آقا محمدباقرآقا محمدباقر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مهنا خانوممهنا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

طرِه ي مشك ساي تو(علامه كوچولو و خواهرش)

به حق چيزاي نشنيده!!!!(1)

1392/10/26 12:43
نویسنده : ارام
988 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قلب


اين روزها لابه لاي حرفهات كلمات و جملاتي ميشنويم كه هيچ عكس العملي را در پي ندارد جزتعجبتعجب و متفکر

حتي عمه جون هم پاسخ درست و شفافي ندارد...................خنثی

 فقط چند نمونه را مينويسم تا بعدها برايت مايه تعجب و سوال نباشد و اگر دلبندكت اين طور چلچلي كرد بداني كه ريشه ايست و درماني جز صبر و بي خيالي نداردگاوچران

 

*:محمد باقر اينقدر سرو صدا نكن مامان!کلافه

-بشين بينيم بابا

*:محمدباقر جيش نداري؟

:عه اعصابمو خوود كردي

*:ميبرمش تا جيش كنه...بعد ازينكه ميشورمش:

-آفرين مامان خوبم

*:بعد كفشاشو سريع در مياره:

-مامان فرار كن الان لولو خر خره مياد

:هرچي رو كه بخواد اما با مخالفت ما روبرو بشه

 -تو رو خدا...تو رو خدا

* :برنامه اون مارمولك وروجك رو ديدين؟تا تيتراژ پخشش  شروع ميشه:

 -آخجون اسكار!!

*:جديدا تا با اسباب بازيهاش درگير ميشه و به قولي آمپرش بالا ميزنه پرتش ميكنه و

-ل ع ن ت ي(اينو كجاي دلم بذارمگریه

 *-سمنو رو ريخته رو لباسش و با حالتي كاملا ناراحت:

:مامان ببين ريخت كردمنیشخند

 *-مدتيه به بهانه هاي مختلف ما رو از جامون بلند ميكنه و دستورات متفاوتي رو امر و نهي ميكنه...حالا ديگه دستمون اومده كه چه موقع كار واجب داره و چه موقع حس مردم ازاريش گل كرده...اما اونم ما رو خووووب شناختهگاوچران

: عمه...عمه ...عمه....وقتي جوابي نميشنوه عمه جووووووووووووووووون

:اقا...اقا...اقا....وقتي جوابي نميشنوه اقاجوووووووووووووون

:مامان....مامان....وقتي جوابي نميشنوه  مامان جووووووووووووووون

اون وقت كدوم قلب سنگيي هست كه با اين جوووووووووووون كشدارش آب نشه؟؟

*- از راه رسيدم

:مامان جيش كردم

منم خسته كوفته كاملا ناراحت و با تعجب:رو فرش؟

:نه بابا توو حموماز خود راضی

 *چند روزي بود مرتب ميگفت :نوو شين  ميخوام

 اينقدر هم تكرار ميكرد و غر ميزد كه كلافه ميشديم همش فكر ميكردم نون و شير ميخواد اما با قاطعيت ميگفت:نه!نوو شينعصبانی

اخرش يه روز دستشو گرفتم گفتم بريم بهم نشون بده...مستقيم رفت سراغ يخچال بغلش كردم و وداخل يخچال رو خوب ورنداز كرد و بالاخره گمشده ش رو يافت و اون چيزي نبود جز...............

ليمو شيرينخنده

ديشب ساعت 12 شب دوباره گير داده نوو شين ميخوامکلافهاما اين سري توو يخچال خبري نبودآخ

يكشنبه 92/10/22

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (52)

