آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

خیر دنیا و اخرت

1392/8/13 17:27
نویسنده : ارام
801 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

لحظاتی پیش همزمان با حلول ماه محرم الحرام محمد باقر 25 ماهه و 27 روزه ام ذکر قنوت رو کامل و از حفظ قرائت کردقلب

تقارن این لحظات عرفانی را به فال نیک میگیرم و از صاحب عزیز این ماه و خاندان با عظمتش خیر دنیا و آخرت را برای همه مان مسئلت میدارم.

ربنا اتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره حسنه و قنا عذاب النار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (52)

مامان گل پسرا
13 آبان 92 18:30
سلام...
ما شاءالله.
ان شاءالله خیلی زود یه پست بذاری و خبر از حافظ قرآن شدن محمد باقر جون بدی.
ایام رو تسلیت میگم و به شدت ازتون التماس دعا دارم.پیشاپیش عزاداریهاتون قبول.

سلام انشاءالله با دعای شما
بر شما هم تسلیت...
انشاءالله اقا خودشون نظری بر هممون کنند و مهر دوستی و محیتشون رو بر نامه اعمالمون ثبت کنند

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
13 آبان 92 20:14
ای هلال خون دوباره سر زدی
ای محرم بار دیگر آمدی.....
فرا رسيدن ماه عزاى حسينى تسليت باد

مچکرم بر شما هم تسلیت باد

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
13 آبان 92 20:15
عززززززززيزم

قربانت خانوووووووووووم

سمیرا
13 آبان 92 21:10
ماشاءالله به این مادر نمونه
خدا حفظ کنه سرباز آقا امام زمان رو
خییییلی التماس دعا

عزیزمی بانو
از شما التماس دعای مخصوص

مرضيه (مامان محمدمهدي)
14 آبان 92 9:11
ماشاالله به محمد باقر عزيزممممممم
انشاالله جزو حافظان و عاملان به قرآن باشه

ممنونم مرضيه جان
انشاءالله

مامان محمدمهدی
14 آبان 92 9:12
آخی جان به این پسر خوب و دوست داشتنیمون.خدا و اهل بیت حافظش باشن انشاءالله

مچكرم بانو

ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
14 آبان 92 10:32
یک سال میشود که پرم وا نمیشود
دستم به آسمان تو بالا نمیشود
حالا شروع تازه برایم فراهم است
تحویل سال سوختگان از محرم است


سلام
خدا حفظ کنه محمدباقر جان رو

ببخشید که نبودم چند روز




سلام به به رسيدن بخير!
خواهش ميكنم!! فقط كمي هم به فكر نگراني بقيه باشيد...

محبوبه مامان الینا
14 آبان 92 12:36
آفرین به گل پسر باهوشمون
سلام در مورد آتلیه یکی از دلایلی که من هم تا حالا الینا رو نبردم آتلیه همون دلیل شماستاما دو سه هفته پیش رفتم آتلیه رامرنگ یه چند تا دکور دارن ساده و شیکه دخترعموم هم بچه شو برده آبرنگ بد نبود اما صحنه ها و ژستهاش خیلی تکراری بود
یادمه چند وقت پیش رو یه اتوبوس تبلیغ یه آتلیه مخصوص کودکان دیدم اما اسمشو نفهمیدم چی بود از چند نفر پرس و جو کنم بهتون خبر میدم.
راستی محمدباقر میره مهد مهر؟

قربانت
امسال موقع تولدش چون هم خودم حالم خوب نبود هم مهمون داشتم نشد ازش عكس بگيرم تصميم دارم با دو ماه تاخير 26 ماهگيش رو ببرم اما موندم كجا ببرمش
پس من منتظر خبرتون هستم
نه يه مدتي ميذاشتمش مهد نيلوفرانه اما بخاطر مشكل لوزه سومش ترجيح دادم خونه باشه فعلا
محبوبه مامان الینا
14 آبان 92 12:37
ضمنا ببخشید کنجکاوی میکنم اما برای همسرتون مشکلی پیش اومده که در مورد درمانشون نوشته بودین؟

خواهش ميكنم....نه عزيزم مسئله مربوط به پدر خودمه
محبوبه مامان الینا
14 آبان 92 13:37
خیلی ناراحت شدم انشاله شفا پیدا کننخیلی سخته خدا همه بیماران رو شفا بده

