من بي خاطره موندم*

 

.......................................................................

*شاعر : پسرك سه سال و چهارماه و شش روزه من

(اولين سروده پسرك در تاريخ زندگي اش ثبت شد)

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

آشنا
25 دی 93 13:06
آههان ازون جهت من فکر کردم باید یه جایی همین دورو برم دنبال فرد مذکور بگردم جدی نگیرید وسط امتحانام. چند روز پیشا همسایه مون برامون شله زرد اورده می گم شما همسایه پایینی هستین؟؟ شاخ در اورده می گه نه من همسایه بغلی ام. حالا قبلش شونصد هزار بار رفت و امد کردیما!!!
mahtab
25 دی 93 16:24
سلام زنده باشه ایشالا این شاعر کوچولوی ما یاد جناب شهریار افتادم که اولین شعرش رو در سه یا چهار سالگی سروده
الهام مامان علیرضا
25 دی 93 17:21
سلام آرام جان نیستی من چند وقته خیلی نگرانتم ایشالا هر جا که هستی خوش و خرم باشی رفیق
مامانی
26 دی 93 16:21
سلام مامان عجب به روز شدید ماشالله بچه حس شاعری رو از بعضی ها به ارث برده دیگه به منم سر بزنید فعلا
مامان محمدمهدی
27 دی 93 8:36
بنظرم اسمشو تو گروه اضافه کن، شاعر کم داشتیم
زهرا مامان ارتا
28 دی 93 1:24
عزیزمییییییییییییییی
مامان و باباي امير
28 دی 93 11:43
سلام خانومی عزیز شما کم پیدا هستین یا من افتخار دیدار ندارم چن وقته کجاهایین چیکار میکنین پسر گلمون چیکار میکنه خوبین سلامتین ایشالا
مامان امیررضا
28 دی 93 15:26
به به گل پسر شاعر هم شدن ایشالله بزودی شاهد نوشتن یه دیوان از گل پسر باشيم
ننه علي
30 دی 93 8:13
سلام دوست عزیز بسیور کم پیدا شدین دلمان برایتان تنگید... میگم خووو بدین خاطراتشو ری کاوری کنن شاید برگشت
یک دوست ...
2 بهمن 93 18:08
از مادری شاعره، داشتن پسری شاعر اصلا چیز عجیب و بعیدی نیست.خدا حفظ اش کنه. پدر و مادری آگاه و توانمند که بتونه استعداد کودکش را کشف و پرورش بده واقعا یک نعمته، حیف از اون کودک مظلوم همسایه که چنین عزیزی داشته.
مامان سوده
2 بهمن 93 19:45
مامان علی
3 بهمن 93 23:08
سلام عزیزم وقتی دیدم آپ کردی خیلی خوشحال شدم ایشالله همه چی بروفق مراد باشه محمدباقر جون خوش زبون ومیبوسمش
مامان علی
3 بهمن 93 23:08
واقعا خودش گفته؟بدون هیچ اغراقی عالیه خواهر حافظ ثانیه