مامان محمد مهدي
22 دی 92 8:17
وای خدا بگم چیکارت نکنه دختر! کلی خندیدم به این پست جدیدت:بیشین بینم باباش محشر بود
ارام
پاسخ
مرضيه (مامان محمدمهدي)
22 دی 92 8:52
خيلي بانمكي محمد باقر جان كلي خنديدم آرام جون راستي يه پيام براي مامام محمد مهدي دارم، هر چي ميرم وبلاگشون و ميخوام براشون پيغام بذارم نميشه و پيغامم نميرسه،از طرف من بگو محمد مهديشون خيلي ماههههههههه
ارام
پاسخ
قربونت برم چشم ...ماموريت انجام شد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
22 دی 92 9:11
سلاااااااام چطورى ؟ خوبى ؟ سلامتى ؟ تبعات از پوشك گرفتنه ديگه !! احساس بزرگى زياد مى كنه الان بيشين بينيم بابا .... من ديشب اومدم اينقدر خنديدم ...
ارام
پاسخ
سلاااااااااام ممنونم شما بهترين پوشك!!راست ميگي ها!!!
آیدا
22 دی 92 10:06
امان از دست این شیرین زبونی بچه ها
ارام
پاسخ
امان ...امان...امان...
مامانِ عسل
22 دی 92 10:49
اون اسکار خان را نگو که ما هم گرفتاریم باهاش وقتی شروع میشه انگاری عسل باید به جاش حرکت کنه وقتی از چیزي ناراحته میگه آی خداااااااااااااااا
ارام
پاسخ
من كه اوايل اصلا ازش خوشم نميومد ولي پسر و پدر اينقدر از ديدنش لذت ميبردند كه كم كم من هم به جرگه طرفدارانش پيوستمخداييش با مزه ست الااااااااااااااهي
سمیرا
22 دی 92 12:08
واااااااااااای انقدر خندیدم خداحفظش کنه
ارام
پاسخ
قربانت
امیر مهدی و عمی
22 دی 92 13:57
سلام سلام ما اومدیم دیگه اینار مدیریت جان واقعا نبودیم چون اینترنتمون دچاری قطعی شده بود و حالا هستیم انشاله خوبید ؟سر حالید؟ گل پسری خوبه؟ ای جانم با این کلمات قصار شما وروجک ها ولی منم از اسکار خوشم میاد با مزست شاد و سلامت باشید.
ارام
پاسخ
سلاااااااااام رسيدن بخير...متاسفانه ماهم مشكل داريم و اينترنتمون قطعه مچكرم خوبيم خداروشكر.... اره بامزه ست شما هم همينطور
عقیق
22 دی 92 14:09
با اینکه خودم یه نمونه شو تو خونه دارم وکلی از افاضاتش مستفیض میشیم ،اما پسر شما هم مجدد موجبات شادی و خنده ما را فراهم کرد.(مخصوصا بیشین بینیم باباش)
ارام
پاسخ
شما شاد باشيد و بخنديد ما هم خوشحاليم....تربيت پسرك هم بمونه براي بعد
dTkV3M7OT_1ZwfcplcMGQ0DOMT7GiBaefRQvFFPG-RABkmgWMkvir-d_aFzy6krx
22 دی 92 16:05
فکر کنم همه از عوارض تماشای تلویزیونه خوب تو ذهنشون میره . ولی خداییش خوب جوابایی پیدا کرده: آفرین مامان خوبم
ارام
پاسخ
متاسفانه تلويزيون!! شما چرا ادرستون اين شكليه؟؟؟
مامان امیررضا
22 دی 92 23:33
واقعا هم از این مدل حرف زدنا خندش میگیره هم تعجب میکنه و....... نمیدونه چیکار کنه و چی بگه..... ولی با خوندن این پست خوب خندیدیم
ارام
پاسخ
نگرانيهاش مال من...شما فقط بخندين
ننه علي
23 دی 92 1:25
اين اولين برداشت برداشت دوم خيلي دوست داشتنيه ماشاا... ل ع ن ت ي
ارام
پاسخ
اميدوارم بعدها تبديل به تلخي نشه
بانوي احساس
23 دی 92 8:16
سلاااااااام .. اینقد خوشحال شدم تا زدم صفحه ت رو باز شد و ننوشت در حال برزو رسانی و این حرفا -- هی وای منننننننننن انگـار این وروجک خیلی بیشتر از اونی که فکر میکردیم تاثیر پذیره و از یادشم نمیره فکر کنم بعضی وقتا باید بهش بگین دیگه این حرفو تکرار نکن تا مثلن فلان چیزو بهت بدم ..البته بچه شرطی میشه ولی خب این کلماتم نگران کنندس خو دست عمه خانوم درد نکنه