قربون مهربونيهاتانشاءالله همه مريضها با لطف خداي منان لباس عافيت بپوشند

بانوی احساس
14 آبان 92 21:51
وای بانو راست میگی ؟
خودمم اون آدرس قبلی رو خیلی بیشتر دوست دارممممم
ولی چیکار کنم یه آشنا پیدا کرده بودم /
آقا کامنتی آدرس جدیدو باز کردما / خوشحال میشم باشی

خب اونجا واقعا خاطره انگیز بود
امان از دست این مزاحمها......
حتما انشاءالله
مهتاب
15 آبان 92 0:46
فداش بشم نازنینم خدا حافظت باشه گلم

خدا نكنه....انشاءالله خدا حافظ همه كوچولوهاي نازنين باشه

مامان امیرمحمد
15 آبان 92 11:25
قيامت بي حسين غوغا ندارد"شفاعت بي حسين معنا ندارد"حسيني باش كه در محشر نگويند"چرا پرونده ات امضاء ندارد
عزاداریهایتان قبول التماس دعا
قبول حق عزيزم...از شما هم همينطور
براي ما هم دعا كنيد

مامان امیرمحمد
15 آبان 92 11:27
انشاا... روزی محمد باقرجان را جزو حافظان قرآن ببینیم
آفرین به این پسر باهوش و دوست داشتنی

قربونت برم...انشاءالله
خيلي دوست دارم در وهله اول عامل خوبي باشه بعد اگه عنايتي شد حافظ هم باشه

امیر مهدی و عمی
15 آبان 92 14:23
سلام
پس نظر من کو؟
همون موقع که بروز بودید نظر گذاشتم

سلام
نبود که!!!!اتفاقا خودم هم کمی تعجب کردم که شما کجایین؟

امیر مهدی و عمی
15 آبان 92 14:25
دوباره میذارم
خدا حفظت کنه فرشته نازنین
انشااله همیشه در پناه قرآن همیشه در کارهات موفق باشی.
به شما مادر مونه هم تبریک میگم که نتیجه زحماتتونو میبینبد
خسنته نباشید
التماس دعا.

ممنونم عزیزم....قربونت برم باور کنید من براش کاری نمیکنم خداروشکر خودش خیلی تیزه
مچکرم از شما هم التماس دعای مخصوص داریم بالاخص برای مریضها

محبوبه مامان الینا
16 آبان 92 8:08
سلامصبح زیبای پاییزتون بخیر
عزیزم آتلیه رامرنگ چهارراه امیریه است ...مانتوی عالی پوش رو دیدی؟ روبروش اونور خیابون

سلام.......
صبح شما هم بخير
مچكرم عزيزم...متوجه شدم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
16 آبان 92 10:55


سلام وقتتون بخير...عزاداريهاتون قبول

مامانی امیرعلی جون
16 آبان 92 19:13
سلام
ماشالله به این گل پسر
خدا حفظش کنه
همینطور ادامه بده مامانی ایشالا که حافظ کل قرآن بشه
التماس دعا

سلام...ممنونم
انشاءالله
از شما هم التماس دعای مخصوص

یاسنا
16 آبان 92 19:38
عشق یعنی گم شدن، پیدا شدن/عشق یعنی غرق در رویا شدن/عشق یعنی حسرت دیدار تو/عشق یعنی من شوم بیمار تو.


نرگس مامان حسام
16 آبان 92 22:01
خوش بحالتون که انقدر چیزای معنوی بلدید.
کاش پسر منم نماز رو یاد بگیره.


شما لطف داری بانو
انشاءالله که به وقتش یاد میگیره

مامان هستی شیرین زبون
16 آبان 92 23:24
چه گل پسر نازی. خدا برا مامان و باباش حفظش کنه...
ممنون که به ما سر زدی.
با تبادل لینک موافقی؟

مچکرم
حتما

ستایش مامی محمود
16 آبان 92 23:32
سلام عزیزم من سوالتو تو قسمت پرسشها خوندم ودقیقا منم با محمود همین مشکل رو دارم با ابن تفاوت که من هنوز قطعی شیر وازش نگرفتم باتوجه به پاسخ دوستان فهمیدم که مقتضای سنشونه امامیخواسم بفهمم که چطور با رفتارش کنار میای یا اومدی ازتجربیاتت به من بگی ممنونم؟من که خل شدم دیگه

سلام خانومی
چشم الان خدمت میرسم

امیر مهدی و عمی
16 آبان 92 23:48
سلام عزیزم
ما هر جا نریم حتما خونه شما مهربون دوست زحمت میدیم.
خدا حفظش کنه انشااله عاقبت بخیر باشه.
التماس دعا.

