آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

شکرزبان...

1393/8/5 21:25
نویسنده : ارام
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 * تبلت به دلیل اتمام شارژ در بین بازی اش خاموش شده با نگرانی تمام سمت من می اید:

_ مامان به جان خودم من کاری نکردم خودش خاموش شد

* مشغول ریختن ترشی در ظرفم تا سر سفره ببرم وارد آشپزخانه میشود و ترشی را میبیند:

_ وای خدای من! من عاشق ترشی ام

* میپرسم اسم نی نی خاله جون چیه؟ میگه زهرا خانوم..میگم نه مامان زهرا جون!

_ نخیر زهراجون فقط مربی مهد کودکمه

* مدام با خودش زمزمه میکند:

خدا به ما چی داده     یه دختر ناز داده

* وقتی چیزی میخواهد و مقاومت میکنم سریع میگه:

_ جون مادرت بده

به خاطر خنده غیر اختیاری که بهم دست میده مجبورم تسلیم بشم

 

 

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)