ارام
پاسخ
خب خداروشكر كه مسئله حل شد نه مادر زياد نگران نباش تجربه ثابت كرده اين كلمات مقطعي ان و سريع ظرف چند روز فراموش ميشن...احمد محمود كه يادته!!كلا از حافظه ش پاك شد
مامان امیرمحمد
23 دی 92 10:52
ماشاا... چه شیرین زبونه محمدباقرجانمامانی فرارکن لولوخره داره میاد
ارام
پاسخ
قربون محبتت...فعلا ما هم چاره اي جز خنده نداريم
مامان سهند و سپهر
23 دی 92 11:48
عزیزکممممم شیرین زبون خوردنی
ارام
پاسخ
قربون محبتت عزيزم
مامان مهراد
23 دی 92 18:33
ای جانم. چه خوشگل میگه. راستی مامانی دیگه مهد نمیزاریدش؟ متاسفانه من نتونستم اون پست که راجع به مهد نرفتن بود رو بخونم.
ارام
پاسخ
سه ماهي ميشه كه ديگه نميذارمش...انشاءالله سال جديد ميذارم جامعه القران
مامان تینا و رایان
24 دی 92 8:33
سلام عزیزم نه من مخصوصا دستوری رو انتخاب کردم که وسطش مثل کیک در بیاد خودم خشک دوست ندارم-از هانی شف این دستور رو بردشتم-اگه بیسکویتی دوست دارید میزان کره باید کمتر باشه و آرد بیشتر فکر کنم ولی مطمین نیستم...از دستور کتاب رزا منتظمی که مامانم درست میکرد خشک و بیسکوییتی میشد..تو اینترنت سرچ کنید شاید پیدا کنید ولی من خودم این حالت نرمش رو دوست دارم
ارام
پاسخ
مچكرم بانو
خواهر فرناز
24 دی 92 12:29
وا چرا درش بسته است؟!!!!!! شما آشنایی بیا باهاش صحبت کن بذاره بیایم داخل خوب اشکال نداره اینو پیروز خوانده بودم چه حرفایی میزنه درکت میکنم چون فرناز هنوزم که بزرگ شده هم چنان داره ادمه میده تازه مدرسه هم که رفته این حرفا بدترم شده به همه برمیگرده وکوچک وبزرگ هم نمیشاسه راه باز جاده دراز گندالو شکم گنده همینه که من میگم تو دیگه حرف نزن و..... آبرومون کلا رفته
ارام
پاسخ
اينجوري بهتره... اينا كه ديگه ديالگوهاي طبيعي بچه هاي امروزه
مامان ابوالفضل
24 دی 92 13:51
من همونم که آدرسم اون شکلی شده . رمزدارشدید ولی در مورد کلمات وجملات جدیدی که بچه ها یاد میگیرن واقعن آدم باید چه رفتاری کنه ؟!من زیاد جدی نمیگیرم البته تاحدی ولی اطرافیان ازجمله همسرم و خانوداه ی خودم خیلی حساس میشن ومدام نهی میکنن وهیچ تاثیری هم نداره .
ارام
پاسخ
خيلي ممنون كه خودتو معرفي كردي...مرديم از كنجكاوي سعي كنيد با قاطعيت و ناراحتي برخورد نكنيد اگه متوجه حساسيتتون بشه عمدا بيشتر تكرار ميكنه
ایدا
24 دی 92 16:21
آرام جان این همون پست هست که ما دیدیم؟!! چرا رمزیش کردی؟!! من اینطوری فضولیم گل می کنه از بچگی هر جا رو که می گفتن نمیشه ببینی حتما می خواستم ببینم توش چیه؟!! الان هم اومدم فکر کردم پست جدید گذاشتی باورت نمیشه اینقده الان کنجکاوم تو پست رمزدارت رو بخونم!!!! با وجودیکه قبلا خوندمش یه مقدار کودک درونم هنوز سرک می کشه
ارام
پاسخ
آي آي آي چشم به زودي
mahtab
24 دی 92 16:51
آدم تو این جور مواقع واقعا نمیدونه بهشون اخم کنه، به کارشون و شیرین زبونیشون قهقه بخنده یا اینکه بخورتشون؟! زنده باشی الهی طوطی شیرین سخن
ارام
پاسخ
فعلا بايد بخنديم
زهرا مامان ارتا
24 دی 92 18:50
منم رمز
ارام
پاسخ
كامل بشه چشم
مامانی امیرعلی جون
24 دی 92 19:26
واااااااااااااااای چرا رمزیش کردی
ارام
پاسخ
در حال تكميله....
مامان امیرمحمد
25 دی 92 8:22