قربونتون برم...
ممنونم .همچنین از شما

زری مامان مهدیار و صدرا
17 آبان 92 19:20
ایشالا عاقبت به خیر بشه علامه کوچولوی ما

سپاس بابت دعای قشنگت عزیزم...

بانوی احساس
17 آبان 92 20:23
عزیزم پاسخ کامنتت زیاد بود زیر کامنت خودت با یه کامنت گذاشتم

باشه الان میام

مامان بهاره مامان امیرمحمد
18 آبان 92 10:19
سلام عزیزم قبول باشه چقدر عکس گل پسر خوشگل شده انشاءا.. زیر سایه حق و سرباز امام زمان (عج) باشه الهی آمین التماس دعا برای بابایی امیررضا جون یادتون نره

سلام خانومي ممنونم از شما هم همين طور
الاااااااااهي واقعا متاثر شدم
خدا به همه مريضهامون شفاي عاجل عنايت كنه:امين

بانوی احساس
18 آبان 92 11:29
ببخش عزیزم دیشب نتونسم نت بمونم / الان تاییدش کردم

خواهش ميكنم

مامی محمود
18 آبان 92 12:45
عزیزم ممنونم از راهنمایت
عزیزموببوس

قربانت...
چشم

مهتاب
18 آبان 92 13:49
سلام ارام جونم ممنون که به ما سر میزنی و شرمندمون میکنی عزیز دلم عزاداریهاتون قبول التماس دعا

سلام خانومی...دشمنت شرمنده عزیزم
از شما هم همین طور

mahtab
18 آبان 92 16:19
ماشاالله به محمد باقر شیرین سخن و شیرین زبان شما و احسنت به مادر مهربون و پرتلاشش

قربون مهربونیت عزیزم

آشنا
18 آبان 92 17:34
سلام " ... حالا میدانم واژه هایم در برابر واژه عشق چقدر ناتوانند به اندازه تمام واژه های ناتوان زمین دوستت دارم." از بلاگفا نوشته ها و اشعار "محمد سپهری" بازدید کنید. http://masnavih.blogfa.com/
مامان فاطمه سما ( مامان صدرای سابق)
18 آبان 92 18:18
سلام عزیزم
عزاداریهاتون قبول.
خدا علامه کوچولو رو براتون حفظ کنه.
خیلی خیلی التماس دعا

سلام مچکرم
از شما هم التماس دعا داریم

بابابزرگ ارسطو
19 آبان 92 9:54
آفرين وماشاالله

سپاس بابا بزرگ....