یعنی رمز عوض شده
ارام
پاسخ
عقیق
25 دی 92 16:37
یه تشکر خیلی خیلی ویژه به خاطر کلیپ "گزینه های روی میز" ... واقعا به جا بود.اجرتون با سید الشهداء
ارام
پاسخ
مچكرم...
مامان پارساجونی
26 دی 92 6:54
سلام عزیزم خوبین؟پسملی خوبه؟ من حالم هیچ خوب نیست التماس دعای مخصوص دارم
ارام
پاسخ
سلام...شكر خدا خوبيم... چرا؟انشاءالله خبريه؟!!! برات تندرستي و سلامتي عاجل ارزومندم شرمنده اينترنتمون قطعه!ايشاء الله توو اولين فرصت ممكن خدمت ميرسم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
26 دی 92 18:48
عزیزم. خستیگمون در کرد با این شیرین زبونیش. مخصوصا نووشین. دقیقا من هم صبح خا با همچین حربه ای از خواب بیدار می شم. با یه ماما نااااز که از زبون پسرم می شنوم. خصوصی..
ارام
پاسخ
پس خدا قوت الاااااااااااااااهي
سمیرا
26 دی 92 20:39
به جیش کردمش خیلی
ارام
پاسخ
الان هم گلاب به روتون بعد هر قضاي حاجتش همچي با افتخار توو خونه دور ميزنه و به همه خبر ميده كه انگار شاهكار ميكنه
مرضيه (مامان محمدمهدي)
28 دی 92 8:34
سلام آرام جان فداي محمد باقر شيرين زبون من تا نوو شين رو خوندم متوجه شدم كه پسرمون ليمو شيرين خواسته، ميتوني از اين به بعد هر جا متوجه نشدي بيايي سراغ خودم
ارام
پاسخ
جداً؟؟؟بابااااااااا تو ديگه كي هستي؟
مهتاب
28 دی 92 11:00
عشق منه دیگه
ارام
پاسخ
مامانِ عسل
28 دی 92 13:09
با این جووووووووووون گفتنش قورتش ندین یه وقت دور از جون شما این بچه ها واقعاً از ما چه گوش مخملی ساختن .... ما هم یه بار که ساعت از 12 شب هم گذشته بود بچم گیر داده بود هویج میخوام. مام تو یخچال نداشتیم. بیچاره همسری بردش فروشگاه شاید چیز دیگه ای ببینه از سرش بیفته ولی بی فایده بوده و صاحب مغازه رفته بود از خونشون براش آورده بود
ارام
پاسخ
گوش مخملي!! نه ديگه...من اگه بتونم هم هيچ وقت اون وقت شب به خواسته ش توجه نميكنم اما قولشو ميدم براي روز بعد و واقعا گوش ميكنه و البته روز بعد سر قولم هستم
هیراد و عمه لیلاش
29 دی 92 0:09
از مکه فروغ ایزدی پیدا شد سر چشمه فیض سرمدی پیدا شد در هفدهم ربیع از دخت وهب نو دسته گل محمدی پیدا شد عید شما مبارک
ارام
پاسخ
maman sonia
29 دی 92 12:59
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
ارام
پاسخ
ننه علي
29 دی 92 17:06
سلام چرااين پست هي رمز دار ميشه بعد دوباره رمزش بر داشته ميشه؟؟؟؟
ارام
پاسخ
مهدیه
30 دی 92 10:47
هه هه باحال بود ما چندی پیش رفته بودیم شهربازی و دختر عموی دخترم اصرار میکرد مادرش براش یه اسباب بازی بخره اما چون از همون خودش داشت چاریم مقاومت می کرد. تا اینکه وروجک جلو همه گفت. بخر دیگه... خسته ام کردی.... این نوشته رو خوندم یاد اون روز افتادم!
ارام
پاسخ
خاطره شما هم با حال بود
مامان محمدمهدی
30 دی 92 14:53
خوبید شما؟ سلامتید؟ خبر از خودتون بدید تا نگران نمونیم
ارام
پاسخ
سلام خوبيم خداروشكر.... ايشاءالله اينترنتمون امروز-فردا وصل ميشه به همتون سر ميزنم
06wMoLLptTaIhAAtwLuv9Qs1MjyfJaPPdUS3chEdeHZYSJ_X9pbVk1af20LvOTos
1 بهمن 92 8:39
بچه ها عین ضبط صوتن هرچی میشنون رو پخش می کنن. عزیزم خیلی زیبا بود
ارام
پاسخ
قربانت...دقيقا خيلي تيزن!
مامان سهند و سپهر
1 بهمن 92 12:34
ارام
پاسخ
گل اندام بانو
1 بهمن 92 15:29
چقد خوشمزه حرف میزنه گل پسرت ایشالا همیشه سالم و خندون باشه عزیزم
ارام
پاسخ
قربونت برم...همچنین شما
زهرا مامان ارتا
1 بهمن 92 18:39
ای جانم عزیزم چه دیکشنری با مزه ای داری خاله
ارام
پاسخ
ایشاءالله به زودی دیکشنری پسر نازت
مامان ابوالفضل
2 بهمن 92 0:19
محمد باقر جونم خیلی باحالی و البته سیاستمدار میدونی چطوری دل اطرافیانو بدست بیاری ای جانمی. نووشین به به ابوالفضل هم عاشقشه .
ارام
پاسخ
با حال میخونینقربون ابوالفضلت
آسمونی*مامان حسین جان*
2 بهمن 92 2:41
عزیزم دلم ضعف رفت براش چقدر بچه ها پاک و معصومن حتی جوابای خلاف انتظاراشون
ارام
پاسخ
فکر نکنم به اندازه ضعف من برای حسین شیرینت باشه اوهووووووووم
ایدا
2 بهمن 92 14:13
ارام
پاسخ
قربانت
مامان نرگس
3 بهمن 92 9:55
سلام دوست گلم آپم عزیزم . سر بزنید
ارام
پاسخ
سلام ...چشم
مامان امیرمحمد
3 بهمن 92 10:57
ارام
پاسخ
بانوی معصوم
3 بهمن 92 12:53
خیییییییییییلی جالب بود. با وجود اینکه مادر نیستم ولی نگرانی و حیرتتان را کاملا درک می کنم. چقدر سخت مادر بودن!
ارام
پاسخ
سخت اما شیرینانشاءالله روزی طعمش رو بچشین
بانوی معصوم
3 بهمن 92 12:55
راستی درباره وبلاگتان بی نظیر است! تا حالا درباره وبلاگ به این قشنگی نخونده بودم! انشالله خود آقا حافظ گل پسرتون باشه و ایشون هم یه روز محافظ و سرباز آقا بشن
ارام
پاسخ
مچکرم بانوانشاءالله...دعایتان بر جان و دل نشست
مامانی امیرعلی جون
5 بهمن 92 20:20
وااااااااااای خوش به حالت که تونستی محمدباقر جون رو از پوشک بگیری من هنوز نتونستم و این شازده به این سادگیها دم به تله نمیده
ارام
پاسخ
واقعا براي خودم هم جاي تعجب داشت اما خيلي زود باهاش كنار اومد و الان مستقل مستقله.... ايشاء الله به زودي توو تله خير خواهانه مامانش بيفته
زری مامان مهدیار و صدرا
6 بهمن 92 21:59
الهههههههههی فداش با این زبونش نوو شین می خواد پسرم
ارام
پاسخ
به به!ببين كي اينجاست؟خوبين ايشاءالله
مامان پريسا خانوم
7 بهمن 92 9:20
سلام عزيزم از كل يقه بايد در يك ميل دونه بگيريد و ببافيد همش از زيردونه ها نه از هم دور و نه به هم خيلي نزديك باشن كه شل بشه. وقتي دونه ها رو گرفتيد و شروع به بافت كرديد هر جا حس كردين كه فاصلش با دونه بعدي زيادي دوباره دونه بگيريد تا فضاش پر بشه يقش هر چي بزرگتر باشه قشنگتر ميشه
ارام
پاسخ
ممنونم عزيزم
امیر مهدی و عمی
7 بهمن 92 13:45
سلام عزیزم خوبید؟ پاسخ به سوال مامان گفتن برای جادکمه وقتی که به انتهای یک رج رسیدید هنوز 10- 15 دونه به پایانش مونده به اندازه بزرگی و کوچیکی دکمتون حدودا4- 5 تا دونه رو یکی میکنید بعد تا انتها می بافید.سپس دور جدید که شروع کردید اون دونه هایی که یکی کردید رو سر میل میندازید چند دور که ببافید یک سوراخی ایجاد شده. ببخشید بد توضیح دادم اگه دیر جواب دادم نی نی وبلاگ باز نمیشد
ارام
پاسخ
سلاااااااااااام مچكرم توضيحاتت براي دكمه افقي عالي بود خيلي خيلي ممنونماز مادر گراميتون هم كمال سپاس و تشكر رو دارم
مامان طاها 0 مامی غزل
11 بهمن 92 15:05
سلام ای جانم ماشلله هزار الله اکبر منم خیلی دوست دارم طاها قران یاد بگیره
مامان صدرا
16 بهمن 92 14:20
سلام از پست تولد صدرایی دیدن کنید....
ارام
پاسخ
چشم