ملیحه خاله رایان
19 آبان 92 11:26
سلام بانو
عزاداریهای شما هم قبول حق

سلام
مچكرم

مامان سهند و سپهر
19 آبان 92 13:40
خصوصی

خواهش ميكنم....وظيفه بود

مامان امیرمحمد
19 آبان 92 18:33
التماس دعا عزیزم، در هنگام زیارت و نماز به یاد ما هم باشید
ارام
پاسخ
انشاءالله...ممنونم
˙·٠•●♥فاطمه مامان مطهره♥●•٠·˙
19 آبان 92 19:10
سلام عزیزم ممنون که به ماسر زدید التماس دعا یاعلی
ارام
پاسخ
سلام يا حق
مامان بردیا شیطون
19 آبان 92 21:51
افرین به این گل پسر ماشالا....................... ******************** نازم آن آموزگاری را که در نصف روز دانش آموان عالم را همه دانا کند ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین بعد از آن باخون هفتاد و دوتن امضاکند ..
ارام
پاسخ
قربانت
ملیحه خاله رایان
20 آبان 92 8:31
به جان خودم از من دورِ که مامان باباش جرأت کردن همچین عکسی ازش بگیرن مگه دستم بهشون نرسه
ارام
پاسخ
ناراحت نشو من خاله ها رو خوب ميشناسم امان ازين مامانها
مامان سید محمدطاها
20 آبان 92 13:57
خدا براتون نگهش داره
ارام
پاسخ
قربانت
مامانِ عسل
20 آبان 92 14:15
همیشه عاشق جواب های کامل و بدون نقص شما و ماناز جان توی پرسش و پاسخ بودم و هستم. زیارتتون پیشاپیش قبول باشه. اگه پاسپورت و ویزا دارین از اینجا میتونین انفرادی برین کربلا. قسمت شد خواستین برین خبر بدین شاید بتونم کمکی بکنم. (ما مرز نشین هستیم مهران)
ارام
پاسخ
قربون محبتت برم عزیزم... مچکرم..انشاءالله به زودی قسمتتون بشه پاسپورت دارم و مدتیه عجیب هواش به سرم زده...خیلی دلم میخواد با پدرم راهی این سفر بشم..خیلی دلم میخواد رو پاهاش دوباره بتونه راه بره ...خیلی دلم میخواد خدا در کنار همه مریضها عافیت عاجلی هم به بابا عنایت کنه..... ممنونم از لطفت..لازم شد حتما مزاحمتون میشم
یک دوست ...
20 آبان 92 14:46
سلام بانو برنامه ریزی بفرمائید حداقل جمعه موقع برگشت به مراسم هیئت ما برسید. ساعت 6 تا 8 بعدش برنامه شام. مشهد رفتید التماس دعا
ارام
پاسخ
سلام استاد وفتی قسمت نباشد یعنی همین! کاش به گوشیم پیام می دادین الان که دارم جواب میدم جمعه ساعت 8 شبه و ساعت 4 از شهرتون رد شدیم اگه پیام میدادین به هر طریقی بود میومدم واقعا حیف شد...امسال هم قسمتم نبود انشاءالله عزاداریهاتون قبول حق باشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
20 آبان 92 16:00
اومدم بهت بگم اگه مشهد رفتى خيلى التماس دعا ، كه ديدم نوشتى دارى ميرى زيارت حضرت خيلى خيلى التماس دعا
ارام
پاسخ
سلام اتفاقا به یادتون بودم حاجت روا باشین انشاءالله
امیر مهدی و عمی
20 آبان 92 16:58
سلام عزیزم التماس دعا
ارام
پاسخ
سلام محتاجیم...همچنین
ღمامان على اكبرღ
22 آبان 92 16:14
امشبی را که حسین در حرمش مهمان است صبح فردا بدنش زیر سم اسبان است مکن ای صبح طلوع...مکن ای صبح طلوع.... التماس دعا
مامان مرضیه
23 آبان 92 17:25
عزیزمی پسر گلم
ارام
پاسخ
قربانت
مامان ابوالفضل
25 آبان 92 16:29
سلام دو.ست خوبم .این ایام روتسلیت میگم التماس دعا .ماشالله خیلی عالیه خدا حفظش کنه.
ارام
پاسخ
سلام خیلی خیلی رسیدن بخیر قربانت مچکرم از شما هم قبول باشه
یک دوست ...
25 آبان 92 17:02
زیارت قبول واقعا حیف شد، آخه دعوتم و تعیین ساعت در وبلاگ در تاکید دعوت تلفنی معاون بود ، گفتم خودتون اگر یک محاسبه و برنامه ریزی سرانگشتی کنید و مانعی مثل خستگی چندروزه موجود نباشه حتما می آئید. البته پیام هم به ذهنم رسید اما متاسفانه در این چند روز نه حواسی بود و نه وقت که بخوام پیام بدم. فردا با یکی از دوستان حضوری خدمت می رسیم.
ارام
پاسخ
مچکرم همه محاسبات من میگفت پنجشنبه اخرین شب مراسمتونه اصطلاحا همون شام غریبان!اصلا فکر نمیکردم جمعه هم برنامه باشهشاید هم من صحبتهای معاون محترم رو اشتباه شنیدم امروز منتظر دوست عزیز بودم خوش اومدین در خدمتیم و البته کلی هم باهاتون کار دارم
هیراد و عمه لیلاش
26 آبان 92 22:21
عزاداریهاتون قبول هزار ماشالله به علامه کوچولو انشالله قران همیشه حافظ همتون باشه
ارام
پاسخ
قبول حق از شما هم همينطور انشاءالله مچكرم بانو
مامانِ عسل
27 آبان 92 12:00
چقدر خوبه که گل پسرتون قنوت را یاد گرفته دخترک من تقریباً همسن پسرک شماست صلوات را نصقه نیمه بلده و خودش مشتاق یادگیری ولی سختشه .... من به بار تکرار استاد پرهیزکار را گرفتم اما هنوز موفق نشدم بسم الله را هم بهش یاد بدم
ارام
پاسخ
قربونت برم مسلما استعدادها متفاوته...سخت نگير عزيزم به مرور خودش هم ياد ميگيره دختر ملوست رو ببوس